verzekering
Moderator: GVN
-
Little John
kbc motorpolis
vandaag mooie brief in de bus gekregen : een uitnodiging tot het betalen van 592,52 € - daar wordt ik niet goed van als ik vergelijk met andere bedragen hiervoor vermeld.

-
Iron Gonzo
Re: kbc motorpolis
Little John schreef:vandaag mooie brief in de bus gekregen : een uitnodiging tot het betalen van 592,52 € - daar wordt ik niet goed van als ik vergelijk met andere bedragen hiervoor vermeld.![]()
toch maar eens informeren bij andere
als je natuurlijk een bonus malus hebt van 11 tja
omnium = ook duur
wij kennen dus ook niet de reden waarom je zoveel moet betalen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Vandaag eens lekker gesproken met m"n verzekeraar betreffende de concurrentietarieven die je overal hoort.
Ik betaal voor de Lt 259 €
Ik betaal voor de r100/7 115€
(beiden bonus malus 0)
Beide bedragen zijn met full-rechtsbijstand, bestuurder en passagier inclusief en motor
Volgens hem kunnen maatschappijen nog lager werken van prijs omdat ze hun rechtsbijstand niet incalculeren in de prijs die een individuele klant betaald... en dat scheelt je direct 30€ in de portemonnee.
Ben je daarom minder goed verzekerd.... Neen..; Ook bij de minder prijzige verzekeringsmakelaars ben je goed verzekerd, doch bij problemen begint het probleem.
Ze werken met 1 rechtsbijstandsverzekering voor AL hun polissen... in plaats van met rechtsbijstandsverzekering per klant en stel dat je nu net die persoon aanrijdt die in dezelfde groepspolis zit, dan begint de miserie...
De rechtsbijstandsverzekering van jouw en de tegenpartij zijn dan een en dezelfde persoon... dus pleiter en klager terzelfdertijd... en hier kan dus niet opgetreden worden.
Bij een zelfde verzekering die 30€ duurder is en voor jouw en jouw alleen is...heb je persoonlijk je rechtsbijstand... en de tegenpartij, ook al is ie bij dezelfde maatschappij verzekerd heeft een andere persoon van die maatschappij. Zij kunnen dus wel tegen elkaar ingaan of opgaan, om de belangen van hun client te verzorgen.
Theoretisch niet zo"n groot verschil dus, maar in de praktijk een hemelsbreed.
Ik betaal voor de Lt 259 €
Ik betaal voor de r100/7 115€
(beiden bonus malus 0)
Beide bedragen zijn met full-rechtsbijstand, bestuurder en passagier inclusief en motor
Volgens hem kunnen maatschappijen nog lager werken van prijs omdat ze hun rechtsbijstand niet incalculeren in de prijs die een individuele klant betaald... en dat scheelt je direct 30€ in de portemonnee.
Ben je daarom minder goed verzekerd.... Neen..; Ook bij de minder prijzige verzekeringsmakelaars ben je goed verzekerd, doch bij problemen begint het probleem.
Ze werken met 1 rechtsbijstandsverzekering voor AL hun polissen... in plaats van met rechtsbijstandsverzekering per klant en stel dat je nu net die persoon aanrijdt die in dezelfde groepspolis zit, dan begint de miserie...
De rechtsbijstandsverzekering van jouw en de tegenpartij zijn dan een en dezelfde persoon... dus pleiter en klager terzelfdertijd... en hier kan dus niet opgetreden worden.
Bij een zelfde verzekering die 30€ duurder is en voor jouw en jouw alleen is...heb je persoonlijk je rechtsbijstand... en de tegenpartij, ook al is ie bij dezelfde maatschappij verzekerd heeft een andere persoon van die maatschappij. Zij kunnen dus wel tegen elkaar ingaan of opgaan, om de belangen van hun client te verzorgen.
Theoretisch niet zo"n groot verschil dus, maar in de praktijk een hemelsbreed.
Laatst gewijzigd door JH. op 30 mei 2007, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Little John
-
Iron Gonzo
tja dat kan ik niet wetenLittle John schreef:misschien wordt mijne BMI ook in rekening gebracht, hé Gonzo![]()
met mijnen BMI zit het alleszinds snor 22
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Je haalt het zelf aan! Deze actie is voor leden van de BMW MC Vlaanderen Club en aangezien zij alleen het Clubboekje ontvangen lijkt het voor ons overbodig om deze actie nog eens op het Forum te vermelden als de niet-leden daar toch geen gebruik kunnen van maken.
Misschien eens wat 10 min minder Forummen en je Clubboekje eens van begin tot einde doorlezen
Misschien eens wat 10 min minder Forummen en je Clubboekje eens van begin tot einde doorlezen
-
Jan en Greet
Verzekering BA+rechtsbijstand+kleine omnium voor de koekblikken:
RT1150RT:165+41+--
Citroen C3 1,4i:315+53+190
Citroen Picasso 1,8i:360+53+200
O ja,bonus malus 00
RT1150RT:165+41+--
Citroen C3 1,4i:315+53+190
Citroen Picasso 1,8i:360+53+200
O ja,bonus malus 00
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !