Overnachtingsmogelijkheden midden Frankrijk ?
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
Francis
- Contacteer:
Overnachtingsmogelijkheden midden Frankrijk ?
Hallo iedereen !!!
Heeft er hier iemand een aan te raden adres om te overnachten in het centrum van Frankrijk ?
De opgeving van BLOIS zou erg goed uitkomen, doch, als ik wat over en weer zoek, best erg duur ...
Iemand een advies ?
Alvast erg bedankt,
Francis
Heeft er hier iemand een aan te raden adres om te overnachten in het centrum van Frankrijk ?
De opgeving van BLOIS zou erg goed uitkomen, doch, als ik wat over en weer zoek, best erg duur ...
Iemand een advies ?
Alvast erg bedankt,
Francis
Francis, r12rt
Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook
Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook
Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
-
Motard de l'Allier
- Contacteer:
Re: Overnachtingsmogelijkheden midden Frankrijk ?
Tent??Francis schreef:Hallo iedereen !!!
Iemand een advies ?
Alvast erg bedankt,
Francis
Dag Francis,
een echte aanrader op enkele kilometers onder Blois is het hotel LE CYGNE in Bracieux!! Proper hotel met zeer lekker eten, uitgebreid ontbijt, garage voor de moto én zwembad! En zeker niet duur!!
Bekijk het maar eens op het net;
http://www.logis-de-france.fr/fr/recherch/index-ca.htm
een echte aanrader op enkele kilometers onder Blois is het hotel LE CYGNE in Bracieux!! Proper hotel met zeer lekker eten, uitgebreid ontbijt, garage voor de moto én zwembad! En zeker niet duur!!
Bekijk het maar eens op het net;
http://www.logis-de-france.fr/fr/recherch/index-ca.htm
YOO
Als 't moet luxe hebben, dan heb ik geen gedacht, maar als 't enkel en alleen is om de nacht door te brengen op doortocht, kijk dan is op de site van Formule1 hotels, da's supergoe, en supergoeiekoep
Grtz, Philip!
Als 't moet luxe hebben, dan heb ik geen gedacht, maar als 't enkel en alleen is om de nacht door te brengen op doortocht, kijk dan is op de site van Formule1 hotels, da's supergoe, en supergoeiekoep
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
Voor goede logis zijn mijn vrouw en ik al enkele jaren een tevreden gebruiker van de TROTTER gidsboeken, Kan ze aankopen of lenen in de meeste bibliotheken. Zijn voor bijna alle landen beschikbaar, voor sommige landen zelfs per streek, vb NOORD-SPANJE of ARDECHE
Hebben er onlangs nog maar eens gebruik van gemaakt tijdens ons voorjaarstripje naar de AUVERGNE en DORDOGNE, op 3 verschillende plaatsen gelogeerd overal propere kamer, goed ontbijt voor 45 - 50€ voor ons twee, zelfs bij 2 een goed, wel eten wat de pot schaft, een degelijk 4gangen menu, voorgerecht-hoofdgerecht-kaas-desert en de wijn, voor 15€ p/p.
Vind dit persoonlijk een geslaagde formule voor reizigers die de grote luxe niet nodig hebben en ook en goed contact met plaatselijke bevolking willen.
Hebben er onlangs nog maar eens gebruik van gemaakt tijdens ons voorjaarstripje naar de AUVERGNE en DORDOGNE, op 3 verschillende plaatsen gelogeerd overal propere kamer, goed ontbijt voor 45 - 50€ voor ons twee, zelfs bij 2 een goed, wel eten wat de pot schaft, een degelijk 4gangen menu, voorgerecht-hoofdgerecht-kaas-desert en de wijn, voor 15€ p/p.
Vind dit persoonlijk een geslaagde formule voor reizigers die de grote luxe niet nodig hebben en ook en goed contact met plaatselijke bevolking willen.
Zelden thuis
-
Iron Gonzo
een goede kennis van mij gaat effe een hotelletje openen in
Thiron Gardais
dat ligt tussen Chartres en Le Mans
uiteraard zeer motorvriendelijk
want er is een stalling voorzien om motoren in te zetten
9 kamers, voorzien van badkamer - flatscreen - draadloos internet
voor de hondjes die mee gaan op de motor, geen probleem ze zijn daar ook welkom
het zal open zijn vanaf Februari 2009.
wenst iemand meer info.
stuur mij een PB,
Thiron Gardais
dat ligt tussen Chartres en Le Mans
uiteraard zeer motorvriendelijk
9 kamers, voorzien van badkamer - flatscreen - draadloos internet
voor de hondjes die mee gaan op de motor, geen probleem ze zijn daar ook welkom
wenst iemand meer info.
stuur mij een PB,
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Tot maartIRON GONZO schreef:een goede kennis van mij gaat effe een hotelletje openen in Thiron Gardais
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Ik weet niet of het echt in blois zelf moet zijn, maar niet al te ver daar vandaan ligt amboise, daar heb ik 2jr geleden een week gestaan met tent en motor op de stadscamping. De stadscamping is daar echt prima! Goedkoop, schoon, geen douche-muntjes, gewoon goed!
Opzoek naar motorcampings/motorhotels in Europa? Kijk dan eens op http://www.motorcamping.eu
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
-
Den Woesten
Re:
Zeg Philip hij steund je werkmakker ook nie met ze naar nun nandere te sturen.Koppel!! schreef:YOO
Als 't moet luxe hebben, dan heb ik geen gedacht, maar als 't enkel en alleen is om de nacht door te brengen op doortocht, kijk dan is op de site van Formule1 hotels, da's supergoe, en supergoeiekoep![]()
Grtz, Philip!
Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
ge kunt ook gewoon naar ginder koersen en in de vooravond ne keer beginnen rondkijken voor B&B-tjes ...
Leap and the net will appear
YOO
Tja, ondertussen weet ik wel beter, niet vergeten dat dat berichtje toch al een tijdje terug door me geplaatst werd.
En voor alle andere regio's van Frankrijk, behalve rond Montluçon dus, blijf ik bij wat ik gezegd heb
Grtz, Philip!
Tja, ondertussen weet ik wel beter, niet vergeten dat dat berichtje toch al een tijdje terug door me geplaatst werd.
En voor alle andere regio's van Frankrijk, behalve rond Montluçon dus, blijf ik bij wat ik gezegd heb
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!