hallo
heb sinds enkele dagen een k1200rs van 1997 met 25000km
bij stationair draaien maakt hij een licht ratelent geluid is dit normaal
als ik de koppeling inhoud blijft het geluid
groeten rudi
k1200rs
Moderator: GVN
hallo Rudiger,
kocht mij verleden jaar ook een K1200RS van 2000
was mij al opgevallen dat bij stilstand en draaiende motor er een soort ratelend, kloppend geluid was. Dit verdween bij het intrekken van de koppeling. Ben hiervoor naar de garage gereden (Winge Motors) waar ze me vroegen om even tot vanachter te rijden met de moto. Toen de mekanieker zag dat het een K1200RS was zei hij " oh , geen probleem rij maar weer buiten, dat is normaal op die machines, kan geen kwaad .
Heb ik dan ook gedaan en ondertussen 10km verder , nog steeds geluid ( meestal toch) en nog geen enkel probleem gehad ......
greats
Philippe
kocht mij verleden jaar ook een K1200RS van 2000
was mij al opgevallen dat bij stilstand en draaiende motor er een soort ratelend, kloppend geluid was. Dit verdween bij het intrekken van de koppeling. Ben hiervoor naar de garage gereden (Winge Motors) waar ze me vroegen om even tot vanachter te rijden met de moto. Toen de mekanieker zag dat het een K1200RS was zei hij " oh , geen probleem rij maar weer buiten, dat is normaal op die machines, kan geen kwaad .
Heb ik dan ook gedaan en ondertussen 10km verder , nog steeds geluid ( meestal toch) en nog geen enkel probleem gehad ......
greats
Philippe
K1 en K1200RS
altijd te vinden voor een ritje
BMW Motor Club Vlaanderen lid
altijd te vinden voor een ritje
BMW Motor Club Vlaanderen lid
-
hvandrunen
klapperen
Maar zijn antwoord klopte wel.
Doen ze inderdaad allemaal.