Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Wie neemt deel eerstkomende zaterdag (2 juni) aan de screening op Flanders Expo
Ik ben woonachtig te Drongen en kunnen misschien met andere leden afspreken
Alhoewel ik nog steeds geen mail heb gekregen van STAM zelf met alle nodige informatie
Grtz
Edargpu3
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
ik heb ingeschreven en kreeg bijna onmiddellijk een bevestiging van Marc Vaes (info@stameducation.be) en het bericht dat een briefing zou volgen enkele dagen voor datum van de cursus. Die briefing kreeg ik nog niet. groet en tot zaterdag?
Bruno
Zonet de email ontvangen met de bijkomende info + je moet je deelname nog bevestigen.
Als er mensen afzeggen, dan spreken ze de personen aan op de wachtlijst...
Lid BMW-MC-VL
GSA 2008 - Temporarily out of power...
Boeiende dag gehad op de screening, de oefeningen doe je eerst zonder technische uitleg en na de eerste passage van de groep worden de technieken uitgelegd, dan opnieuw proberen en meestal een betere score dan ervoor. Deskundige aanpak van de testen, iedereen kreeg wat persoonlijke tips.
Aanrader om eens te doen en verder aan te werken, Groeten aan de aanwezige forumleden
Filip
Zoals FilipMX het zegt kan ik dit volledig beamen.
Een zeer leerrijke dag en wij maar denken dat we met een motorfiets kunnen rijden (Beheersing dan wel) amaai zelle.
Enkele sfeerbeeldekes van forumleden in actie.
Er waren nog forumleden die een fototoestel in aanslag hadden tijdens de screening,is er iemand die soms eentje van mij heeft
THX to everybody
Idd, zeer leerrijke dag! Nuttige tips, leuk gezelschap, heerlijk zonnetje...
Wel een beetje verbrande kop
@ edargpu3: bedankt voor het kaartje van Jous De Maegt, heb direct afspraak gemaakt en moto staat ondertussen bij hem voor onderhoud 40.000km. (ben eens benieuwd )
alachias schreef:Idd, zeer leerrijke dag! Nuttige tips, leuk gezelschap, heerlijk zonnetje...
Wel een beetje verbrande kop
@ edargpu3: bedankt voor het kaartje van Jous De Maegt, heb direct afspraak gemaakt en moto staat ondertussen bij hem voor onderhoud 40.000km. (ben eens benieuwd )
Ben de mijne vandaag gaan halen,was binnen voor Groot onderhoud en 'k heb uw monsterke zien staan
Veel succes