BMW GS te huur in USA
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
michel buyckx
- Contacteer:
BMW GS te huur in USA
Ik heb in februari 2007 mijn GS overgebracht naar Houston en heb in maart 1 maand rondgetoert in Mexico. Mijn moto staat nu bij vrienden in Santa Fe USA tot october. Dan keer ik terug om opnieuw een centraal amerikaanse reis te maken. Aangezien mijn moto daar toch maar staat, en aangezien éen enkele overtocht toch 1200€ heeft gekost, zou ik eventueel bereid zijn om mijn moto voor 1 maand te verhuren aan een belgisch GS rijder onder zeer bepaalde voorwaarden. Kost zou ongeveer 80€ per dag zijn. De motor is pico bello in orde, uitgerust voor lange afstand reizen (fotos te zien op mijn website http://www.michelbuyckx.net onder Mexico).
-
offshore_class1
Ziet er best mooi uit (mooie foto's), moet fantastisch zijn te toeren in deze mooie natuur. We hebben dit een 20 jaar geleden eens met de mobil-home gedaan, was een avontuur, wat zeker met de beemer nog veeeeel aantrekkelijker moet zijn.
Misschien wel eens erover na te denken, om dergelijk iets mee te maken. In alle geval, veel mooie reisavonturen gewenst en..... zeker daarvan profiteren, we leven echter maar eenmaal, ...après nous les mouches
vriendelijke groetjes, Jo
Misschien wel eens erover na te denken, om dergelijk iets mee te maken. In alle geval, veel mooie reisavonturen gewenst en..... zeker daarvan profiteren, we leven echter maar eenmaal, ...après nous les mouches
vriendelijke groetjes, Jo
USA reis met R1200GS
Dag iedereen,
Ik heb 4 jaar in California gestudeerd (L.A.) en ben er in 1984 afgestudeerd. Dit betekent dat in 2009 het al 25 jaar geleden is... en dus denken wij (Anneke Cherlet en Geert Hoorens) er aan om dit te vieren met een rondrit van NY tot LA en terug.
Michel, kun je mij eens wat meer info geven mbt het overbrengen van de moto's. Anneke rijdt met F650GS en ik met R1200GS. We zouden heel graag de reis met eigen materiaal afrijden, wat dacht je?
Graag een seintje, en merci...
GH
Ik heb 4 jaar in California gestudeerd (L.A.) en ben er in 1984 afgestudeerd. Dit betekent dat in 2009 het al 25 jaar geleden is... en dus denken wij (Anneke Cherlet en Geert Hoorens) er aan om dit te vieren met een rondrit van NY tot LA en terug.
Michel, kun je mij eens wat meer info geven mbt het overbrengen van de moto's. Anneke rijdt met F650GS en ik met R1200GS. We zouden heel graag de reis met eigen materiaal afrijden, wat dacht je?
Graag een seintje, en merci...
GH
Whenever there is a doubt, there is no doubt.
Empty what is full, fill what is empty... and scratch where it itches!
Empty what is full, fill what is empty... and scratch where it itches!
-
michel buyckx
- Contacteer:
Hi anneke en geert,
Ik heb geopteerd voor het overvaren naar Houston, maar moest ik het opniew doen dan zou ik toch beter rondkijken om de motos over te vliegen. Probleem is dat je ze moet in een kist pakken. bij het overvaren rij je de moto gewoonweg naar zeebrugge. Blijkbaar kan je moeilijk de terugreis vanuit belgie organiseren. Voor me zelf stelt het probleem zich niet want ik zal mijn moto waarschijnlijk terugbrengen vanuit argentie.
Ik heb geopteerd voor het overvaren naar Houston, maar moest ik het opniew doen dan zou ik toch beter rondkijken om de motos over te vliegen. Probleem is dat je ze moet in een kist pakken. bij het overvaren rij je de moto gewoonweg naar zeebrugge. Blijkbaar kan je moeilijk de terugreis vanuit belgie organiseren. Voor me zelf stelt het probleem zich niet want ik zal mijn moto waarschijnlijk terugbrengen vanuit argentie.