Ik heb een route doorgestuurd gekregen die gemaakt is in versie 9.(zumo).Wanneer ik deze wil openen krijg ik de volgende melding"Het bestand kan niet worden gelezen omdat het een latere bestandsversie heeft.Dit programma is geschikt voor MPS-bestanden en GDB-bestanden van versie 2 en lager".Zelf heb ik ook een zumo ,versie 9 .Wat moet ik doen om deze route te openen en wat zijn de termen MPS en GDB. Ben nog maar een beginneling met gps en mapsource.Alle hulp welkom.
Thanks . Jos
MPS-GDB-bestanden
Moderator: GVN
-
dejos
MPS-GDB-bestanden
R850R , R100RS (bwj 1978),R1150R , R1200GS
Jos, gewoon je Mapsource versie updaten naar de laatste, en alles is opgelost.
Is al veel voorbij gekomen deze vraag.
Oplossing oa hier
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... rce+update
Is al veel voorbij gekomen deze vraag.
Oplossing oa hier
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... rce+update
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Dwz dat deze met een latere versie van Mapsoep* is gemaakt...de persoon die 'm heeft gemaakt kan hem anders opslaan, ttz save as en dan versie 2 kiezen...dacht ik...dan kun je hem wél openen.
Of je kan natuurlijk upgraden, welke versie heb je (de meest recente is 6.12.3 => deze kun je gratis upgraden via Garmin.
*Mapsoep=Mapsource
Of je kan natuurlijk upgraden, welke versie heb je (de meest recente is 6.12.3 => deze kun je gratis upgraden via Garmin.
*Mapsoep=Mapsource
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Gaat hard met die updates... versie 6.12.4 is er al..(s)Campi schreef:Dwz dat deze met een latere versie van Mapsoep* is gemaakt...de persoon die 'm heeft gemaakt kan hem anders opslaan, ttz save as en dan versie 2 kiezen...dacht ik...dan kun je hem wél openen.
*Mapsoep=Mapsource
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly