Alplutsers, Editie 2007!!
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
Iron Gonzo
yep alles in de oaseMc B schreef:Rusty Gonzo, ge wilt toch niet dat we hier naar 20 of 30 stukskes film zitten kijken? Dan![]()
Dan aanhoor en bekijk ik toch liever al die sterke verhalen en straffe foto's in de Oase met een pint of zo in de hand.
met trappistje
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
YOO
Da's reeds gepasseerd, en dat bedoel ik dus met "bewerken"
Dat alleen kost me enkele uren, no way dat ik dat ga herbeginnen zulle, dan zal 't maar niet op 't forum staan
Ik vraag dus, NA 't bewerken, en 't omzetten naar 't juiste formaat, is er dan nog een mogelijkheid om 't filmpje te splitten???
Grtz, Philip!
Ja, deueueuhhh...IRON GONZO schreef:als je uw filmpje importeerd in moviemaker
wordt het automatisch gesplitst
dan kan je kiezen welke stukjes je in de balk onderaan wil plaatsen
zo kan je een selectie maken en uw filmpje splitsen
Da's reeds gepasseerd, en dat bedoel ik dus met "bewerken"
Dat alleen kost me enkele uren, no way dat ik dat ga herbeginnen zulle, dan zal 't maar niet op 't forum staan
Ik vraag dus, NA 't bewerken, en 't omzetten naar 't juiste formaat, is er dan nog een mogelijkheid om 't filmpje te splitten???
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Iron Gonzo
ik denk het niet
maar zoveel werk kan dat toch niet zijn
je hebt het filmpje al
als je het terug opend met movie maker moet je toch maar verdelen in 2 of 3 delen
en appart opslaan
maar zoveel werk kan dat toch niet zijn
je hebt het filmpje al
als je het terug opend met movie maker moet je toch maar verdelen in 2 of 3 delen
en appart opslaan
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
-Wim-
Kijk misschien even hier http://www.mymusictools.com/download/split/
Ik heb totaal geen kaas gegeten van die filmbestanden, doch de kans is groot dat je hier iets kan vinden.
Anders ff Googelen op "splitting large movie files"
Wim
Ik heb totaal geen kaas gegeten van die filmbestanden, doch de kans is groot dat je hier iets kan vinden.
Anders ff Googelen op "splitting large movie files"
Wim
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC