tomtomrider 2
Moderator: GVN
tomtomrider 2
heeft er al iemand ervaring met de nieuwe tomtom rider 2
zijn de kinderziektes er al uit zoals het eraf vallen wanneer je rijdt en dergelijke
of zou ik beter voor ne garmin kiezen
thanks for replying
zijn de kinderziektes er al uit zoals het eraf vallen wanneer je rijdt en dergelijke
of zou ik beter voor ne garmin kiezen
thanks for replying
Koop waar je je zelf (of je portemonnee) het best bij voelt...
Wat betreft de kinderziektes..; Ik ben een tomtommer van het eerste uur, en de mijne heeft (kzal hout vasthouden) nog geen ziektes vertoont en is er na enkele tienduizenden kilometers... eerst op de rt, ,nu op de Lt, nog nooit uitgedonderd of die neiging gegeven...
Ondertussen is er ook al een zumo uitgedonderd niet te vergeten...
Wat betreft de kinderziektes..; Ik ben een tomtommer van het eerste uur, en de mijne heeft (kzal hout vasthouden) nog geen ziektes vertoont en is er na enkele tienduizenden kilometers... eerst op de rt, ,nu op de Lt, nog nooit uitgedonderd of die neiging gegeven...
Ondertussen is er ook al een zumo uitgedonderd niet te vergeten...
Ik ben er nog gene tegengekomen. TomTom had de release nochtansheeft er al iemand ervaring met de nieuwe tomtom rider 2
voorzien eind mei 2007. Bij Media Markt in Brussel lieten
ze me alvast weten dat ze er geen in huis halen. Te weinig interesse
in het motorsegment van GPS systemen. Ze hebben wel de Zumo
maar die zou dan niet goed verkopen.
Anyway, never trust a salesman.
Ik koop me een TomTom Rider 2 van zodra ik hem ergens anders tegenkom.
Every day above ground is a good day
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Dus: ofwel kun jij niet lezen; ofwel heeft pvdk een slecht artikel geschrevenCharles schreef:En juist door jou site heb ik vorige week besloten een Zumo te gaan halen.
Ondertussen uitgeprobeerd en bijzonder tevreden over mijn aanschaf.
Trouwens nen hollander die géén TomTom koopt is dat niet zoiets als landverraad
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Kijk eens bij LouisEclipser schreef:Ik ben er nog gene tegengekomen. TomTom had de release nochtans voorzien eind mei 2007.
Ik koop me een TomTom Rider 2 van zodra ik hem ergens tegenkom.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Bart Bever
Bon, mijne rider 2 is al binnen bij een van de huisleveranciers hier.
Merci Lex..
Ze zijn dus wel degelijk al te krijgen (op bestelling) hoewel RSE geen tomtom verdeler is omwille van de zwakke service ivm garantiegevallen.
Mijn setje blijft nog even onder den toog liggen omdat ik via de starcom wil werken en lex hier nog een oplossing moet gaan toveren.
Ook niet vergeten dat als je ook de autokit wilt hebben, dit even te vermelden.
Greetz!
Merci Lex..
Ze zijn dus wel degelijk al te krijgen (op bestelling) hoewel RSE geen tomtom verdeler is omwille van de zwakke service ivm garantiegevallen.
Mijn setje blijft nog even onder den toog liggen omdat ik via de starcom wil werken en lex hier nog een oplossing moet gaan toveren.
Ook niet vergeten dat als je ook de autokit wilt hebben, dit even te vermelden.
Greetz!
Ik heb de mijne nu +- 1 week en ik vind hem gewoonweg goed.
alles is zeer makkelijk te installeren en de bevestiging is sterk verbeterd door een nieuwe vormgeving achteraan en een goede RAM montagemount.
Ook de meegeleverde CARDO bluetooth headset is een pluspunt. Bij de zumo moet deze nog appart gekocht worden wat toch weer 150 euro meerprijs is.
Routes maak ik zelf in het programma Onroute en deze werken perfect op de Tomtom en ook alle andere navigatiesystemen.
De gesproken instructies zijn duidelijk hoorbaar met de Cardo zelf bij hoge snelheden. Ook is de tomtom zeer op tijd met de instructies door te geven zodat je niet voor verassingen komt te staan.
Ik ben gewoonweg tevreden met de nieuwe rider versie europe als je ziet prijs / kwaliteit moet je niet twijfelen.
Tom rider 2nd europe is 599 euro + montagemount voor de auto is 79 euro.
Garmin zumo is 850 euro + 150 euro Cardo bluetooth set.
groetjes.
alles is zeer makkelijk te installeren en de bevestiging is sterk verbeterd door een nieuwe vormgeving achteraan en een goede RAM montagemount.
Ook de meegeleverde CARDO bluetooth headset is een pluspunt. Bij de zumo moet deze nog appart gekocht worden wat toch weer 150 euro meerprijs is.
Routes maak ik zelf in het programma Onroute en deze werken perfect op de Tomtom en ook alle andere navigatiesystemen.
De gesproken instructies zijn duidelijk hoorbaar met de Cardo zelf bij hoge snelheden. Ook is de tomtom zeer op tijd met de instructies door te geven zodat je niet voor verassingen komt te staan.
Ik ben gewoonweg tevreden met de nieuwe rider versie europe als je ziet prijs / kwaliteit moet je niet twijfelen.
Tom rider 2nd europe is 599 euro + montagemount voor de auto is 79 euro.
Garmin zumo is 850 euro + 150 euro Cardo bluetooth set.
groetjes.
Schalkse, ik raad je aan dringend eens op http://www.pvdk.be de test te lezen, de tweede editie heeft een compleet nieuw en degelijk bevestigings systeem, jouw foto's zijn van versie 1 
Ik vertrek eind volgende week naar het zuiden. Dit wordt mijn eerste grote test met de zumo. Als het tegenvalt, zal ik hem snel te koop aanbieden en een tomtom kopen. Gewoon omdat ik de kaarten zoveel duidelijker vind als Garmin.
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
Ik vertrek eind volgende week naar het zuiden. Dit wordt mijn eerste grote test met de zumo. Als het tegenvalt, zal ik hem snel te koop aanbieden en een tomtom kopen. Gewoon omdat ik de kaarten zoveel duidelijker vind als Garmin.
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
de interface en het 3D concept van Garmin ziet er wel iets gelikter uit maar de snelheid van TT is gewoonweg superieur. Het hangt er van af wat je eigenlijk wil. In combinatie met Autoroute Express en ITNConv heb je eigenlijk een zeer compleet en erg mooi grafisch en haast onbeperkt thuissysteem van mappen en voorbereiden van routes.
De nieuwe TTR v2 mag er echt wel wezen. TomTom heeft me voorgesteld de TTR v2 als navigator te voorzien voor de Alpentest van enkele BMW motoren die er aan staat te komen deze zomer. De routes zijn in voorbereiding en ik kom met 48 tussenpunten overal en op elke weg waar ik maar wil ...
De Zumo en de 2820 had ik bij tijdens de trip naar Duitsland (Zwarte Woud). Alle testen staan ondertussen op de site.
De nieuwe TTR v2 mag er echt wel wezen. TomTom heeft me voorgesteld de TTR v2 als navigator te voorzien voor de Alpentest van enkele BMW motoren die er aan staat te komen deze zomer. De routes zijn in voorbereiding en ik kom met 48 tussenpunten overal en op elke weg waar ik maar wil ...
De Zumo en de 2820 had ik bij tijdens de trip naar Duitsland (Zwarte Woud). Alle testen staan ondertussen op de site.
-
TonTon
Jamaar onthoud het nu ne keer, hé Arnold, dat hij het niet NOG eens moet zeggenArnold schreef:@ poestexas : na 4 x dezelfde post hebben we het nu allemaal wel gelezen ze dat ge op reis gaat

sorry jongens, maar dit was nu ook niet de bedoeling. Misschien dat de laptop eens op reis moet want hij krijgt precies kuren.Arnold schreef:@ poestexas : na 4 x dezelfde post hebben we het nu allemaal wel gelezen ze dat ge op reis gaat
Hopelijk gaat de laptop nu geen 4x op reis
Ik ben ontzettend blij dat ik dit op het BMW forum mag lezende snelheid van TT is gewoonweg superieur. Het hangt er van af wat je eigenlijk wil. In combinatie met Autoroute Express en ITNConv heb je eigenlijk een zeer compleet en erg mooi grafisch en haast onbeperkt thuissysteem van mappen en voorbereiden van routes.
De nieuwe TTR v2 mag er echt wel wezen.
Ik heb jarenlang niet durven zeggen dat ik met een TTrider gps rondtufte
O ja, heb me trouwens een Scala teamset aangeschaft (goedkoop via ene schalkse) en ook dat werkt perfect met TT en gsm en is een prima intercom met duo. Ja ja ook met een TTrider, en dus niet alleen met een zumo (hé ataf ! )
Werken met Autoroute en ITnconverter is inderdaad kinderspel en dat heeft me zeer fijne momenten bezorgd. Indien interesse, ik kan je wel een "demo" bezorgen
R1150RT 10/2004