verlaging rt 1150

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
van hautte

verlaging rt 1150

Bericht door van hautte »

wie kan er mij helpen aan een verlaging bmw rt 1150
en is dit slecht voor de cardan?
ook zoek ik een spiegelhuis links voor blauwgrijs
en of wat kost dit nieuw, kan ik ergens een prijslijst doawnloaden?
MVG
nieuw lid danny.
TonTon

Bericht door TonTon »

als eens gedacht aan een verlaagd zadel ? zal waarschijnlijk stukken goedkoper uitvallen :

http://www.wunderlich.de/shopimgs/E/8160342.jpg

kan je hier vinden , ga naar "shop" , kies je motortype, "artikelliste" en dan scrollen maar :

http://www.wunderlich.de/
van hautte

Bericht door van hautte »

ja helaas ik heb er een verlaagd zadel opzitten van bmw
bedankt de reactie
Tommeke

Bericht door Tommeke »

Nog verlagen? Waarom? Straks ge je wel heel snel met het kuipwerk tegen de grond schuren in bochtjes.
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
mdc
Webmaster
Webmaster

Bericht door mdc »

van hautte schreef:een verlaagd zadel opzitten van bmw
Het Wunderlich zadel is nog iets lager dan een BMW zadel, anders passeer je eens om te vergelijken, ik heb er eentje op zitten.
Marc

R1250RT 2020
naftje

Bericht door naftje »

Tommeke schreef:Nog verlagen? Waarom? Straks ge je wel heel snel met het kuipwerk tegen de grond schuren in bochtjes.
Mss dat Van Hautte even lange benen heeft als ik (en nog anderen alhier).
Met verlaagd zadel kom ik nét aan de grond, geen echt geruststellend gevoel als je stopt.
Greetz, J-P
Tommeke

Bericht door Tommeke »

Mja, misschien wel. Ik vraag mij gewoon af of je dan echt niet te snel tegen de grond gaat schuren. Ik heb nu al zo vaak, zeker met een duo erbij. Klinkt misschien raar, maar bestaat er dan geen motorfiets, die iets vriendelijker is op dat vlak en toch nog voldoende bescherming geeft? Zo direct denk ik bijv. aan de Deauville of Duc St. Dezelfde bescherming zal moeilijk zijn, maar je zal er volgens mij wel lager op zitten.
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
bemer

verlagen

Bericht door bemer »

hallo,
ik heb verleden week een ander vering gestoken onder mijne moto bij thijs in sint-truiden (wilbers).de meeste moto's die hij daar deed voor bmw waren de gs'en en dan de rt's.hij vertelde mij dat als ge vanvoor en vanachtereen een wilbers steekt kunt ge de moto toch wel nog een paar cm laten zakken en met als voordeel dat ge een veel betere wegligging krijgt.dit zal waarschijnlijk ook wel gaan met veren van de andere merken (wp,...) nadeel is wel da ge rond de 1000 euro kwijt zijt .maar ge krijgt er wel een heel andere moto voor in de plaats.ik rij met een r1150r en heb deze vering niet gestoken voor de moto laten te zakken ,alleen voor een betere wegligging.maar dit kwam daar even ter loops ter sprake.

grts
naftje

Bericht door naftje »

Tommeke schreef:Mja, misschien wel. Ik vraag mij gewoon af of je dan echt niet te snel tegen de grond gaat schuren. Ik heb nu al zo vaak, zeker met een duo erbij. Klinkt misschien raar, maar bestaat er dan geen motorfiets, die iets vriendelijker is op dat vlak en toch nog voldoende bescherming geeft? Zo direct denk ik bijv. aan de Deauville of Duc St. Dezelfde bescherming zal moeilijk zijn, maar je zal er volgens mij wel lager op zitten.
eens beemeren, altijd beemeren :wink:
Plaats reactie