Onderdelen
Moderator: GVN
Onderdelen
Wie weet een goedkoop en goed adres voor pakkingen en andere slijtdelen van m'n R80RT ?
Uiteraard ben ik een Nederlender die 'goedkope' onderdelen zoekt voor mijn R80RT uit 1983. Als de onderdelen hetzelfde zijn maar de prijs minder dan mag dat toch ?
groet
Jonge Pam
Uiteraard ben ik een Nederlender die 'goedkope' onderdelen zoekt voor mijn R80RT uit 1983. Als de onderdelen hetzelfde zijn maar de prijs minder dan mag dat toch ?
groet
Jonge Pam
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Beste BiemeRT
Wij zijn niet voor niets de 'domme Hollanders....'
en bedankt he...
en bedankt he...
Thankzzz
En mijn buurman zei nog wel dat een Vlaamse site niets was, nou mooi wel, fantastische mensen die zuiderburen. Tot nu toe erg veel info van jullie gehad, soms wel moeilijk te vertalen maar dat is juist leuk.
ga zo door....
ga zo door....
-
Shulty
Re: Thankzzz
Tijd om te vehuizen...met zo'n buurman......Jonge Pam schreef:En mijn buurman zei nog wel dat een Vlaamse site niets was, nou mooi wel, fantastische mensen die zuiderburen. Tot nu toe erg veel info van jullie gehad, soms wel moeilijk te vertalen maar dat is juist leuk.
ga zo door....
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
Re: Onderdelen
ik denk dat de meeste prijzen dezelfde zijn .Jonge Pam schreef:Wie weet een goedkoop en goed adres voor pakkingen en andere slijtdelen van m'n R80RT ?
groet
Jonge Pam
Bij Mat en Claude krijg je dan weer nen hoop gratis tips en tricks mee.
Bij Knalpot en Hobbyist weet ik het tegenwoordig niet meer.
Originele onderdelen zijn misschien wel al eens duurder maar dikwijls van betere kwaliteit dan imitatie.
STUCK IN THE MUD
R100GSPD white/blue dirtbike + VMC cross sidecar
-
patrickvandenbranden
verhuizen
Ja jongens (en meisjes), ik kan wel gaan verhuizen maar ik heb een bloed mooie buurvrouw...dan ben ik die ook kwijt....
Dan maar wat dom geneuzel van die gozer, zijn vrouw alleen al te zien maakt het wel weer goed.
Sa-fie..?
Dan maar wat dom geneuzel van die gozer, zijn vrouw alleen al te zien maakt het wel weer goed.
Sa-fie..?
sorry
Sorry, er komt een leeftijd dat je wat om je heen gaat kijken, en je denkt dan dat het gras bij de buren groener is....dat is niet zo maar het LIJKT groener. Vandaar, het is een mooi stuk vlees om te zien maar helaas een takkewijf, sorry ik bedoel niet zo'n aardige mevrouw. Maar nog altijd beter dan die buurman met z'n grote waffel...
Genoeg over mijn problemen, jullie Belgen zijn tof !
Genoeg over mijn problemen, jullie Belgen zijn tof !
http://www.gummikuh.be/index2.htmlPatrick Van den Branden schreef:Waar is Claude Boelens in Mortsel gevestigd???
STUCK IN THE MUD
-
rob_beemer
Ik heb mijn stoterstangrubbers laten vervangen bij Claude. Hij had imitaties bij de Hobbyist aangekocht, maar stapt daar in ieder geval vanaf. Blijkbaar gaan die vrij snel kapot en hij stapt over naar de originele.Bij Knalpot en Hobbyist weet ik het tegenwoordig niet meer.
Originele onderdelen zijn misschien wel al eens duurder maar dikwijls van betere kwaliteit dan imitatie.
Bij mij zijn ze (nog) niet kapot, maar ik heb ook nog maar 500 km kunnen rijden sindsdien. Ik heb in ieder geval een mail van Claude gekregen dat hij ze zonder problemen vervangt mochten ze gaan lekken.