Op ons verlof met de Alplutsers in Castellane, mocht ik eens gaan zitten op één van de mannen hun GSA..........
Reden: Onder m'n lang lijf, leek de GS wel op een Dax, volgens die lutsers, dus moest ik maar eens gaan zitten op hun "grote" Adventure
Allé, laat mij den eerste zijn om u proficiat te wensen, wa voor éne is 't geworden, met wa voor opties, enneuh, in een PM'eke, wat moet da kosten allemaal
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Tof en goede beslissing. Op die GS was het idd geen zicht om achter jouw te rijden. Welkom bij de CIDC!!!
En zoals hiervoor al werd gesteld, welke kleur en welke opties???
Nu Koppel!! nog
Frank K schreef:Tof en goede beslissing. Nu Koppel!! nog
Denk 't niet, of 'k moet morgen de Lotto winnen
Ben al gaan zien, en een klapke gaan doen, maar 't zit er momenteel echt niet in
Zal 'k ik wel met m'n banaan blijven rondhossen, da bolt ook goed
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Ah Shulty, Proficiat met uw aankoop. Ook in Bornem zal je genieten van de rit. Het maakte het lijden wat dragelijker. Ik moest ook anderhalve maand wachten. Nu is het nog twee weken wachten.
Den Duits zou hem deze week in elkaar steken en misschien volgende week of de week nadien levering.
Veel plezier met uw dromerige dagen in het verschiet.
BTW Shulty: ik heb er eentje genomen met asc. Ik heb dit vroeger al eens gehad, het scheelt echt wel. Ik vermoed zelfs dat ik me er ooit een ongeval heb mee uitgespaard.
J schreef:Ah Shulty, Proficiat met uw aankoop. Ook in Bornem zal je genieten van de rit. Het maakte het lijden wat dragelijker. Ik moest ook anderhalve maand wachten. Nu is het nog twee weken wachten.
Den Duits zou hem deze week in elkaar steken en misschien volgende week of de week nadien levering.
Veel plezier met uw dromerige dagen in het verschiet.
BTW Shulty: ik heb er eentje genomen met asc. Ik heb dit vroeger al eens gehad, het scheelt echt wel. Ik vermoed zelfs dat ik me er ooit een ongeval heb mee uitgespaard.
J
Thx, J.
De testrit is al achter de rug, gedaan voor het tekenen.
Ik neem bewust niet die antislipcontrole, heb het graag zelf onder controle, ben niet zo voor die elektronische snufjes die je rijgedrag bepalen!
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen vooruitgang op technologisch gebied, maar niet wat rijgedrag betreft. Ik voel graag de motor.
Over de technologie ga je mij geen slecht woord over zeggen. ABS en die toestanden vind ik zeker een meerwaarden. Maar als ze gaan beginnen met een ASC dan pas ik toch ook. Ik volg volledig de mening van Shulty.
Over de bandendrukmeting RDC daarentegen dat zou ik wel zien zitten... dan rijd ik mischien geen band meer naar de maan in een afdalingentje van een paar kilometer nadat ik in een nageltje ben gereden
Dan zou ik sneller zien dat de band afging en mijn rijstijl wat vlugger aanpassen zodat de band niet verbrand door te lage druk zoals nu is gebeurd tijdens onze alplutserstrip.
Shulty
van harte gefeliciteerd en veel rij genot wat geen probleem is op de gsA
mag er ondertussen zelf 5 dagen van meespreken .
sportieve groeten pascal,
Over de technologie ga je mij geen slecht woord over zeggen. ABS en die toestanden vind ik zeker een meerwaarden. Maar als ze gaan beginnen met een ASC dan pas ik toch ook. Ik volg volledig de mening van Shulty.
Over de bandendrukmeting RDC daarentegen dat zou ik wel zien zitten... dan rijd ik mischien geen band meer naar de maan in een afdalingentje van een paar kilometer nadat ik in een nageltje ben gereden
Dan zou ik sneller zien dat de band afging en mijn rijstijl wat vlugger aanpassen zodat de band niet verbrand door te lage druk zoals nu is gebeurd tijdens onze alplutserstrip.
GRTS Danny
Ik had da pertang al gezien dat uwen band naar de platte kant was, maar kon je ni bij houden om teken te doen..........maniak
pascalr1100rt schreef:Shulty
van harte gefeliciteerd en veel rij genot wat geen probleem is op de gsA
mag er ondertussen zelf 5 dagen van meespreken .
sportieve groeten pascal,
GRTS Danny
Ik had da pertang al gezien dat uwen band naar de platte kant was, maar kon je ni bij houden om teken te doen..........maniak
Dat ligt volledig aan de GSA dus ik hou mijn hart vast als gij gravel gaat rijden Wie gaat dan de maniak zijn Die afdaling zijn we nog niet vergeten tot aan het bruggetje remember
GRTS Danny
GRTS Danny
Dat ligt volledig aan de GSA dus ik hou mijn hart vast als gij gravel gaat rijden Wie gaat dan de maniak zijn Die afdaling zijn we nog niet vergeten tot aan het bruggetje remember
GRTS Danny
Nee, ben nog altijd stof aan 't ophoesten , maniak
Grtz, Philip!
GRTS Danny
GRTS Danny
Da lag ook aan mijne GS, die houdt van gravel......