Motobanden Roegiers
Moderator: GVN
-
Motobanden Roegiers
uit officieuse bron vernomen
zij zouden stoppen met motobanden
en legt geen nieuwe voorraad meer aan
zij zouden stoppen met motobanden
en legt geen nieuwe voorraad meer aan
YOO
Damn, ga wel bij Van Cauter te Erembodegem, maar ik kon de prijs altijd drukken met te zeggen: " Awel hé, bij Roegiers heb ik diene prijs gekregen, wa geefde gij mij?"
Grtz, Philip!
Damn, ga wel bij Van Cauter te Erembodegem, maar ik kon de prijs altijd drukken met te zeggen: " Awel hé, bij Roegiers heb ik diene prijs gekregen, wa geefde gij mij?"

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!

Ah ! 'k Ben verleden week nog bij Van Cauter geweest voor een set Battlewings, en vergeleken met andere bandencentrales was de prijs heel competitief.Koppel!! schreef:Damn, ga wel bij Van Cauter te Erembodegem, maar ik kon de prijs altijd drukken met te zeggen: " Awel hé, bij Roegiers heb ik diene prijs gekregen, wa geefde gij mij?"![]()
De prijzen leunden dicht aan tegen die van Rogiers. 't Is te hopen dat dat zo blijft...
mvg
Hans

-
moeten we de wielen zelf demonteren en met losse wielen gaan of doen ze dit zelf ter plaatse ?bigfoot46 schreef:Vroeger passeerde ik ook in sleine maar eens rondbellen leerde mij dat GBC( ottogracht) net iets goedkoper was en als je belt en de band in stock is dan is dat ook zo als je terplaatse toekomt. Ik had het in sleine tweemaal voor dat eens het wiel van de motor was, er plots de melding kwam " dedju dienen band is ier nie mag er nen anderen op het zal wel wat duurder zijn".
banden ROEGIERS
ben tevreden van EEKHOUT STEFAN goeie service en goeie prys 225£ voor set anakees . kleine zelfstandige bandencenter .OORDEGEMSTR.31 SINT LIEVENS HOUTEM tel 09 3295281 eerst es bellen LUKY
Re: banden ROEGIERS
YOO
Grtz, Philip!
Da's gedomme ne scherpe prijs, ga 'k in 't vervolg is naar bellen, met mijn km's en rijstijl zit ik aan nen band om de drie, vier maand gemiddeldluky schreef:ben tevreden van EEKHOUT STEFAN goeie service en goeie prys 225£ voor set anakees . kleine zelfstandige bandencenter .OORDEGEMSTR.31 SINT LIEVENS HOUTEM tel 09 3295281 eerst es bellen LUKY

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!

Re: banden ROEGIERS
luky schreef:ben tevreden van EEKHOUT STEFAN goeie service en goeie prys 225£ voor set anakees . kleine zelfstandige bandencenter .OORDEGEMSTR.31 SINT LIEVENS HOUTEM tel 09 3295281 eerst es bellen LUKY

mvg
Hans

ROEGIERS
YEP alles in met de moto tot daar en alles gebeurt terwyl je er bent. Maar zeker eerst es tel. want Stefan werkt nog in ploeg. de ene week in voormiddag en de andere de namiddag open . Zoals ik al zegde kleine zelfstandige scherp van prys ook voor andere merken . LUKY
En hier zijn GSM-nummer : 0495/209423 (ja, ik had toestemmingben tevreden van EEKHOUT STEFAN goeie service en goeie prys 225£ voor set anakees . kleine zelfstandige bandencenter .OORDEGEMSTR.31 SINT LIEVENS HOUTEM tel 09 3295281 eerst es bellen

mvg, $ven[/url]
It's not how they died that makes them heroes, it's how they lived.
Tripy II

Tripy II

-
Deze morgen ook naar Roegiers geweest voor een nieuwe voorband (michelin PR2 120/70/17)
halfuurtje later terug buiten en 130 euro betaalt.
De voorraad wordt inderdaad verkocht en er wordt geen nieuw aangelegd.
Vind het een beetje raar: in hun nieuwe pand is een motorhefbrug in de vloer ingewerkt......
halfuurtje later terug buiten en 130 euro betaalt.
De voorraad wordt inderdaad verkocht en er wordt geen nieuw aangelegd.
Vind het een beetje raar: in hun nieuwe pand is een motorhefbrug in de vloer ingewerkt......
BMW K100LT (1987)
Sym Joymax 125i (2015)
BMW R12OOGS Adventure (2006) (verkocht)
BMW R1100R (1995) (verkocht)
W124 200D(1988)
Sym Joymax 125i (2015)
BMW R12OOGS Adventure (2006) (verkocht)
BMW R1100R (1995) (verkocht)
W124 200D(1988)