Hebt u na een lange rit pijn aan de Poep, kijk hier dan naar
Moderator: GVN
-
bougimain
- Contacteer:
Hebt u na een lange rit pijn aan de Poep, kijk hier dan naar
hebt u pijn aan u poep klik dan hierop, http://www.bykebitz.co.uk/acatalog/PREM ... YSTEM.html
Ik ken iemand die dit heeft en die +/- 50.000 Km per jaar rijdt met de motor en zou het niet meer kunnen missen
Ik ken iemand die dit heeft en die +/- 50.000 Km per jaar rijdt met de motor en zou het niet meer kunnen missen
-
bougimain
- Contacteer:
Heb jij hem op de website gekocht die ik aangeef of waar heb je hem gekocht en hoeveel Dinero's heb je betaald, en ja laat iets weten want heb ook interesse
JohanDB schreef:Mijn airhawk is gisteren met de post toegekomen. Niet direct een lange rit in 't verschiet, maar ik laat het resultaat in ieder geval weten.
-
bougimain
- Contacteer:
hier zijn alle modellen LucB http://www.bykebitz.co.uk/acatalog/PREM ... YSTEM.html
LucB schreef:Welk modelleken is geschikt voor een RT1150 ? (zowel tijder als passagier)
Re: kussen
Ze lijken er in ieder geval sterk op.Rafbmw schreef:deze kussens worden ook gebruikt voor rolstoelpatienten om op te zitten tegen doorzitwonden enz...
kan geen slecht materiaal zijn
Ter info voor iedereen die zoiets koopt het moet niet al te hard opgeblazen worden, normaal gezien werkt zo een kussen met inwendige doorlaatkanalen zodat de lucht van de ene nop naar de andere gaat, traagjes natuurlijk, en dat gaat niet als het te hard is opgeblazen.
Zoals ik het al gezien heb bij rolstoel patiënten wordt het zo voor 2/3 opgeblazen, meer niet.
En schapewol geeft mijns inziens/ondervinding maar beperkte winst, is zoals al geopperd denkelijk voor vermindering van warmte.
-
Spencer
Invoerder Belgie: http://www.motozoom.be/ , onder buddy accessoires, aan 119,95 € elke maat.
Oorsprong: http://www.airhawk.se/uk/mc/
het verhoogt wel de zithoogte met zo'n 3 cm
Oorsprong: http://www.airhawk.se/uk/mc/
het verhoogt wel de zithoogte met zo'n 3 cm
Motozoom is een soort van nederlands filliaal van Louis.de.
Hun prijzen zijn zowiezo duurder dan bij Louis zelf, soms weinig soms vrij veel.
Bij Louis zijn al die kussens voor 109.95 €
link =>http://www.louis.de/_106ae137dbf964eb0f ... r=10008402
Verschil is klein in deze maar als je vergelijkt (bestelnummers wijken gewoonlijk weinig af, bij deze is het bij Motozoom 1200840* bij Louis 1000840*) zit je bij Louis altijd goedkoper, is wel duitsland natuurlijk, voordeel is daar zijn er winkels, motoZoom heeft maar 1 winkel en is in Nederland.
Verder zijn er in den beginne (3-5 tal jaar terug) vrij veel klachten geweest aangaande de firma Motozoom, momenteel lijkt het opgelost te zijn.
Hun prijzen zijn zowiezo duurder dan bij Louis zelf, soms weinig soms vrij veel.
Bij Louis zijn al die kussens voor 109.95 €
link =>http://www.louis.de/_106ae137dbf964eb0f ... r=10008402
Verschil is klein in deze maar als je vergelijkt (bestelnummers wijken gewoonlijk weinig af, bij deze is het bij Motozoom 1200840* bij Louis 1000840*) zit je bij Louis altijd goedkoper, is wel duitsland natuurlijk, voordeel is daar zijn er winkels, motoZoom heeft maar 1 winkel en is in Nederland.
Verder zijn er in den beginne (3-5 tal jaar terug) vrij veel klachten geweest aangaande de firma Motozoom, momenteel lijkt het opgelost te zijn.
Graag gedaan hoor, de shop in Aken is een "mega" shop, ik ga meestal naar Essen, dat is een "Giga" shop het verschil is bijna dubbel zo groot van oppervlake als een mega shop, dan heb je een idee.
Ze zijn overal even vriendelijk en zelfs omruilen is geen enkel probleem (ooit eens iets omgeruild van + 1 jaar oud, en dan nog met de glimlach).
Ze zijn overal even vriendelijk en zelfs omruilen is geen enkel probleem (ooit eens iets omgeruild van + 1 jaar oud, en dan nog met de glimlach).
Tja, héél lang geleden had ik er al eens een topic over 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
bougimain
- Contacteer:
Jawel zoals ik al zij deze persoon die 50.000 km doet ermee is wel toevallig mijn schoonbroer die rijdt met een Pan europeen 1300 & met een blackburt en deze motor is op zijn eigen al zeer confortabel maar met dit kussen nog confortabelder en zou het zeker niet meer kunnen missen, en ja ge blaast het op en daarna moet je het regelen als je erop zit met het ventiel da's alles want meer kun je er niet over zeggen alleen dat het zeer confortabel zit.
Spencer schreef:Maar blijkbaar nog steeds niemand die het zelf getest heeft.
Bang van reacties ?
-
Spencer
Bougimain, als je vetgedrukt schrijft geef je de indruk kwaad te zijn of te roepen. Is dat de bedoeling ?
Ik had het over ervaring van de gebruiker zelf, hier op de forum. Blijkbaar heeft er niemand van de forum sinds de vorige post zo ééntje gekocht. Misschien om dat het uittesten niet bij iedereen zo overtuigend was.
Uit ervaring weet ik dat wat voor de éne past niet noodzakelijk voor een ander past. Het is toch ongeveer 120€ met verzendkosten. Ik smijt niet graag mijn geld weg.
Ik had het over ervaring van de gebruiker zelf, hier op de forum. Blijkbaar heeft er niemand van de forum sinds de vorige post zo ééntje gekocht. Misschien om dat het uittesten niet bij iedereen zo overtuigend was.
Uit ervaring weet ik dat wat voor de éne past niet noodzakelijk voor een ander past. Het is toch ongeveer 120€ met verzendkosten. Ik smijt niet graag mijn geld weg.
Laatst gewijzigd door Spencer op 10 jun 2007, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
bougimain
- Contacteer:
Sorry maar ik roep helemaal niet, sorry als je dit denkt en ik heb altijd geweten dat als je in hoofdletters schrijft dat je dan roept maar allee we gaan daar niet over palaberen niewaar, en ja voor de ene ist goe en voor de andere niet of minder goe
Spencer schreef:Bougimain, als je vetgedrukt schrijft geef je de indruk kwaad te zijn of te roepen. Is dat de bedoeling ?
Uit ervaring weet ik dat wat voor de éné past niet noodzakelijk voor een ander past. Het is toch ongeveer 120€ met verzendkosten. Ik smijt niet graag mijn geld weg.
-
Iron Gonzo
als je zou pijn hebben na een lange rit aan de poep denk ik dat er niet genoeg glijmiddel is gebruikt

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Re: poep
Rafbmw schreef:dan liever heeeelll veeellll pijn aan de poep !!!!
oeps....
Ok, nog geen lange rit onder de wielen wegens spijtig genoeg geen tijd, maar wel zaterdag 2 wielercriteriums begeleid en da's toch ook 2 keer bijna 2 uur rijden.
Het kussen zoals hier al gezegd voor ong 2/3 opblazen is voldoende. De zit is zeer comfortabel. De druk wordt voelbaar verdeeld over het ganse zitvlak en de pijn ter hoogte van de zitbeenderen blijft weg.
De feedback die je vanuit je zadel krijgt is wel zo goed als volledig weg en dat is wel effe wennen.
De airhawk heeft deze eerste bescheiden test voor mij zeer goed doorstaan, want ook corbin kon mij van geen pijnlijk zitvlak besparen.
Een groot voordeel is dat ik het kussen gewoon van de RT afneem en op mijn Varadero kan plaatsen...nadeel hierbij is wel dat iedereen dit in feite kan, het spul is namelijk met de standaard riempjes niet tegen diefstal te beveiligen (met een beetje creativiteit wel op te lossen denk ik).
De zit is wel voelbaar hoger, al hangt dit natuurlijk af van de mate waarin je het kussen opblaast. Mijn benen zijn toch lang genoeg, maar als je geen verstelbaar zadel hebt is dit toch ietske om rekening mee te houden.
O ja, de mijne gewoon besteld via : http://www.airhawk.nl/
Op minder dan een week gewoon in de bus
Het kussen zoals hier al gezegd voor ong 2/3 opblazen is voldoende. De zit is zeer comfortabel. De druk wordt voelbaar verdeeld over het ganse zitvlak en de pijn ter hoogte van de zitbeenderen blijft weg.
De feedback die je vanuit je zadel krijgt is wel zo goed als volledig weg en dat is wel effe wennen.
De airhawk heeft deze eerste bescheiden test voor mij zeer goed doorstaan, want ook corbin kon mij van geen pijnlijk zitvlak besparen.
Een groot voordeel is dat ik het kussen gewoon van de RT afneem en op mijn Varadero kan plaatsen...nadeel hierbij is wel dat iedereen dit in feite kan, het spul is namelijk met de standaard riempjes niet tegen diefstal te beveiligen (met een beetje creativiteit wel op te lossen denk ik).
De zit is wel voelbaar hoger, al hangt dit natuurlijk af van de mate waarin je het kussen opblaast. Mijn benen zijn toch lang genoeg, maar als je geen verstelbaar zadel hebt is dit toch ietske om rekening mee te houden.
O ja, de mijne gewoon besteld via : http://www.airhawk.nl/
Op minder dan een week gewoon in de bus