Garmin 2820
Moderator: GVN
-
Oswald The Lucky Rabbit
Garmin 2820
Juist geprobeerd mijn toestel op mijn computer aan te schakelen via USB. Mijn PC vind zelfs geen nieuwe hardware. Reeds 3 X heropgestart. Volledige uninstall en herinstallatatie met de set up DVD. Nog steeds vind mijn pc geen nieuwe hardware bij aansluiting via USB. Gooi ik de PC nu buiten of mijn GPS. Had reeds veel problemen met mijn Streetpilot III. Ik geef er de brui aan . Moet dit weekend naar Leeuwarden in Noord Nederland om daar een gedownloade route te rijden nl de Elfstedentocht. Leuk wordt dat zonder route op de GPS. Helpt mij iemand???
-
Iron Gonzo
kijk eens bij uw configuratie of uw USB poorten werken
doe het volgende
klik op start enzovoort tot USB controllers
start
configuratiescherm
systeem
hardware
apparaatbeheer
USB controllers.
daar mag geen rood kruisje of geel driehoekje bijstaan
doe het volgende
start
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Oswald The Lucky Rabbit
-
Iron Gonzo
dus dit heb je gecontroleerdIRON GONZO schreef:kijk eens bij uw configuratie of uw USB poorten werken
doe het volgende
startconfiguratiescherm
systeem
hardware
apparaatbeheer
USB controllers.
indien goed
steek eens een USB stick of fototoestel (iets dat werkt via USB) in een USB poort
kan zijn dat hij niet automatisch herkend.
anders eens volgende doen.
steek GPS in USB poort en zet hem aan.
ga naar start
en laat hem apparaten zoeken
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Oswald The Lucky Rabbit
-
Iron Gonzo
dealer eens laten checken dan 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Oswald The Lucky Rabbit
Windows detects nothing at all!! Zelfs het bekende toontje dat er nieuwe hardware is aangesloten hoor men niet. Strange ????(s)Campi schreef:Zet je PC aan
Sluit dan pas je USB-fiche aan
Zet pas dan je GPS aan
effe wachten...
Windows detects new hardware found bla bla bla
Lukt het dan ?
ps geduldig zijn...
Copy van ... USB-aansluiting
Vaak is het zo dat je PC je Garmin niet dadelijk herkend als je hem aansluit via de USB-poort. Dit is mogelijk, aangezien dat PC's dikwijls uitgerust zijn met een trage en een snelle USB-poort. Doet dit probleem zich bij jou voor, probeer je toestel te connecteren via de poort die je ook voor je printer gebruikt. In de meeste gevallen is dit een snelle USB-poort.
Vaak is het zo dat je PC je Garmin niet dadelijk herkend als je hem aansluit via de USB-poort. Dit is mogelijk, aangezien dat PC's dikwijls uitgerust zijn met een trage en een snelle USB-poort. Doet dit probleem zich bij jou voor, probeer je toestel te connecteren via de poort die je ook voor je printer gebruikt. In de meeste gevallen is dit een snelle USB-poort.
-
Oswald The Lucky Rabbit
Bij zoeken via hardware geeft de pc steeds foutmelding code 10. Wat dit ook mag zijn. Ga morgen maar bij de dealer langs. Dit wordt een weekendje balen zonder GPS, en zo'n mooie Elfstedenroute om te rijden. Shit (sorry)Oswald The Lucky Rabbit schreef:Windows detects nothing at all!! Zelfs het bekende toontje dat er nieuwe hardware is aangesloten hoor men niet. Strange ????(s)Campi schreef:Zet je PC aan
Sluit dan pas je USB-fiche aan
Zet pas dan je GPS aan
effe wachten...
Windows detects new hardware found bla bla bla
Lukt het dan ?
ps geduldig zijn...
-
Oswald The Lucky Rabbit
Lukt ook niet. Geen reactie. GPS zal naar de dealer moeten.-Fred- schreef:Copy van ... USB-aansluiting
-
TonTon
Je hebt toch wel de laatste USB drivers van Garmin geïnstalleerd ?
hier de link : http://www8.garmin.com/support/download ... jsp?id=591
Oostende is niet direct bij de deur maar je mag altijd eens tot bij mij komen om te zien of mijn pc uw toestel herkent , dan weet je tenminste al of het aan Uw pc of aan Uw toestel ligt....liefst wel eerst een belletje , gsm nr te verkrijgen via mail
.
trouwens , als je me de route doorstuurt dan kan ik ze als mijn pc Je toestel herkent er ook onmiddelijk opzetten , zo is althans je weekend niet verpest....
Oostende is niet direct bij de deur maar je mag altijd eens tot bij mij komen om te zien of mijn pc uw toestel herkent , dan weet je tenminste al of het aan Uw pc of aan Uw toestel ligt....liefst wel eerst een belletje , gsm nr te verkrijgen via mail
trouwens , als je me de route doorstuurt dan kan ik ze als mijn pc Je toestel herkent er ook onmiddelijk opzetten , zo is althans je weekend niet verpest....
-
RonnyRT1150
-
Oswald The Lucky Rabbit
Dankjewel voor je bereidwilligheid Arnold : weekend gaat in extremis niet door wegens ziekte. Om grijs van te worden. Volgende keer beter.Arnold schreef:Je hebt toch wel de laatste USB drivers van Garmin geïnstalleerd ?
Oostende is niet direct bij de deur maar je mag altijd eens tot bij mij komen om te zien of mijn pc uw toestel herkent , dan weet je tenminste al of het aan Uw pc of aan Uw toestel ligt....liefst wel eerst een belletje , gsm nr te verkrijgen via mail.
-
Oswald The Lucky Rabbit
usb busje in toestel defect ?
bij mij was eens de usb stekker in het toestel 2610 defect
gratis terug gemaakt door Formar
groeten
jo
gratis terug gemaakt door Formar
groeten
jo