Ik schreef al in ander onderwerp (1200R snel ingeruild) dat ik nog een vraag had:
Ik heb vandaag even "proefgezeten"op een mooie R1150R (2004). Ik ben zelf 1.74 m en vindt dat ik niet genoeg "voeling"met de grond heb. Het schijnt dat het zadel niet lager kan. Wie heeft een tip of idee, want als ik echt niet lekker zit, zou dat toch een reden zijn om de aankoop niet door te laten gaan. Is de zithoogte nog aan te passen , hoeveel en wat kost dat?
Ik ben (weer) benieuwd.
Vast hartelijk dank.
Jan
Zithoogte/zadel van R1150R is die/dat aan te passen?
Moderator: GVN
DAS STRAF
Hebben ze die 1150 dan zoveel hoger gemaakt dan die 1100, want ik meet ook 1,74 m en op de Roadster was ik 'ne grote meneer'. Zadel op de hoogste stand en nog plat op de grond
Op de RT is dat andere koek
Hebben ze die 1150 dan zoveel hoger gemaakt dan die 1100, want ik meet ook 1,74 m en op de Roadster was ik 'ne grote meneer'. Zadel op de hoogste stand en nog plat op de grond
Op de RT is dat andere koek
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
bougimain
- Contacteer:
Re: Zithoogte/zadel van R1150R is die/dat aan te passen?
Klaasjan ik heb ook een R1150R roadster van 2004 en had hetzelfde probleem als jij als ik met het standaart zadel erop zat kwam ik met de tippen op grond en ik heb het geluk gehad van 2 dagen later hier op het forum een verlaagd zadel te vinden en nu is het perfect en ik ben 1,86 groot nochtans dus zoeken zou ik zeggen achter een verlaagd zadel.
Mar ik heb ergens gelezen dat als je bij wunderlich http://www.wunderlich.de/ een verlaagd zadel koopt en ge geeft u zadel aan hun dan betaal je een stuk goedkoper.
Mar ik heb ergens gelezen dat als je bij wunderlich http://www.wunderlich.de/ een verlaagd zadel koopt en ge geeft u zadel aan hun dan betaal je een stuk goedkoper.
KlaasJan schreef:Ik schreef al in ander onderwerp (1200R snel ingeruild) dat ik nog een vraag had:
Ik heb vandaag even "proefgezeten"op een mooie R1150R (2004). Ik ben zelf 1.74 m en vindt dat ik niet genoeg "voeling"met de grond heb. Het schijnt dat het zadel niet lager kan. Wie heeft een tip of idee, want als ik echt niet lekker zit, zou dat toch een reden zijn om de aankoop niet door te laten gaan. Is de zithoogte nog aan te passen , hoeveel en wat kost dat?
Ik ben (weer) benieuwd.
Vast hartelijk dank.
Jan
-
Spencer
Nu snap ik iets niet: ik ben 1m82 en had op mijn R1150R een hoog zadel, met beide voeten aan de grond. Iets met beenlengte zeker ?bougimain schreef:Klaasjan ik heb ook een R1150R roadster van 2004 en had hetzelfde probleem als jij als ik met het standaart zadel erop zat kwam ik met de tippen op grond en ik heb het geluk gehad van 2 dagen later hier op het forum een verlaagd zadel te vinden en nu is het perfect en ik ben 1,86 groot nochtans dus zoeken zou ik zeggen achter een verlaagd zadel.
-
bougimain
- Contacteer:
Da's mogelijk maar ik heb wel een gewone struktuur niet te kort en niet te lange benen, ik snap het ook niet
Nu snap ik iets niet: ik ben 1m82 en had op mijn R1150R een hoog zadel, met beide voeten aan de grond. Iets met beenlengte zeker ?