GSA of GS

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
tsjoeper

GSA of GS

Bericht door tsjoeper »

Hoi, ik ben nieuw op dit interessante forum.Enkele weken terug in Oostenrijk gaan rijden met m'n RT. Toevallig kreeg ik de kans om daar met een GS te rijden. Wat een verschil qua handelbaarheid.Afgelopen zaterdag heb ik in Bornem een nieuwe proefrit gemaakt met een GS maar ook met een GSA. DIt viel me nog 200% meer mee dan de GS. Superieure zitpositie, aangenamere vering,betere wind bescherming enz... Ik wasvan plan om een GS te kopen maar ben onmiddelijk naar Raf in Hamme gereden om een GSA te bestellen. Zijn er nog bikers met die ervaring (voor mij weliswaar zeer beperkt).
Ik hoor het graag.
DJAIRO

Re: GSA of GS

Bericht door DJAIRO »

tsjoeper schreef:Hoi, ik ben nieuw op dit interessante forum.Enkele weken terug in Oostenrijk gaan rijden met m'n RT. Toevallig kreeg ik de kans om daar met een GS te rijden. Wat een verschil qua handelbaarheid.Afgelopen zaterdag heb ik in Bornem een nieuwe proefrit gemaakt met een GS maar ook met een GSA. DIt viel me nog 200% meer mee dan de GS. Superieure zitpositie, aangenamere vering,betere wind bescherming enz... Ik wasvan plan om een GS te kopen maar ben onmiddelijk naar Raf in Hamme gereden om een GSA te bestellen. Zijn er nog bikers met die ervaring (voor mij weliswaar zeer beperkt).
Ik hoor het graag.
Proficiat met Uw aankoop!!!!
Dan ben je Zaterdag voorbij m'n deur gereden in Bornem!!!
Alle testrijders komen voorbij,t'is hier in het weekend den ene na de anderen beemer die hier voorbijkomt,ik kijk er al niet meer naar op,af en toe is ne"rijstkoker"brengt wat afwisseling :lol: :lol:

Frank :)
tsjoeper

Bericht door tsjoeper »

Schalkseruiter® schreef:welkom tjoeper,
Ik vrees dat je hier de enige bent die met een GSA zal rijden,kpeis dat je jouw ervaringen zal moeten neerpennen om anderen hier te overtuigen. :mrgreen:
véél succes met je nieuwe aanwinst
Schalkse®
Zal ik zeker doen.Wordt geleverd op 19/07.bedankt vr je reactie
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Welkom en proficiat!
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Welkom, zoals Schalkse al zij ben jij waarschijnlijk de enige hier met een GSA :roll: :roll: :roll:
Afbeelding
Afbeelding

Foto's van de GSA babbeldag in 2006 vind je hier
http://rusor.smugmug.com/gallery/2987976#161843977

De foto's van de babbeldag 2007 vind je hier
http://rusor.smugmug.com/gallery/2651976#140202229

Veel plezier met de GSA en tot in de bocht

GRTS Danny
one-one

Bericht door one-one »

GSA is fantastische moto!!!
je zal er veel plezier aan beleven
ik geniet er dagelijks van..
ride with pride
one-one
gsa 1150
Little John

Bericht door Little John »

ik kom van GS, rij nu 1150 RT, volgende is zonder twijfel GSA
proficiat met je aankoop :D
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Idd Rusor, foto's zeggen meer dan duizend woorden!
Vorige moto was R1200GS en nu R1200GS Adv, nog geen seconde spijt van gehad. Funfactor is nog gestegen!

Afbeelding
Afbeelding
Shulty

Bericht door Shulty »

Zal het half juli weten te zeggen :wink:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Shulty schreef:Zal het half juli weten te zeggen :wink:
Ge moet u niet inhouden hoor... ge hebt al is mogen proefzitten en al eens gaan testrijden :wink: :wink: :wink: Dus ge zult al wel iets weten zeker.

GRTS Danny
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

welkom op het forum en proficiat met uw aankoop
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
ZORRO

Bericht door ZORRO »

Correctie: GS versus GSA.
Ik ben zelf een GS-rijder maar ik heb stiekem :oops: op RUSOR zijn GSA gezeten in Sauerland. Een GSA zit heel goed, ik heb die goed bestudeerd. RUSOR heeft zelfs mijn vering aangepast en nog andere raad gegeven. Ik heb gewoon wat Wunderlich-accessoires gekocht en gemonteerd (stuurverhoging, enz...). Het voelt voor mij bijna net een GSA :D Fantastisch (en nog eens bedankt Rusor).
Karine & Willy
J
Contacteer:

Bericht door J »

He tsjoeper, gij hebt sjans. Je moet meer een maand meer wachten. Het verkort steeds.

Veel geluk met uw enig exemplaar.
:D

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
tsjoeper

Bericht door tsjoeper »

RUSOR schreef:Hoi,
Welkom, zoals Schalkse al zij ben jij waarschijnlijk de enige hier met een GSA :roll: :roll: :roll:
Afbeelding
Afbeelding

Foto's van de GSA babbeldag in 2006 vind je hier
http://rusor.smugmug.com/gallery/2987976#161843977

De foto's van de babbeldag 2007 vind je hier
http://rusor.smugmug.com/gallery/2651976#140202229

Veel plezier met de GSA en tot in de bocht

GRTS Danny

Wie organiseert deze activiteit ? Moet je ergens lid van zijn?
Tsjoeper
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi tjoeper,
Het was de bedoeling toen de R1200GSA uitkwam om eens éénmalig samen te komen voor een babbeltje. Dus heb ik samen met Luc Boxer een locatie gezocht en hebben we alle GSA rijders via dit forum en het Hollands forum een keertje vrijblijvend uitgenodigd. De bedoeling was om een keertje van elkaar te horen wat we er van vonden en welke nuttige en overbodige of juist voor de look accessoires zijn. Deze oproep had een onverwacht succes. Nu vermits we dit éénmalig wilden houden vonden de Nederlanders deze GSA happening zo leuk dat ze deze nog een keertje overdeden een jaar later. Normaal gezien komt er geen vervolg meer op een specifieke GSA meeting. Maar er zijn een paar ideeen die spelen om volgend jaar weer iets in elkaar te steken. Maar dit moet ik nog even voorstellen aan de club.
Verder kan je altijd lid worden van de BMW motor club vlaanderen die uiteraard een GS afdeling heeft en kan je alles uit eerste hand lezen in ons clubblad wat waar en wanneer te doen is.
Veel succes met je GSA

GRTS Danny
J
Contacteer:

Bericht door J »

RUSOR:
De bedoeling was om een keertje van elkaar te horen wat we er van vonden en welke nuttige en overbodige of juist voor de look accessoires zijn.
Dat zou ik nu ook eens willen horen Rusor. Ik heb hier al veel gelezen, en meestal is iedereen wreed content. Nu is het al een tijd geleden en rijden sommige motards al een hele tijd met hun GSA. Ik zou nu eens willen weten hoe er tegen deze opties (accessoires) wordt gekeken?
:)

Baai de weeee: was dien bovenste foto bij u thuis getrokken? :wink:
J
RUSOR

Bericht door RUSOR »

J schreef:RUSOR:
De bedoeling was om een keertje van elkaar te horen wat we er van vonden en welke nuttige en overbodige of juist voor de look accessoires zijn.
Dat zou ik nu ook eens willen horen Rusor. Ik heb hier al veel gelezen, en meestal is iedereen wreed content. Nu is het al een tijd geleden en rijden sommige motards al een hele tijd met hun GSA. Ik zou nu eens willen weten hoe er tegen deze opties (accessoires) wordt gekeken?
:)

Baai de weeee: was dien bovenste foto bij u thuis getrokken? :wink:
J
Hoi
Jep bij mij thuis getrokken :wink: :wink: :wink:
Als ge goed kijkt...tweede boom rechts derde tak :lol: :lol: :lol:
Het was in Hamond Achel
Meer bepaald hier... mooie stek met knettergekke baas maar steeds zeer welkom als motorijder al zou je dat niet verwachten aan een golfclub
Afbeelding

Voor de rest kan je mischien een topic starten met een vraag wat men nutigge opties vind op een GSA :wink:

GRTS Danny
J
Contacteer:

Bericht door J »

Ok Tanks, dat van de topic doe ik vanavond.

Ik ben in Achel eens geweest bij de trapisten, zeer knappe streek.

J
LDK

GS

Bericht door LDK »

ZORRO schreef:Correctie: GS versus GSA.
Ik ben zelf een GS-rijder maar ik heb stiekem :oops: op RUSOR zijn GSA gezeten in Sauerland. Een GSA zit heel goed, ik heb die goed bestudeerd. RUSOR heeft zelfs mijn vering aangepast en nog andere raad gegeven. Ik heb gewoon wat Wunderlich-accessoires gekocht en gemonteerd (stuurverhoging, enz...). Het voelt voor mij bijna net een GSA :D Fantastisch (en nog eens bedankt Rusor).
Karine & Willy
Goedemorgen
Kan U mij vertellen wat U PECIES allemaal gewijzigd hebt
Alvast bedankt
Luc
Plaats reactie