GSA of GS
Moderator: GVN
GSA of GS
Hoi, ik ben nieuw op dit interessante forum.Enkele weken terug in Oostenrijk gaan rijden met m'n RT. Toevallig kreeg ik de kans om daar met een GS te rijden. Wat een verschil qua handelbaarheid.Afgelopen zaterdag heb ik in Bornem een nieuwe proefrit gemaakt met een GS maar ook met een GSA. DIt viel me nog 200% meer mee dan de GS. Superieure zitpositie, aangenamere vering,betere wind bescherming enz... Ik wasvan plan om een GS te kopen maar ben onmiddelijk naar Raf in Hamme gereden om een GSA te bestellen. Zijn er nog bikers met die ervaring (voor mij weliswaar zeer beperkt).
Ik hoor het graag.

Ik hoor het graag.
- 
				DJAIRO

Re: GSA of GS
Proficiat met Uw aankoop!!!!tsjoeper schreef:Hoi, ik ben nieuw op dit interessante forum.Enkele weken terug in Oostenrijk gaan rijden met m'n RT. Toevallig kreeg ik de kans om daar met een GS te rijden. Wat een verschil qua handelbaarheid.Afgelopen zaterdag heb ik in Bornem een nieuwe proefrit gemaakt met een GS maar ook met een GSA. DIt viel me nog 200% meer mee dan de GS. Superieure zitpositie, aangenamere vering,betere wind bescherming enz... Ik wasvan plan om een GS te kopen maar ben onmiddelijk naar Raf in Hamme gereden om een GSA te bestellen. Zijn er nog bikers met die ervaring (voor mij weliswaar zeer beperkt).
Ik hoor het graag.
Dan ben je Zaterdag voorbij m'n deur gereden in Bornem!!!
Alle testrijders komen voorbij,t'is hier in het weekend den ene na de anderen beemer die hier voorbijkomt,ik kijk er al niet meer naar op,af en toe is ne"rijstkoker"brengt wat afwisseling
Frank
Hoi,
Welkom, zoals Schalkse al zij ben jij waarschijnlijk de enige hier met een GSA

Foto's van de GSA babbeldag in 2006 vind je hier
http://rusor.smugmug.com/gallery/2987976#161843977
De foto's van de babbeldag 2007 vind je hier
http://rusor.smugmug.com/gallery/2651976#140202229
Veel plezier met de GSA en tot in de bocht
GRTS Danny

Welkom, zoals Schalkse al zij ben jij waarschijnlijk de enige hier met een GSA

GRTS Danny
- 
				Little John

- 
				Iron Gonzo

welkom op het forum en proficiat met uw aankoop

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit

TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Correctie: GS versus GSA.
Ik ben zelf een GS-rijder maar ik heb stiekem
 op RUSOR zijn GSA gezeten in Sauerland. Een GSA zit heel goed, ik heb die goed bestudeerd. RUSOR heeft zelfs mijn vering aangepast en nog andere raad gegeven. Ik heb gewoon wat Wunderlich-accessoires gekocht en gemonteerd (stuurverhoging, enz...). Het voelt voor mij bijna net een GSA  
 Fantastisch (en nog eens bedankt Rusor).
Karine & Willy

Ik ben zelf een GS-rijder maar ik heb stiekem
Karine & Willy
RUSOR schreef:Hoi,
Welkom, zoals Schalkse al zij ben jij waarschijnlijk de enige hier met een GSA![]()
![]()
![]()
GRTS Danny
Wie organiseert deze activiteit ? Moet je ergens lid van zijn?
Tsjoeper
Hoi tjoeper,
Het was de bedoeling toen de R1200GSA uitkwam om eens éénmalig samen te komen voor een babbeltje. Dus heb ik samen met Luc Boxer een locatie gezocht en hebben we alle GSA rijders via dit forum en het Hollands forum een keertje vrijblijvend uitgenodigd. De bedoeling was om een keertje van elkaar te horen wat we er van vonden en welke nuttige en overbodige of juist voor de look accessoires zijn. Deze oproep had een onverwacht succes. Nu vermits we dit éénmalig wilden houden vonden de Nederlanders deze GSA happening zo leuk dat ze deze nog een keertje overdeden een jaar later. Normaal gezien komt er geen vervolg meer op een specifieke GSA meeting. Maar er zijn een paar ideeen die spelen om volgend jaar weer iets in elkaar te steken. Maar dit moet ik nog even voorstellen aan de club.
Verder kan je altijd lid worden van de BMW motor club vlaanderen die uiteraard een GS afdeling heeft en kan je alles uit eerste hand lezen in ons clubblad wat waar en wanneer te doen is.
Veel succes met je GSA
GRTS Danny

Het was de bedoeling toen de R1200GSA uitkwam om eens éénmalig samen te komen voor een babbeltje. Dus heb ik samen met Luc Boxer een locatie gezocht en hebben we alle GSA rijders via dit forum en het Hollands forum een keertje vrijblijvend uitgenodigd. De bedoeling was om een keertje van elkaar te horen wat we er van vonden en welke nuttige en overbodige of juist voor de look accessoires zijn. Deze oproep had een onverwacht succes. Nu vermits we dit éénmalig wilden houden vonden de Nederlanders deze GSA happening zo leuk dat ze deze nog een keertje overdeden een jaar later. Normaal gezien komt er geen vervolg meer op een specifieke GSA meeting. Maar er zijn een paar ideeen die spelen om volgend jaar weer iets in elkaar te steken. Maar dit moet ik nog even voorstellen aan de club.
Verder kan je altijd lid worden van de BMW motor club vlaanderen die uiteraard een GS afdeling heeft en kan je alles uit eerste hand lezen in ons clubblad wat waar en wanneer te doen is.
Veel succes met je GSA
GRTS Danny
RUSOR: 

Baai de weeee: was dien bovenste foto bij u thuis getrokken?

J

Dat zou ik nu ook eens willen horen Rusor. Ik heb hier al veel gelezen, en meestal is iedereen wreed content. Nu is het al een tijd geleden en rijden sommige motards al een hele tijd met hun GSA. Ik zou nu eens willen weten hoe er tegen deze opties (accessoires) wordt gekeken?De bedoeling was om een keertje van elkaar te horen wat we er van vonden en welke nuttige en overbodige of juist voor de look accessoires zijn.
Baai de weeee: was dien bovenste foto bij u thuis getrokken?
J
't vollek va Gùùk red ùùk........

HoiJ schreef:RUSOR:Dat zou ik nu ook eens willen horen Rusor. Ik heb hier al veel gelezen, en meestal is iedereen wreed content. Nu is het al een tijd geleden en rijden sommige motards al een hele tijd met hun GSA. Ik zou nu eens willen weten hoe er tegen deze opties (accessoires) wordt gekeken?De bedoeling was om een keertje van elkaar te horen wat we er van vonden en welke nuttige en overbodige of juist voor de look accessoires zijn.
![]()
Baai de weeee: was dien bovenste foto bij u thuis getrokken?![]()
J
Jep bij mij thuis getrokken
Als ge goed kijkt...tweede boom rechts derde tak
Het was in Hamond Achel
Meer bepaald hier... mooie stek met knettergekke baas maar steeds zeer welkom als motorijder al zou je dat niet verwachten aan een golfclub

Voor de rest kan je mischien een topic starten met een vraag wat men nutigge opties vind op een GSA
GRTS Danny
GS
GoedemorgenZORRO schreef:Correctie: GS versus GSA.
Ik ben zelf een GS-rijder maar ik heb stiekemop RUSOR zijn GSA gezeten in Sauerland. Een GSA zit heel goed, ik heb die goed bestudeerd. RUSOR heeft zelfs mijn vering aangepast en nog andere raad gegeven. Ik heb gewoon wat Wunderlich-accessoires gekocht en gemonteerd (stuurverhoging, enz...). Het voelt voor mij bijna net een GSA
Fantastisch (en nog eens bedankt Rusor).
Karine & Willy
Kan U mij vertellen wat U PECIES allemaal gewijzigd hebt
Alvast bedankt
Luc