Toon je GS !
Moderator: GVN
-
DJAIRO
-
DJAIRO
Heb er sinds vrijdagavond al 2 naftbakken doorgejaagd,en al 2x gekuistStoffel schreef:Staat nog steeds op dezelfde plaats en nog altijd niet vuil, foei;)
Zelfs al samen met ons Dominique een stukje off-road gedaan,en gelukkig voor mij waren de veldwegskes vrij van slijk,maar stof...JAAAUW....JOENGE
Kuisfreak Frank
DJAIRO schreef:Heb er sinds vrijdagavond al 2 naftbakken doorgejaagd,en al 2x gekuistStoffel schreef:Staat nog steeds op dezelfde plaats en nog altijd niet vuil, foei;)
![]()
![]()
![]()
Zelfs al samen met ons Dominique een stukje off-road gedaan,en gelukkig voor mij waren de veldwegskes vrij van slijk,maar stof...JAAAUW....JOENGEs'Avonds afblazen met de compreseur en terug"Bling,Bling"ge kent me ondertussen al zekers!!!!
Kuisfreak Frank
Nu stuurt hij nog iets beter...voor zover het nog beter kon dan met de originele wielen.Ik moet eerlijk bekennen dat ik het meer voor het uiterlijk heb gedaan.Nu alleen nog ne remus.
-
DJAIRO
Nog betererik gsa schreef:DJAIRO schreef:Heb er sinds vrijdagavond al 2 naftbakken doorgejaagd,en al 2x gekuistStoffel schreef:Staat nog steeds op dezelfde plaats en nog altijd niet vuil, foei;)
![]()
![]()
![]()
Zelfs al samen met ons Dominique een stukje off-road gedaan,en gelukkig voor mij waren de veldwegskes vrij van slijk,maar stof...JAAAUW....JOENGEs'Avonds afblazen met de compreseur en terug"Bling,Bling"ge kent me ondertussen al zekers!!!!
Kuisfreak Frank
Nu stuurt hij nog iets beter...voor zover het nog beter kon dan met de originele wielen.Ik moet eerlijk bekennen dat ik het meer voor het uiterlijk heb gedaan.Nu alleen nog ne remus.
Wie zoekt die vindt,heb m'n Y pijp en Remus 2de hands gekocht voor ong.
280€
Kijk regelmatig eens op marktplaats nl het aanbod is groter dan hier in Belgie,ik heb m'n Y pijp van iemand uit Cappele a.d.Yssel gekocht.
Frank
-
DJAIRO
Zonder sleutels géén poetsbeurt,voor niets gaat de zon op,maar da's ook alStoffel schreef:Frank volgende week maandag wordt mijne GS Adv (zonder sleutels) bij jou afgeleverd. Gelieve dan je kuisgekte eens op mijne moto af te vuren want hij is niet aan te zien
Enne ik pak nu"pillekes"tegen de kuisgekte....maar ze helpen maar matig,want ik kan geen vod zien liggen of ik begin mijne GS te kuisen,"pertang"in het huishouden heb ik TOTAAL geen last van de kuisgekte,enkel in mijn stalleke bij de GS
Frank
-
Iron Gonzo
dat is voor de vrouwDJAIRO schreef:Zonder sleutels géén poetsbeurt,voor niets gaat de zon op,maar da's ook alStoffel schreef:Frank volgende week maandag wordt mijne GS Adv (zonder sleutels) bij jou afgeleverd. Gelieve dan je kuisgekte eens op mijne moto af te vuren want hij is niet aan te zien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enne ik pak nu"pillekes"tegen de kuisgekte....maar ze helpen maar matig,want ik kan geen vod zien liggen of ik begin mijne GS te kuisen,"pertang"in het huishouden heb ik TOTAAL geen last van de kuisgekte,enkel in mijn stalleke bij de GS![]()
![]()
Frank
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
DJAIRO
Nix speciaal....JAAAAUW....JOENGE....Ik wou dat het de mijne was!!!!!geebee schreef:is nikske speciaal maar kan het toch nie laten om mijne gele coco er tussen te zetten hier![]()
[/img]
En die afdekplaatjes op Uwe kader onder Uw zadel,dat is toch ook niet op elke GS te zien hé
Prachtmachine en prachtig onderhouden zo te zien!!!!!
Frank
-
DJAIRO
WAAUW....SUPER...Prachtmachine,bestickering op koffers is knap,kleurpatroon van de moto wordt er mooi in herhaald,dat is het hé,zonder overladen of kitcherig te worden je moto personaliseren,zodoende je uit 100 dezelfde moto's de Uwe er direct uitspringt dank zij sumiere details!!!!
Ge hebt smaak Oneshark,zegt dat "Den Djairo"het gezegd heeft
Frank
YOO
Yep, 'k moet eerlijk zeggen dat de bestickering mij ook wel kan bekoren
Enneuh, diene foto, Galibier
Grtz, Philip.
Yep, 'k moet eerlijk zeggen dat de bestickering mij ook wel kan bekoren
Enneuh, diene foto, Galibier
Grtz, Philip.
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Amai, dat is knap, die topkoffer op de plaats waar normaal de achterzit thuishoort. Moet je daar iets voor aanpassen of gaat dat vrij gemakkelijk? Mooie slanke uitlaat trouwens, knap spul.RUSOR schreef:allee dan... de mijne
[img][img]http://img236.imageshack.us/img236/7100/299inau0226vb.jpg[/img][/img]
en hier samen met die van madam
[img][img]http://img452.imageshack.us/img452/8461/299inau0395df.jpg[/img][/img]
GRTS Danny
Hennie

[/img]
[/img]