Beste Motorvrienden ?
Heb onlangs zumo 550 gekocht bij daeler . Tergelijkertijd helmsetje laten plaatsen . Rij met 1200gt iets rumoerige motor, ben nog niet doof, maar vind toch dat navigatie zeer stil overkomt in helm , staat op 100%. Is daar misschien een oplossing voor ? Misschien nog mensen met dat probleem ? Goeie raad is welkom .
Groetjes fé 1150
zumo 550
Moderator: GVN
Frank, Jean-Luc, Pvde en Poestexas,
Bedankt voor jullie raad alvast!
Ik heb de link naar het Forum van Waypoint NL eens bekeken en ik ga daar de raadgevingen dit WE eens van naderbij bekijken nadat ik eerst de tips van jullie zal uitgeprobeerd hebben.
Ik ga dan ook even controleren of de speakerin de helm zich op de hoogte van mijn oren bevinden.
Ik heb ook meteen mijne Avatar vernieuwd, want dat was nog van mijn oude BMW R 1150 RT.
Nu is het de K 1200 GT.
Sinds sep. 2006.
Ge zult mij dan ook in het vervolg onder het K-forum terugvinden hé !
Oei oei, mijne gebruikersnaam hier op 't forum is dan ook niet meer de goeie hé.
'T zijn dan 50 cc-kes te weinig !
Maar ja, ze kennen mij hier onder fé1150. Dan houden we dat maar hetzelfde hé !
Groetjes
fé1150
(of fé1200 : that's the
!)
Ik heb de link naar het Forum van Waypoint NL eens bekeken en ik ga daar de raadgevingen dit WE eens van naderbij bekijken nadat ik eerst de tips van jullie zal uitgeprobeerd hebben.
Ik ga dan ook even controleren of de speakerin de helm zich op de hoogte van mijn oren bevinden.
Ik heb ook meteen mijne Avatar vernieuwd, want dat was nog van mijn oude BMW R 1150 RT.
Ge zult mij dan ook in het vervolg onder het K-forum terugvinden hé !
Oei oei, mijne gebruikersnaam hier op 't forum is dan ook niet meer de goeie hé.
Groetjes
fé1150
(of fé1200 : that's the
K1200GT-groetjes
fé 1150
I'm always waiting at home !!
fé 1150
I'm always waiting at home !!