oostenrijk ???

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
thijs

oostenrijk ???

Bericht door thijs »

ga deze zomer met nieuwe gs adv naar oostenrijk
is het daar echt de moeite?iemand tips of suggesties :?:
J
Contacteer:

Bericht door J »

Wie zedde gij
Me wa rede gij hiervoor
Wor wuunde gij

Wij gaan ook naar Oostenrijk. De tip die ik gekregen heb van BiemeRT is gewoon de wegen volgen met een groene schaduw op de Michelin kaarten.

Ik ben ze nu aan het uitstippelen om ze nadien in mijn gps te steken.

Baaaaai de weeee, Welcome,

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
thijs

Bericht door thijs »

kristof van zottegen heb nieuwe gsa ga hen normaal deze week hebben

J schreef:Wie zedde gij
wa rede gij hiervoor
Wor wuunde gij

Wij gaan ook naar Oostenrijk. De tip die ik gekregen heb van BiemeRT is gewoon de wegen volgen met een groene schaduw op de Michelin kaarten.

J
thijs

Bericht door thijs »

kristof van zottegem eerst paar duc s dan honda cbf

J schreef:Wie zedde gij
Me wa rede gij hiervoor
Wor wuunde gij

J
J
Contacteer:

Bericht door J »

Bij lievensmechanics?

Normaal komt de mijne deze week toe? Werd gefabriceerd in week 23. dus normaal moet hij nu geleverd worden.

J
tsjoeper

Re: oostenrijk ???

Bericht door tsjoeper »

[quote="thijs"]ga deze zomer met nieuwe gs adv naar oostenrijk
is het daar echt de moeite?iemand tips of suggesties :?:[/quote

Dag Thijs,

Ik ben over een maand met een groep van +/-15 moto's gorganiseerd door Raf (BMW Hamme)meegeweest op een 3 daagse trip in Oostenrijk (Obertaurn) en van daaruit naar Karinthië, Italië en vooral het machtige Slovenië. Ik heb copies van de 3 roadbooks (bolleke pijltje).We verbleven in hotel Solaria. Op hun website vind je ook routes. Onvergetelijk moto plezier gegarandeerd...
Geef me je adres en ik zal u copijen opsturen. Nalv deze trip heb ik mij bij terugkomst een GSA besteld. Levering op 19/07.
Laat me weten hoe je ervaringen met je nieuwe GSA zijn.

Tsjoeper
J
Contacteer:

Bericht door J »

tsjoeper schreef:
thijs schreef:ga deze zomer met nieuwe gs adv naar oostenrijk

Dag Thijs,

Ik ben over een maand met een groep van +/-15 moto's gorganiseerd door Raf (BMW Hamme)meegeweest op een 3 daagse trip in Oostenrijk (Obertaurn) en van daaruit naar Karinthië, Italië en vooral het machtige Slovenië. Ik heb copies van de 3 roadbooks (bolleke pijltje).We verbleven in hotel Solaria. Op hun website vind je ook routes. Onvergetelijk moto plezier gegarandeerd...
Geef me je adres en ik zal u copijen opsturen. Nalv deze trip heb ik mij bij terugkomst een GSA besteld. Levering op 19/07.

Tsjoeper
Awel tjoeper, zou je dat voor mij ook willen doen, wij gaanl ook vanaf 15 julie naar Oostenrijk met twee gs'sen mijn vrouw en ik. Of als je naar schaekels komt vrijdagavond in Lennik (zie toerismeforum) daar kom ik ook langs.

Indien je het wilt doen stuur ik je een PM

J
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

Oostenrijk is heel plezant, tenminste als je de bergen induikt. in de valeien en in de dorpjes is het uitkijken, gelukkig flitsen ze meestal op de kop. de flikken kunnen daar eigenlijk met niets lachen, nooit zo'n zure mensen gezien...slalommen om de banden op te warmen: boete, over de witte lijn: boete, enzovoort....De boetes zijn redelijk betaalbaar maar uiteraard ook onmiddelijk te betalen. Heel mooi land, lekker eten en drinken, maar een beetje hautaine bevolking, ondanks dat ze van de toeristen leven. als je de cols doet, de eerste haarspeldjes is een beetje wennen, zorgen da je in de goei vitesse staat, zeker met duo....Italia is nog plezanter....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

J schreef:De tip die ik gekregen heb van BiemeRT is gewoon de wegen volgen met een groene schaduw op de Michelin kaarten.
Let wel dat ge uw ritjes dan niet groter maakt dan ± 250 km of ge gaat serieus moeten gassen om rond te komen. En ge wilt onderweg toch ook nog wat van het landschap genieten, hé :wink:
Dirk Pauwels schreef:maar een beetje hautaine bevolking, ondanks dat ze van de toeristen leven
Dan heb je het vooral over de jongere generatie's die inderdaad stilaan aan het vergeten zijn aan wie ze hun mooi hotel, huis en auto enz.... te danken hebben. Jammer, maar helaas :cry:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
tsjoeper

Bericht door tsjoeper »

J schreef:
tsjoeper schreef:
thijs schreef:ga deze zomer met nieuwe gs adv naar oostenrijk

Dag Thijs,

Tsjoeper
Awel tjoeper, zou je dat voor mij ook willen doen, wij gaanl ook vanaf 15 julie naar Oostenrijk met twee gs'sen mijn vrouw en ik. Of als je naar schaekels komt vrijdagavond in Lennik (zie toerismeforum) daar kom ik ook langs.

Indien je het wilt doen stuur ik je een PM

Ik kom niet naar Lennik maar wil je wel copies bezorgen van de roadbooks. Mail me je adres en ik stuur het u op.
Tsj.

J
Plaats reactie