is het daar echt de moeite?iemand tips of suggesties
oostenrijk ???
Moderator: GVN
oostenrijk ???
ga deze zomer met nieuwe gs adv naar oostenrijk
Wie zedde gij
Me wa rede gij hiervoor
Wor wuunde gij
Wij gaan ook naar Oostenrijk. De tip die ik gekregen heb van BiemeRT is gewoon de wegen volgen met een groene schaduw op de Michelin kaarten.
Ik ben ze nu aan het uitstippelen om ze nadien in mijn gps te steken.
Baaaaai de weeee, Welcome,
J
Me wa rede gij hiervoor
Wor wuunde gij
Wij gaan ook naar Oostenrijk. De tip die ik gekregen heb van BiemeRT is gewoon de wegen volgen met een groene schaduw op de Michelin kaarten.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
kristof van zottegen heb nieuwe gsa ga hen normaal deze week hebben
J schreef:Wie zedde gij
wa rede gij hiervoor
Wor wuunde gij
J
kristof van zottegem eerst paar duc s dan honda cbf
J schreef:Wie zedde gij
Me wa rede gij hiervoor
Wor wuunde gij
J
Re: oostenrijk ???
[quote="thijs"]ga deze zomer met nieuwe gs adv naar oostenrijk
[/quote
Dag Thijs,
Ik ben over een maand met een groep van +/-15 moto's gorganiseerd door Raf (BMW Hamme)meegeweest op een 3 daagse trip in Oostenrijk (Obertaurn) en van daaruit naar Karinthië, Italië en vooral het machtige Slovenië. Ik heb copies van de 3 roadbooks (bolleke pijltje).We verbleven in hotel Solaria. Op hun website vind je ook routes. Onvergetelijk moto plezier gegarandeerd...
Geef me je adres en ik zal u copijen opsturen. Nalv deze trip heb ik mij bij terugkomst een GSA besteld. Levering op 19/07.
Laat me weten hoe je ervaringen met je nieuwe GSA zijn.
Tsjoeper
Dag Thijs,
Ik ben over een maand met een groep van +/-15 moto's gorganiseerd door Raf (BMW Hamme)meegeweest op een 3 daagse trip in Oostenrijk (Obertaurn) en van daaruit naar Karinthië, Italië en vooral het machtige Slovenië. Ik heb copies van de 3 roadbooks (bolleke pijltje).We verbleven in hotel Solaria. Op hun website vind je ook routes. Onvergetelijk moto plezier gegarandeerd...
Geef me je adres en ik zal u copijen opsturen. Nalv deze trip heb ik mij bij terugkomst een GSA besteld. Levering op 19/07.
Tsjoeper
Awel tjoeper, zou je dat voor mij ook willen doen, wij gaanl ook vanaf 15 julie naar Oostenrijk met twee gs'sen mijn vrouw en ik. Of als je naar schaekels komt vrijdagavond in Lennik (zie toerismeforum) daar kom ik ook langs.tsjoeper schreef:thijs schreef:ga deze zomer met nieuwe gs adv naar oostenrijk
is het daar echt de moeite?iemand tips of suggesties[/quote
Dag Thijs,
Tsjoeper
Indien je het wilt doen stuur ik je een PM
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Dirk Pauwels
Oostenrijk is heel plezant, tenminste als je de bergen induikt. in de valeien en in de dorpjes is het uitkijken, gelukkig flitsen ze meestal op de kop. de flikken kunnen daar eigenlijk met niets lachen, nooit zo'n zure mensen gezien...slalommen om de banden op te warmen: boete, over de witte lijn: boete, enzovoort....De boetes zijn redelijk betaalbaar maar uiteraard ook onmiddelijk te betalen. Heel mooi land, lekker eten en drinken, maar een beetje hautaine bevolking, ondanks dat ze van de toeristen leven. als je de cols doet, de eerste haarspeldjes is een beetje wennen, zorgen da je in de goei vitesse staat, zeker met duo....Italia is nog plezanter....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Let wel dat ge uw ritjes dan niet groter maakt dan ± 250 km of ge gaat serieus moeten gassen om rond te komen. En ge wilt onderweg toch ook nog wat van het landschap genieten, héJ schreef:De tip die ik gekregen heb van BiemeRT is gewoon de wegen volgen met een groene schaduw op de Michelin kaarten.
Dan heb je het vooral over de jongere generatie's die inderdaad stilaan aan het vergeten zijn aan wie ze hun mooi hotel, huis en auto enz.... te danken hebben. Jammer, maar helaasDirk Pauwels schreef:maar een beetje hautaine bevolking, ondanks dat ze van de toeristen leven
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

J schreef:tsjoeper schreef:Awel tjoeper, zou je dat voor mij ook willen doen, wij gaanl ook vanaf 15 julie naar Oostenrijk met twee gs'sen mijn vrouw en ik. Of als je naar schaekels komt vrijdagavond in Lennik (zie toerismeforum) daar kom ik ook langs.thijs schreef:ga deze zomer met nieuwe gs adv naar oostenrijk
is het daar echt de moeite?iemand tips of suggesties[/quote
Dag Thijs,
Tsjoeper
Indien je het wilt doen stuur ik je een PM
Ik kom niet naar Lennik maar wil je wel copies bezorgen van de roadbooks. Mail me je adres en ik stuur het u op.
Tsj.
J