verlaagd zadel R1100RT

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
koekoe

verlaagd zadel R1100RT

Bericht door koekoe »

Hallo iedereen.

Mijn echtgenote had vroeger met een Yamaha Virago, ik rij met een R1100RT van 1999.
Zij kan wel met de motor rijden, maar niet vertrekken of stoppen, te korte beentjes. :(
Heeft er iemand een verlaagd zadel geplaatst op zo'n R1100RT, en zo ja, zouden wij eens mogen langskomen en het zadel even op mijn motor zetten zoadt zij het kan uitproberen.
Als het lukt koop ik er zelf een aan, maar ben dan zeker dat ik niets koop dat ik dan toch niet kan gebruiken.

Groetjes

Koekoe
Rafbmw

korte beentjes

Bericht door Rafbmw »

aangezien ikzelf ook van die korte beentjes heb en toch mijn verlaagd zadel heb geruild voor een comfortzadel heb ik nu geen probleem meer om de grond te raken met mijn voeten (ik kan nu zelfs met 1 voet plat op de grond en de andere bijna)
heb gewoon bij een goeie schoenmaker de zolen van mijn laarzen laten verhogen met 13mm voor de prijs van nog geen 45€ ,( daar kan je geen zadel voor kopen hé) wel moet je zien dat je de hak of hiel zoals je het wil noemen behouden blijft omdat je anders moeilijk tussen de voetsteun en het schakenpootje ? kan
ik ben er supertevreden van
hierbij voeg ik dan ook de foto's om het resultaat eens te bekijken
grts
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie