Die uitlaat (de carbon demper dus) staat trouwens te koop
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
De simpelste oplossing is een grondplaat kopen die past in het gedeelte van het achterste zadel. Je moet wel de bagagedrager eraf halen indien je het zo wilt :
-Fred- schreef:De simpelste oplossing is een grondplaat kopen die past in het gedeelte van het achterste zadel. Je moet wel de bagagedrager eraf halen indien je het zo wilt :
Van welk merk is jouw bodemplaat?
Als ik dat op deze manier wil maken veronderstel ik dat ik niet langer het achterste zadel erop kan zetten?
Het staat wel super scherp.
Bedankt voor de foto's.
Its not the speed that kills, its the sudden stop!
Hoi,
De grondplaat voor een BMW koffer is uiteraard ééntje van BMW zelf...
Laat u niets wijsmaken door dealers allerhanden want de plaat voor van achter en op duoplaats is dezelfde. Er moet enkel het kitje voor duo montage op de plaat gemonteerd worden. Voor de rest moet het achterste rekje verwijderd worden om dat de koffer niet past tussen het zadel en dat rekje.
RUSOR schreef:Hoi,
Laat u niets wijsmaken door dealers allerhanden want de plaat voor van achter en op duoplaats is dezelfde. Er moet enkel het kitje voor duo montage op de plaat gemonteerd worden. Voor de rest moet het achterste rekje verwijderd worden om dat de koffer niet past tussen het zadel en dat rekje.
GRTS Danny
Dus alles te koop bij BMW. Kan je het zadel dan nog terug plaatsen als je zonder topkoffer rijdt? Ik vrees van niet.
Bedankt voor je info, Hennie
Its not the speed that kills, its the sudden stop!
RUSOR schreef:Hoi,
GRTS Danny
Dus alles te koop bij BMW. Kan je het zadel dan nog terug plaatsen als je zonder topkoffer rijdt? Ik vrees van niet.
Bedankt voor je info, Hennie
Jep , je kan het zadel gewoon terug plaatsen als je de koffer weg neemt... twee seconden werk trouwens.
welkenuweer schreef:Sinds een week de mijne....and I'm loving it! Was tot voor kort eigendom van iemand van het forum hier. Dit is mijn dertiende motor (maar 1ste bmw) en nu hoop ik maar dat dat geen ongeluksgetal is natuurlijk
Vorige zaterdag toerke gaan doen van 200km en hij bevalt me enorm. Gelijkaardig gewicht dan de Vara die ik hiervoor had maar toch een hele andere rijstijl. Njammie!
Glenn
Hoi Glen,
Ik ben ook van plan om op een bmw GS over te stappen, maar ik hou een varadero ook nog altijd in gedachten wegens meer windbescherming en meer comfort voor de duo. Wat zijn jouw ervaringen ? Kun je de twee motoren eens met elkaar vergelijken. plus en min punten ?
Grtn Denzel
Life is a lesson, you'll learn it when your through.
Ge moogt nen trappist gaan drinken op Stoffel zijn kosten.
Het is inderdaad in de omgeving van Barfleur. Om juist te zijn is het Le Phare op Pointe de Barfleur
zijkoffers heb ik er nog bijgenomen , en een boordcomputer ,
maar had ik het geweten dan had ik geen BC genomen.
Als je een BC hebt dan kan je de dagtellers niet meer resetten van op het stuur!
Dat is nu net wat ik wilde, nu dient die knop voor de BC ... in mijn ogen een overbodige luxe.
JAAAAAA hij is er. hij is toegekomen en ik ben er al eens naar gaan kijken.
Het was tof om mijn naam op een plakkertje te zien hangen. Ik rijd algans mijn leven (omm het zo uit te drukken), maar dit is mijn eerste nieuwe motor. Dan een BMW nog wel. Ik ga morgen mijn nieuwe nr plaat halen en 's avonds gaan we hem halen.
Wat ben ik benieuwd en zenuwachtig om met dat machien te bollen.
Ik heb al enkele gps routes gedownload en ga vrijdag al eens een dagje rijden. hij moet toch nog ingereden worden.
Misschien kom ik er zaterdag al mee naar dat brandweertreffen.
Ale mannen, mijn geduld is beproeft, morgen de gsa onder mijn reet en gaas met die keet.
zo vlug mogelijk eens een fotooke maken, al is het een gsa zoals jullie al veel gezien hebben. Ik zoek nog wel iets om hem wat persoonlijker te maken......
J schreef:JAAAAAA hij is er. hij is toegekomen en ik ben er al eens naar gaan kijken.
Het was tof om mijn naam op een plakkertje te zien hangen. Ik rijd algans mijn leven (omm het zo uit te drukken), maar dit is mijn eerste nieuwe motor. Dan een BMW nog wel. Ik ga morgen mijn nieuwe nr plaat halen en 's avonds gaan we hem halen.
Ik heb al enkele gps routes gedownload en ga vrijdag al eens een dagje rijden. hij moet toch nog ingereden worden.
Ale mannen, mijn geduld is beproeft, morgen de gsa onder mijn reet en gaas met die keet.
zo vlug mogelijk eens een fotooke maken, al is het een gsa zoals jullie al veel gezien hebben. Ik zoek nog wel iets om hem wat persoonlijker te maken......
J schreef:JAAAAAA hij is er. hij is toegekomen en ik ben er al eens naar gaan kijken.
J
Zondagmorgen 9u te Grembergen aan de Shell??????
Some people learn to ride a GS, others are born to !! You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Zondagmorgen 9u te Grembergen aan de Shell??????
Zondag ging ik rijden met een aantal virenden. Ik hou met zeker aan de afspraak, voor we nog op verlof vertrekken. Ik heb vandaag al een ganse dag in het zadel gezeten en gisteren avond ook. Ik probeer het inrijden zo snel mogelijk klaar te hebben, zodat ik wat gemakkelijker kan meerijden met anderen.