beschadigd LCD-scherm van SP III vervangen ?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
b@RT
Contacteer:

beschadigd LCD-scherm van SP III vervangen ?

Bericht door b@RT »

Hoi,

Ik heb een SP III en die is eens in de auto op m'n versnellingspook gevallen waardoor ik een gele vlek heb op mijn schermpje. De vlek is de grootte van een geldstuk van 1 cent en ik heb de indruk dat ze ook door trillingen wat verandert van vorm. Mijn vraag is nu : heeft iemand al eens zo'n scherm laten vervangen ? Zoja waar en tegen welke prijs ? en weegt de kostprijs op tegen de ouderdom van de SP III (waar ik wel tevreden over ben)?

Groetjes,
b@RT, koning der velgen,
GS 1150 Adventure 2004
http://sites.google.com/site/motorreizenbc" onclick="window.open(this.href);return false;
"Born to be mild"
Obiwan

Bericht door Obiwan »

Ik weet niet hoe de Belgische verdeler ermee omgaat maar de Nederlandse doet dit soort dingen nog wel eens gratis of tegen een zeer geringe vergoeding.
Ik ben een alpinist.
Ik zie overal als een berg tegenop!
b@RT
Contacteer:

Bericht door b@RT »

Ben gisteren naar een Garmin winkel geweest. Het verdict : ze willen het oud toestel over nemen en geven een totaal nieuw toestel in ruil. Kostprijs 400 € ! Ja dan rij ik nog een jaarke rond met die gele vlek op het display. Daarna koop ik wel een nieuwer toestel.
b@RT, koning der velgen,
GS 1150 Adventure 2004
http://sites.google.com/site/motorreizenbc" onclick="window.open(this.href);return false;
"Born to be mild"
Zwerten
Contacteer:

Bericht door Zwerten »

b@RT schreef:Ben gisteren naar een Garmin winkel geweest. Het verdict : ze willen het oud toestel over nemen en geven een totaal nieuw toestel in ruil. Kostprijs 400 € ! Ja dan rij ik nog een jaarke rond met die gele vlek op het display. Daarna koop ik wel een nieuwer toestel.
Een nieuw toestel = Zumo of 2820 ipv SP III zeker ?
... Als er maar 2 wielen onderstaan ....
pirre105
Contacteer:

Bericht door pirre105 »

Bij welke dealer was dat en zoals de vraag van Zwerten, kreeg je dan een Zumo voor die 400 euro?
Want dan vind ik het wel de moeite (heb ook een SP III), deze werkt nog perfect doch als ik de snelheid van de Zumo zie zou ik direct veranderen!!
Ik hou van Lut en mijn GSA.
b@RT
Contacteer:

Bericht door b@RT »

Nee mannekes dat zou te mooi geweest zijn. Voor 400 € krijg ik een nieuwe SP III.(die nu al tweedehands voor 200 te koop zijn). Ik heb ze daarvoor bedankt en besloten nog een jaarke met die vlek rond te rijden, dan koop ik wel een occasie zumo of 28xx. De prijzen zakken snel.
b@RT, koning der velgen,
GS 1150 Adventure 2004
"Born to be mild"
mdc
Webmaster
Webmaster

Bericht door mdc »

Er staat een SP3 voor stukken te koop voor 50 Euro op het forum, scherm zal wel nog in orde zijn, ontvangt enkel geen satelieten.

Eventueel zelf of laten vervangen door een handige jongen.

Marc
Marc

R1250RT 2020
b@RT
Contacteer:

Bericht door b@RT »

Zal wel een heeel handige jongen moeten zijn vrees ik. 't Ziet er niet simpel uit om dat open te krijgen. Ik ga er alvast niet aan beginnen.
b@RT, koning der velgen,
GS 1150 Adventure 2004
"Born to be mild"
Plaats reactie