Forum Kalender 2008 : nu te koop voor 10 EUR !
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
uw brievenbuske zit weer vol 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
mischien iets zeer belangerijk
wat is de afsluit datum voor het sturen van foto's
wat is de afsluit datum voor het sturen van foto's
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Little John
inderdaad, wat zijn de deadlines ? Ook moet deze kalender niet verschijnen in december, dan ben je voor velen al te laat. Tegen die tijd lopen tientallen verenigingen uw deur plat met kalenders.
Heb vroeger al meegewerkt aan dit soort acties en ondervonden dat kwaliteitspapier - degelijke foto's (qwa presentaie en resolutie - zie bericht stoffel) en goed samengebonden zijnde een regelrecht succes is.
Nu verwacht ik wel dat dit hier het geval zal zijn, dus mag je er voor mij al een aantal exemplaren opschrijven.
Heb vroeger al meegewerkt aan dit soort acties en ondervonden dat kwaliteitspapier - degelijke foto's (qwa presentaie en resolutie - zie bericht stoffel) en goed samengebonden zijnde een regelrecht succes is.
Nu verwacht ik wel dat dit hier het geval zal zijn, dus mag je er voor mij al een aantal exemplaren opschrijven.
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
We zijn momenteel nog in afwachting van de offertes voor de kalenders.
We willen uiteraard niet te laat zijn, maar willen ook profiteren van de mooie foto's die jullie wellicht zullen maken tijdens deze (hopelijk) mooie en zonnige zomermaanden.
Van zodra we een einddatum kunnen vastpinnen laten we het zeker weten.
We willen uiteraard niet te laat zijn, maar willen ook profiteren van de mooie foto's die jullie wellicht zullen maken tijdens deze (hopelijk) mooie en zonnige zomermaanden.
Van zodra we een einddatum kunnen vastpinnen laten we het zeker weten.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Tof idee (eindelijk
)
Dat worden dan twee kalenders volgend jaar want ik vind de Nederlandse GS-kalender prima. Misschien iets anders maken i.p.v. meerdere foto’s op één blad te plaatsen bv. een bureau staan kalender maken waar je elke week een andere foto kan op plaatsen.(moet je ook niet te lang op dezelfde gozer kijken
) Met zoveel leden en forumgebruikers moet je wel aan genoeg foto’s komen (1per week zijn zo’n 53 foto’s) En anders doe nog een oproep in het clubjournaal.
Zoals het type van de postkaarten kalender http://www.harenberg-kalender.de/kalend ... brik=50210
druk op durchblättern en dan op > om een vb
Het is maar een idee om niet hetzelfde te doen.
De foto’s moeten die van op clubactiviteiten zijn
Of mag dat ook van eender welk zijn
Ik heb hier nog enkele liggen van mijn laatste reisje

Dat worden dan twee kalenders volgend jaar want ik vind de Nederlandse GS-kalender prima. Misschien iets anders maken i.p.v. meerdere foto’s op één blad te plaatsen bv. een bureau staan kalender maken waar je elke week een andere foto kan op plaatsen.(moet je ook niet te lang op dezelfde gozer kijken
Zoals het type van de postkaarten kalender http://www.harenberg-kalender.de/kalend ... brik=50210
druk op durchblättern en dan op > om een vb
Het is maar een idee om niet hetzelfde te doen.
De foto’s moeten die van op clubactiviteiten zijn
Of mag dat ook van eender welk zijn
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Efkes terug bovenhalen...
Dus, iedereen zijn mooiste foto's opsturen naar mijn adres, dan zorg ik voor de archievering.
Stoffel heeft ondertussen de prijzen binnen voor het drukwerk, en na zijn welverdiende vakantie gaan we opnieuw aan de slag
Dus, iedereen zijn mooiste foto's opsturen naar mijn adres, dan zorg ik voor de archievering.
Stoffel heeft ondertussen de prijzen binnen voor het drukwerk, en na zijn welverdiende vakantie gaan we opnieuw aan de slag

-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Prima
heb alle foto's al mooi gerangschikt per gebruiker.
Maar ben er zeker van dat er nog veeel andere mooie foto's zijn gemaakt en nog gemaakt moeten worden ; dus laat ze maar komen
Maar ben er zeker van dat er nog veeel andere mooie foto's zijn gemaakt en nog gemaakt moeten worden ; dus laat ze maar komen

-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Als Stoffel uit verlof is, zal ik samen met hem de datums vastleggen, want we willen uiteraard onze kalender op tijd uitdelen. En ook de drukkerij niet onder de stress zetten. 

-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Voilà,
Gisteren gezelling met onze Stoffel alles eens overlopen.
De drukker is bekend, nog nekel een paar afspraken regelen voor de goede gang van zaken.
Het wordt dus een kalender 300x415mm groot, 12 kalenderbladen met een cover en een rugkarton.
Het zal quadri bedrukt worden, met een wire-o binding.
De levertijd bedraagt 4 tot 6 weken, dus we moeten voortmaken !
1) Prijs voor de kalender : 10 EUR
2) Aantal te drukken voor deze prijs : 300 stuks
3) De winst van dit project gaat naar een GOED DOEL !
Graag dus nog steeds foto's gevraagd om een ruime keuze te kunnen maken. We hopen op jullie gulle bestellingen om alles verkocht te krijgen, hoe meer we verkopen, hoe meer we kunnen schenken !
Gisteren gezelling met onze Stoffel alles eens overlopen.
De drukker is bekend, nog nekel een paar afspraken regelen voor de goede gang van zaken.
Het wordt dus een kalender 300x415mm groot, 12 kalenderbladen met een cover en een rugkarton.
Het zal quadri bedrukt worden, met een wire-o binding.
De levertijd bedraagt 4 tot 6 weken, dus we moeten voortmaken !
1) Prijs voor de kalender : 10 EUR
2) Aantal te drukken voor deze prijs : 300 stuks
3) De winst van dit project gaat naar een GOED DOEL !
Graag dus nog steeds foto's gevraagd om een ruime keuze te kunnen maken. We hopen op jullie gulle bestellingen om alles verkocht te krijgen, hoe meer we verkopen, hoe meer we kunnen schenken !

Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om de fotografen of fotgrafen in spé nog eens aan te spreken.
Wij missen nog steeds wat foto's van niet-statische aard, ttz een foto van je moto voor de kerktoren om de hoek die hebben we genoeg. Controleer jullie geheugenkaarten, harde schijven of CD's eens op aktiefoto's en stuur ze door naar Jürgen, minimum 300 dpi.
Alvast bedankt voor jullie bereidwillige medewerking.
Ik weet alvast dat er gisteren menig actiefoto's zijn getrokken langs het parcours van B-S-M.
Wij missen nog steeds wat foto's van niet-statische aard, ttz een foto van je moto voor de kerktoren om de hoek die hebben we genoeg. Controleer jullie geheugenkaarten, harde schijven of CD's eens op aktiefoto's en stuur ze door naar Jürgen, minimum 300 dpi.
Alvast bedankt voor jullie bereidwillige medewerking.
Ik weet alvast dat er gisteren menig actiefoto's zijn getrokken langs het parcours van B-S-M.
Stand van zaken:
Gisteren meeting gehad met drukker.
Kalender 12 bladeren + cover
Lay-out wordt aan gewerkt maar staat zo goed als vast. Ziet er veelbelovend uit!
Afspraken ivm de foto's. Alle foto's moeten Jürgen = Jurgen.VandeVelde@hyline.be, bereiken vóór 30 september 2007. Vanaf 01 oktober zal er een grote selectie worden aangeboden om een Top 24 uit te gaan kiezen. Tot 14 oktober zal die selectie online blijven voor verkiezing. Op 15 oktober worden de beste 24 gekozen foto's aangeboden bij de drukker om een proefdruk te maken (30 oktober). Na aanvaarding van de proefdruk zal de kalender tegen 15 november geleverd worden. Vanaf die datum zal er een netwerk worden aangeboden via het Forum waar en bij wie je de kalender zal kunnen aankopen tegen de democratische prijs van € 10.
En zoals eerder werd aangehaald wordt de opbrengst geschonken aan een goed doel.
Vragen? Mail of PB gerust naar Jürgen en mij.
Gisteren meeting gehad met drukker.
Kalender 12 bladeren + cover
Lay-out wordt aan gewerkt maar staat zo goed als vast. Ziet er veelbelovend uit!
Afspraken ivm de foto's. Alle foto's moeten Jürgen = Jurgen.VandeVelde@hyline.be, bereiken vóór 30 september 2007. Vanaf 01 oktober zal er een grote selectie worden aangeboden om een Top 24 uit te gaan kiezen. Tot 14 oktober zal die selectie online blijven voor verkiezing. Op 15 oktober worden de beste 24 gekozen foto's aangeboden bij de drukker om een proefdruk te maken (30 oktober). Na aanvaarding van de proefdruk zal de kalender tegen 15 november geleverd worden. Vanaf die datum zal er een netwerk worden aangeboden via het Forum waar en bij wie je de kalender zal kunnen aankopen tegen de democratische prijs van € 10.
En zoals eerder werd aangehaald wordt de opbrengst geschonken aan een goed doel.
Vragen? Mail of PB gerust naar Jürgen en mij.
Laatst gewijzigd door Stoffel op 07 sep 2007, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Laatste nieuws :
- Het worden 400 exemplaren (off set kwaliteit)
- Het papier werd aangepast naar een betere kwaliteit (170 gr)
- De foto's worden nog steeds verwacht VOOR 30 september !
- Dit alles aan dezelfde prijs ! (10,00 EUR)
- Het worden 400 exemplaren (off set kwaliteit)
- Het papier werd aangepast naar een betere kwaliteit (170 gr)
- De foto's worden nog steeds verwacht VOOR 30 september !
- Dit alles aan dezelfde prijs ! (10,00 EUR)

-
Iron Gonzo
hoe moeten we inschrijven voor de kalender?
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Niet goe gelezen GONZOkenIRON GONZO schreef:hoe moeten we inschrijven voor de kalender?
Stoffel schreef:Na aanvaarding van de proefdruk zal de kalender tegen 15 november geleverd worden. Vanaf die datum zal er een netwerk worden aangeboden via het Forum waar en bij wie je de kalender zal kunnen aankopen tegen de democratische prijs van € 10.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Iron Gonzo
tis maandag voor iedereen hé 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE