ja ja het is zover, zaterdag aanstaande ga ik de GSA eens proefrijden.
Vandaag met "Raf" te Hamme de afspraak gemaakt. Om half elf start ik te Bornem. Ga ook eens een stukje off road proberen.
proefrit GSA komt er aan!!!
Moderator: GVN
-
GSrijder
- Contacteer:
proefrit GSA komt er aan!!!
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Re: proefrit GSA komt er aan!!!
futureGSrijder schreef:ja ja het is zover, zaterdag aanstaande ga ik de GSA eens proefrijden.
Vandaag met "Raf" te Hamme de afspraak gemaakt. Om half elf start ik te Bornem. Ga ook eens een stukje off road proberen.
Je zal er van genieten en ... ik vrees dat je volgende motor een GSA of ten minste een GS zal zijn
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
Re: proefrit GSA komt er aan!!!
als ge der mee gaat rijden zal het niet meer duren
tot in 2008

tot in 2008
DIRT IS FOR RACING
ASPHALT IS FOR SISSIES
ASPHALT IS FOR SISSIES
-
gilles volke
1200 gsa
Na de proefrit ben je verkocht,net als ik.Elke keer als ik hem start voel ik mij een gelukkig mens omdat ik een motor heb waar ik niets aan hoef te verbeteren.Ik heb er pas 2500 kilometer opzitten maar die smile heb ik nog steeds.Have fun!!!!!!! 
-
GSrijder
- Contacteer:
Jawadde wat een beestige moto. Heb er bijna 1 1/2 uur mee gereden zowel korte links rechtscombinaties, lange bochten en een stukje snelweg.
Zelfs een heel slecht stukje kassei heb ik ermee gedaan.
het is een droommotor, je hebt een "king of the road" gevoel.
Toen ik daarna overstapte op VFR viel het me op dat ik plots een heel smal stuur had ( hoewel een VFR in vergelijking met sportmotoren nog breed stuur heeft ) en wat een hard zadel ik had. Ik kon er bijna niet meer mee rijden.
Ik had ze in Bornem voorgesteld om gewoon om te ruilen maar ze waren niet akkoord.
Mijn charmeoffensief naar het vrouwke toe zal deze week opgevoerd worden, ik wil niet wachten tot 2008. Ze heeft er zelfs al even op gezeten. Mijn ouderlijke woning is niet zover van Bornem en ik heb ze even opgepikt.
@Frank alias Djairo: bedankt voor de toffe babbel en de koffie zal ik wel eens komen drinken als ik wat meer tijd heb. Mijn petatjes werden koud nu.
Zelfs een heel slecht stukje kassei heb ik ermee gedaan.
het is een droommotor, je hebt een "king of the road" gevoel.
Toen ik daarna overstapte op VFR viel het me op dat ik plots een heel smal stuur had ( hoewel een VFR in vergelijking met sportmotoren nog breed stuur heeft ) en wat een hard zadel ik had. Ik kon er bijna niet meer mee rijden.
Ik had ze in Bornem voorgesteld om gewoon om te ruilen maar ze waren niet akkoord.
Mijn charmeoffensief naar het vrouwke toe zal deze week opgevoerd worden, ik wil niet wachten tot 2008. Ze heeft er zelfs al even op gezeten. Mijn ouderlijke woning is niet zover van Bornem en ik heb ze even opgepikt.
@Frank alias Djairo: bedankt voor de toffe babbel en de koffie zal ik wel eens komen drinken als ik wat meer tijd heb. Mijn petatjes werden koud nu.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
Re: 1200 gsa
Kan ik enkel beamen... Wreed machien. Na proefrit in Bornem sofort bij de Raf ne GSA gaan bestellen. Levering 16/07. Wat gaat de tijd traag...gilles volke schreef:Na de proefrit ben je verkocht,net als ik.Elke keer als ik hem start voel ik mij een gelukkig mens omdat ik een motor heb waar ik niets aan hoef te verbeteren.Ik heb er pas 2500 kilometer opzitten maar die smile heb ik nog steeds.Have fun!!!!!!!
ENjoy...
tsjoeper