HELP HELP Alarm probleem !!!

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Voila se nog nen tevreden klant en met mij erbij zijn dit er al 2.
En ja om per ongeluk op dat bliksemknopje te drukken moet je al veeeeeeeeel malchance hebben want je moet toch tamelijk diep & goed indrukken.
:wink: :wink: :wink:

je kan natuurlijk niet alles verwachten van een alarm voor die prijs.
ik ben er alvast héél tevreden over....
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

bougimain schreef:Voila se nog nen tevreden klant en met mij erbij zijn dit er al 2.
Hélaba, wij (mijn zoon en ik) zijn ook tevreden, hé. Dat zijn er dan al 4 :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Volgende a.u.b. :wink:

Afbeelding
Hélaba, wij (mijn zoon en ik) zijn ook tevreden, hé. Dat zijn er dan al 4 :wink:
Afbeelding
edargpu

Bericht door edargpu »

Al bij al ben ik ook tevreden zelle :wink:
't was maar gewoon ne keer vragen hé :lol:

A.U.B nog een tevreden klant
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik vraag mij wel af waarom het aansluitschema dat Johan mij net doormailde (waarvoor dank) al niet direct in die doos zit bij levering :shock: 't Zou alles wel wat eenvoudiger maken.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Johannetje

Bericht door Johannetje »

BiemeRT schreef:Ik vraag mij wel af waarom het aansluitschema dat Johan mij net doormailde (waarvoor dank) al niet direct in die doos zit bij levering :shock: 't Zou alles wel wat eenvoudiger maken.
Goedemorgen Wim,

Dat vroeg ik me ook af. Als ik kijk nar de wijze waarop de kleuren zijn afgebeeld maakt het e.e.a. een stuk makkelijker.
Nu is dat wel de handleiding van het 2005-model, maar dat maakt niets uit, de kleuren een aanslutingen blijven hetzelfde.
Nu nog even afwachten of ik nog iets krijg van de importeur...

Wim, zit hij er al in/op ??

Gr

Johan
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.

Garmin Zumo 550 Europe
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Johannetje schreef:Wim, zit hij er al in/op ??
Absoluut, zowel bij mij als bij onze Joris (Yahama R6) en alles werkt, behalve bij mij het starten vanop afstand. Ten eerste omdat ik op de RT de draad van het contactslot naar de starter nog niet heb gevonden. Ten tweede omdat ik er nog niet van overtuigd ben of ik die optie wel WIL laten werken.

Bij Joris is deze optie dus wel aangesloten, d.w.z. als je op het knopje drukt, springt het contact op en is de motor dus startklaar, maar moet je nog wel op de startknop zelf drukken om de motor te laten aanslaan.

Wel nog even vermelden dat op het nieuwe schema de bruine en rode kleur idd verwisseld zijn, maar dat zie je vanzelf omdat de rode draad onderbroken is met een zekeringetje en die moet uiteraard naar de batterij :wink:

Johannetje

BiemeRT schreef:
Johannetje schreef:Wim, zit hij er al in/op ??
Absoluut, zowel bij mij als bij onze Joris (Yahama R6) en alles werkt, behalve bij mij het starten vanop afstand. Ten eerste omdat ik op de RT de draad van het contactslot naar de starter nog niet heb gevonden. Ten tweede omdat ik er nog niet van overtuigd ben of ik die optie wel WIL laten werken.

Bij Joris is deze optie dus wel aangesloten, d.w.z. als je op het knopje drukt, springt het contact op en is de motor dus startklaar, maar moet je nog wel op de startknop zelf drukken om de motor te laten aanslaan.

Wel nog even vermelden dat op het nieuwe schema de bruine en rode kleur idd verwisseld zijn, maar dat zie je vanzelf omdat de rode draad onderbroken is met een zekeringetje en die moet uiteraard naar de batterij :wink:
Dus jouw advies is: gebruik de laatste handleiding ????

gr

Johan
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.

Garmin Zumo 550 Europe
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Johannetje schreef:Dus jouw advies is: gebruik de laatste handleiding ????
Ja zeker, want duidelijker kan het echt niet meer worden, denk ik 8) :lol:

Johannetje

BiemeRT schreef:
Nou, dan is dit wel de tip van de week aangaande het Cyclone alarm....

gr en fijne zondag nog.

Johan

Garmin Zumo 550 Europe
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Gewoon om te zien het verschil, zou je ook het schema hebben van een R1150R van 2004 om te zien het verschil van de gewone handleiding en zou je het mij ook aub eens willen opsturen, komt altijd eens van pas.
Sturen aub naar danny.wandels@gmail.com waarvoor dank op voorhand. :wink: :wink:

Johannetje schreef:
BiemeRT schreef:
Nou, dan is dit wel de tip van de week aangaande het Cyclone alarm....

gr en fijne zondag nog.

Johan
Afbeelding
selmon
Contacteer:

Bericht door selmon »

Hier is er nog één tevreden. Alles is terug dicht en vast. Zelfs ledje geplaatst. Ik ben tevreden over mijn eerste demonteer/monteer ervaring op deze moto. Ik ben wel even zoet geweest met het in elkaar schroeven van mijn zekeringdoos. Amaai.
Alles werkt stilstaand :D .
Ik ga deze namiddag eens een ritje doen om te zien of de motor ook nog wil rijden.
B61

Bericht door B61 »

ZEER tevreden
als het nu een tijdje meegaat heef tdeze aankoop een onklopbare prijs/kwaliteit verhouding
Johannetje

B61 schreef:ZEER tevreden
als het nu een tijdje meegaat heef tdeze aankoop een onklopbare prijs/kwaliteit verhouding
Doet me goed deze positieve reacties.
Danny er is email naar je onderweg.

groetjes

Johan

Garmin Zumo 550 Europe
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Johan & Wim enorm bedankt beide voor u mailtje.
Dat verdient een
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Heeft er in feite al iemand de ANTI HIJACK FUNCION (nr.6 van mijn handleiding)getest want ik had het ook nog niet getest en heb nu efkes mijn motor doen draaien en op het gesloten slotje gedrukt en YES mijn beemerke viel direkt stil........ EUREKA !!
Afbeelding
Johannetje

bougimain schreef:Johan & Wim enorm bedankt beide voor u mailtje.
Dat verdient een
Afbeelding

Afbeelding
You're welcome, voor een blonde leffe ben ik altijd in.....

gr

Johan

Garmin Zumo 550 Europe
Sven 12RT

Bericht door Sven 12RT »

bougimain schreef:heb nu efkes mijn motor doen draaien en op het gesloten slotje gedrukt
Uiteraard ben je er niks mee als je afstandsbediening aan je contactsleutel hangt :roll: :idea: :wink:
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Dit doe ik nooit of nooit zelf niet bij mijn auto, logisch niet !!

Uiteraard ben je er niks mee als je afstandsbediening aan je contactsleutel hangt :roll: :idea: :wink:
Afbeelding
TonTon

Bericht door TonTon »

bougimain schreef:Heeft er in feite al iemand de ANTI HIJACK FUNCION (nr.6 van mijn handleiding)getest want ik had het ook nog niet getest en heb nu efkes mijn motor doen draaien en op het gesloten slotje gedrukt en YES mijn beemerke viel direkt stil........ EUREKA !!
zowel bij Geert als bij mezelf werkt die functie uitstekend , ga wel nog eens uittesten hoe vèr dit eigenlijk draagt....
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Op papîer zeggen ze denk ik +/- 100 meter maar ja in een open vlakte zal dit wel meer zijn als in een stad met huizen enz...
zowel bij Geert als bij mezelf werkt die functie uitstekend , ga wel nog eens uittesten hoe vèr dit eigenlijk draagt....
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

bougimain schreef:Johan & Wim enorm bedankt beide voor u mailtje.
Dat verdient een
Afbeelding

Afbeelding
Graag gedaan, jong en ..... schol Afbeelding

edargpu

Vertaling Gebruiksaanwijzing Alarm

Bericht door edargpu »

Voor de personen die een alarm aangekocht hebben via Johan,heb ik de gebruikershandleiding eens volledig vertaald,was wel Engels maar waarschijnlijk opgesteld door nen Chinees vermoed ik :?
Wie interesse heeft stuur mij een mail en dan mail ik gelijk de handleiding door.
Grtz :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Johannetje

Re: Vertaling Gebruiksaanwijzing Alarm

edargpu3 schreef:Voor de personen die een alarm aangekocht hebben via Johan,heb ik de gebruikershandleiding eens volledig vertaald,was wel Engels maar waarschijnlijk opgesteld door nen Chinees vermoed ik :?
Wie interesse heeft stuur mij een mail en dan mail ik gelijk de handleiding door.
Grtz :wink:
Luc, ik heb je mail gestuurd.

Garmin Zumo 550 Europe
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Net terug van de reis en op de laatste dag parkeer ik de motor, zet het alarm aan en wij weg. Na een uurtje terug bij de motor, ik wil het alarm afzetten en er gebeurt helemaal niks. Nog een paar keer op de knopjes "aan" en "uit" gedrukt maar het alarm is zo dood als een pier. Zekeringetje blijkt kapot. Geen probleem want ik heb altijd reserve bij. Nieuw erin, alarm aan en ..... pats ..... zekeringetje weer weg. Vermoedelijk een kortsluiting dus, maar waar ? Gelukkig start de motor zonder dat zekeringetje nog wel probleemloos :roll: .

Het zoekwerk kan morgen beginnen :evil:

Plaats reactie