de kabelboom

Moderator: GVN

nee niet opgeborgenMotard de l'Allier schreef:GS plannen opgeborgen ???
suc6 met den opkuis.
Mvg Motard de l'Allier

1 heb ik moeten uitboren omdat hij afgebroken wasjerre schreef:herkenbare beelden, ook al een paar keer gedaan, 't is eigenlijk ne grote Lego e![]()
Ging het allemaal nog gemakkelijk los? sommige bouten willen nogal eens reageren op het aluminium van het blok, en dan gaan ze goed vastzitten...
klemmen en demper waren geen probleemjerre schreef:zou je ze niet beter laten hangen dan? Zo heb ik het bij een K100 een paar maand geleden ook gedaan...
Toen heb ik die 4 uitlaatbuizen ook laten hangen, maar had ik problemen met de einddemper los te krijgen van de 4 uitlaatbuizen. Met een dremel toen die 4 klemmen moeten doorslijpen...
Schoon Gonzo,IRON GONZO schreef:
de kabelboom
tof dan heb ik een zeer zeldzame K100 en kan ik wat meer vragen als ik hem doorverkoopK100 zoals deze heb ik nog niet gezien!!!
dan hou ik hem zelf wel hoorsprint schreef:Vragen mag je zoveel je wil, voor een oude k100 geven ze geen 5 cent meerIRON GONZO schreef:tof dan heb ik een zeer zeldzame K100 en kan ik wat meer vragen als ik hem doorverkoopK100 zoals deze heb ik nog niet gezien!!!![]()
THX voor het compliment
de mijne heeft ong 85000 op zijn tellertjesprint schreef:Mijn k100 uit '83 met 45.500km, moet eigenlijk nog loskomen héTOERBAARD schreef:nee hoor
heb een k100rt gehad, zwaar verwaarloosd qua onderhoud en afstelling en makkelijk zelf 276000 km mee gereden !
IRON GONZO schreef: heb nu nog een probleem om de 4 uitlaatbuizen los te maken
't is te zeggen uit het blok te verwijderen, ze zitten wreed stevig vast
heb alles nu ingespoten met WD40 (probleem ze zitten langs de onderkant en de WD40 stroomt er dus naar beneden)
tips zijn welkom
Gij zijt die aan 't sparen voor uw achterkleinzoon zekersprint schreef:Mijn k100 uit '83 met 45.500km, moet eigenlijk nog loskomen hé
Idd, da's den truk, heeft bij mij ook altijd gewerktSGS schreef:Heb dat probleem ook gehad. Warm maken met een heteluchtblazer en ze gaan van zelf los. Dit bij veel bouten gedaan die zeer vast stonden en geen enkele is afgebroken of aluminium beschadigd.