ook van die aansluitingen voor die lamba sondes
lamba sondes 1200 gsa
Moderator: GVN
lamba sondes 1200 gsa
zitten er op nen sport uitlaat van remus of ander merk
DIRT IS FOR RACING
ASPHALT IS FOR SISSIES
ASPHALT IS FOR SISSIES
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Jep, zelfs op deze die ik zelf bouwde heb ik ze erop gezet, anders gaat je motor écht niet soepel draaien en weet ie niet welk mengsel hij gaat moeten inspuiten...
Mocht het iemand interesseren... Metrische draad M18 x 1,5
Mocht het iemand interesseren... Metrische draad M18 x 1,5
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

moment sleutel nodig
weet er iemand of da ik ne moment sleutel nodig heb om
uitlaatbochten vast te zetten op cilinders gsa 1200
uitlaatbochten vast te zetten op cilinders gsa 1200
DIRT IS FOR RACING
ASPHALT IS FOR SISSIES
ASPHALT IS FOR SISSIES
Ik zou zeker een momentsleutel gebruiken.
Niet vervelend bedoelt maar alleen al dat je die vraag stelt doet mij vermoeden dat je weinig ervaring met sleutelen aan motorfietsen hebt.
Het is dan lastig om bij benadering te schatten wat de bout, moer of materiaal kan hebben.
Via deze link vind je vrijwel alle aanhaalmomenten, en nog veel meer, voor de 1200 GS.
http://www.r1200gs.info/misc/torque.html
Niet vervelend bedoelt maar alleen al dat je die vraag stelt doet mij vermoeden dat je weinig ervaring met sleutelen aan motorfietsen hebt.
Het is dan lastig om bij benadering te schatten wat de bout, moer of materiaal kan hebben.
Via deze link vind je vrijwel alle aanhaalmomenten, en nog veel meer, voor de 1200 GS.
http://www.r1200gs.info/misc/torque.html
Ik ben een alpinist.
Ik zie overal als een berg tegenop!
Golflengte is wat verwarrend. Hij meet het aandeel zuurstof in de uitlaatgassen. Eigenlijk hoe efficiënt/volledig de verbranding is. Deze gegevens worden naar de Motronic (Bij BMW's dan) gestuurd die dan bij afwijkingen meer brandstof danwel zuurstof (armer of rijker mengsel) de verbrandingkamer in stuurt. Zou je dit proces zichtbaar maken via een scope dan zie je dus wel een golflengte obv Sinus en Cosinus.
Ik denk dat bovenstaande klopt maar is ook voor mij al weer een kleine 20 jaar geleden
Ik denk dat bovenstaande klopt maar is ook voor mij al weer een kleine 20 jaar geleden
Ik ben een alpinist.