Kushitani ?
Moderator: GVN
Kushitani ?
Dear all,
Wie heeft ervaring met de kledij van Kushitani? Het lijkt me stevig gerief maar heb nog maar weinig mensen ontmoet die het kennen?
Hier iemand?
greetz,
Xavier
Wie heeft ervaring met de kledij van Kushitani? Het lijkt me stevig gerief maar heb nog maar weinig mensen ontmoet die het kennen?
Hier iemand?
greetz,
Xavier
YOO
Grtz, Philip!
P.S: Anders blijft ge daar maar staan met ne mond vol...
Slik, en wegRelax schreef:Hap.
Grtz, Philip!
P.S: Anders blijft ge daar maar staan met ne mond vol...
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
brit
Ik heb 6 maanden geleden een jas hiervan gekocht.
Ik heb al vanalles gehad, maar het meeste spul bleef niet langer dan een half jaar waterdicht.
Gezien ik dit nu pas 6 maanden heb, kan ik het nog niet echt vergelijken, maar tot nu toe ben ik over deze jas het meest tevreden van alle jassen die ik gehad heb.
(Rij sinds 1989 vrijwel dagelijks motor).
Moet wel opmerken dat de maten heel klein uitvallen. Ik heb 2 maten groter moeten kopen dan anders, en mijn armen gaan er nog nauwlijks in als de wintervoering er in zit.
Ook de prijs kan wat afschrikken, de mijne was over de 600 euro, en dan had ik nog korting gekregen. Maar ja, de betere jassen kosten tegenwoordig bijna allemaal zoveel.
Een tevreden kushitani gebruiker.
Ik heb al vanalles gehad, maar het meeste spul bleef niet langer dan een half jaar waterdicht.
Gezien ik dit nu pas 6 maanden heb, kan ik het nog niet echt vergelijken, maar tot nu toe ben ik over deze jas het meest tevreden van alle jassen die ik gehad heb.
Moet wel opmerken dat de maten heel klein uitvallen. Ik heb 2 maten groter moeten kopen dan anders, en mijn armen gaan er nog nauwlijks in als de wintervoering er in zit.
Ook de prijs kan wat afschrikken, de mijne was over de 600 euro, en dan had ik nog korting gekregen. Maar ja, de betere jassen kosten tegenwoordig bijna allemaal zoveel.
Een tevreden kushitani gebruiker.
"Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf" (Loesje)
R1200GS SilverLine
Lid BMW MC VL
R1200GS SilverLine
Lid BMW MC VL
-
BMWF800R
Kushitani is speciaal gemaakt om erg aan te sluiten op het lichaam. Daarom lijkt het alsof het te klein maar dat is niet zo. Het lichaam meten en dat kijken in de matenlijst welke maat je moet nemen.
Ik heb zelf een Kushitani TJT-5 vest met TPT-4 broek met Gore-Tex XCR membraan.
Ik ben hier erg tevreden over. Ik rij minder als 10.000 km/ jaar.
Gekocht bij Motoport Verburgh met een vriendelijke service. vb Als de juiste maat niet in voorraad is dan wordt het gewoon besteld zonder aankoopverplichting.
Gekocht bij Motoport Verburgh met een vriendelijke service. vb Als de juiste maat niet in voorraad is dan wordt het gewoon besteld zonder aankoopverplichting.
Niet helemaal "on topic" maar ik moet zeggen dat ik ook altijd zeer tevreden ben over de service van Verburgh in Zelzate.BMWF800S schreef: Gekocht bij Motoport Verburgh met een vriendelijke service. vb Als de juiste maat niet in voorraad is dan wordt het gewoon besteld zonder aankoopverplichting.
Mijn Kushitani jas, broek en handschoenen komen daar ook van.
Over de handschoenen, de Xtrafit waterdichte zomerhandschoenen van dat merk zijn ook heel goed.
De goretex is aan de buitenstof gelamineerd, zodat je geen losse goretex binnen voering hebt.
"Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf" (Loesje)
R1200GS SilverLine
Lid BMW MC VL
R1200GS SilverLine
Lid BMW MC VL
Het model dat jij hier aanhaalt mag zeker goed zijn, de XCR jassen kosten een bom geld. Gok op +1.000€ voor je aangehaalde modellen...BMWF800S schreef:Kushitani is speciaal gemaakt om erg aan te sluiten op het lichaam. Daarom lijkt het alsof het te klein maar dat is niet zo. Het lichaam meten en dat kijken in de matenlijst welke maat je moet nemen.
-
BMWF800R
De prijs is zeker niet min.
Ik heb drie jaar met een vest en broek rond gereden die te groot waren.
De vest omdat ik ze bij mijn eerste occasie moto gekregen heb en de broek omdat ik ze te groot had gekocht. Omdat ik niet nat werd bleef ik ermee rijden maar nu was het tijd voor iets nieuw.
Het zicht in de spiegels was 0,0 en de vest blaasde op gelijk een ballon.
Ik reed met een naked en daarom wou ik absoluut een pak dat nauw aan sluit.
Nu heb ik perfect zicht in de spiegels ZONDER spiegelverbreders.
Ondertussen ben ik op mijn nieuwe F800S aan het wachten.
Oh ja ik heb ook die Xtrafit handschoenen. Ik moest ze wat gewoon worden omdat ik steeds met dikke winterhandschoenen reed. Tja ge kunt niet alles ineens hebben he
Ik heb drie jaar met een vest en broek rond gereden die te groot waren.
De vest omdat ik ze bij mijn eerste occasie moto gekregen heb en de broek omdat ik ze te groot had gekocht. Omdat ik niet nat werd bleef ik ermee rijden maar nu was het tijd voor iets nieuw.
Het zicht in de spiegels was 0,0 en de vest blaasde op gelijk een ballon.
Ik reed met een naked en daarom wou ik absoluut een pak dat nauw aan sluit.
Nu heb ik perfect zicht in de spiegels ZONDER spiegelverbreders.
Ondertussen ben ik op mijn nieuwe F800S aan het wachten.
Oh ja ik heb ook die Xtrafit handschoenen. Ik moest ze wat gewoon worden omdat ik steeds met dikke winterhandschoenen reed. Tja ge kunt niet alles ineens hebben he
Ik heb deze handschoenen van Kushitani, type SGL-4 GORE-TEX®:

Ik heb ze ongeveer 6 maand en ben der heel content van.
Zitten goed aan de handen, perfect waterdicht.
Ik heb ze gebruikt tot vorige week. Ze zijn iets te fris vanaf minder dan 7°C (met gebruik van handvatverwarming).

Ik heb ze ongeveer 6 maand en ben der heel content van.
Zitten goed aan de handen, perfect waterdicht.
Ik heb ze gebruikt tot vorige week. Ze zijn iets te fris vanaf minder dan 7°C (met gebruik van handvatverwarming).
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
-
Werner Von C.
- Contacteer: