Helm in originele BMW topkoffer
Moderator: GVN
Helm in originele BMW topkoffer
De vraag is misschien ooit al eens gesteld geweest, maar past er een helm in de BMW GS 1200 topkoffer?
Re: Helm in originele BMW topkoffer
Als je dat zelf al denkt, dan ga je eerst naar de zoekfunctie, tikt "Helm topkoffer GS" inFenderbat schreef:De vraag is misschien ooit al eens gesteld geweest ?
Pas als je vraag dan nog onbeantwoord blijft, start je een nieuw topic
Allé, zo doe ik dat toch, hé
BTW: ik kan het antwoord niet weten, want ik rijd RT
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Sven 12RT
Hello, mijn schuberth C2 gaat makkelijk in de topkoffer van de R1200GS. Maar er is een truukje : je moet 'm eerst kantelen, zodat de onderkant van de helm naar vóór wijst, de bovenkant van de helm naar achter, het vizier naar rechts of links en de zijkanten naar boven en onder. Ja dat klinkt nogal hè. Maar het gaat dan zonder problemen; proberen maar !
Met een bikersgroet,
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Helm in GS koffer
Een schuberth C2 helm krijg je inderdaad zonder problemen in de topkoffer van de GS. Ik plaats een doekje tegen de binnenbar van de koffer zodat je geen krassen hebt.
Dus gewoon op zijn zij met de opening naar de voorkant van de motor, just of just.Maar er is een truukje : je moet 'm eerst kantelen, zodat de onderkant van de helm naar vóór wijst, de bovenkant van de helm naar achter, het vizier naar rechts of links en de zijkanten naar boven en onder.
Greetz cope