SP III

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Ca4Ya
Berichten: 240
Lid geworden op: 09 mar 2005, 16:42
Woonplaats: Wetteren

Bericht door Ca4Ya »

Bij het openen van sommige files, krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeelding

:oops:
:shock:
:roll:
Ca4Ya
K100RS - K1100RS Special Edition - Honda XL250 Motosport
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door sprint »

Ca4Ya schreef:Bij het openen van sommige files, krijg ik de volgende foutmelding

:oops:
:shock:
:roll:
Hier de laatste versie van Mapsource downloaden en het probleem is opgelost :wink:
http://www8.garmin.com/support/download ... jsp?id=209
Marnix.

Afbeelding
Ca4Ya
Berichten: 240
Lid geworden op: 09 mar 2005, 16:42
Woonplaats: Wetteren

Bericht door Ca4Ya »

ok, thanks, probleem is opgelost.
Ca4Ya
K100RS - K1100RS Special Edition - Honda XL250 Motosport
Ca4Ya
Berichten: 240
Lid geworden op: 09 mar 2005, 16:42
Woonplaats: Wetteren

Bericht door Ca4Ya »

Aangezien we volgende week richting Vogezen vertrekken, ben ik nu wat aan het testen hier in de buurt he.
Ik heb eerst een route gemaakt, vertrekkende van bij me thuis ... 40km lang... Na ongeveer 20km komt deze route in de buurt van het vertrekpunt (wat tevens ook het eindpunt is). Nu, toevallig of niet, net daar is er een wegomlegging.
Maar wat doet sp3 ==> hij berekende een nieuwe route en na 400m was ik direct aan het eindpunt van de route!
Dat was niet de bedoeling, hij vergat de laatste 20km om uiteindelijk aan het eindpunt uit te komen.

MMM?????
:shock:
Ca4Ya
K100RS - K1100RS Special Edition - Honda XL250 Motosport
TonTon

Bericht door TonTon »

Ca4Ya schreef:Aangezien we volgende week richting Vogezen vertrekken, ben ik nu wat aan het testen hier in de buurt he.
Ik heb eerst een route gemaakt, vertrekkende van bij me thuis ... 40km lang... Na ongeveer 20km komt deze route in de buurt van het vertrekpunt (wat tevens ook het eindpunt is). Nu, toevallig of niet, net daar is er een wegomlegging.
Maar wat doet sp3 ==> hij berekende een nieuwe route en na 400m was ik direct aan het eindpunt van de route!
Dat was niet de bedoeling, hij vergat de laatste 20km om uiteindelijk aan het eindpunt uit te komen.

MMM?????
:shock:
ik denk dat je te weinig via punten gebruikt hebt , de gps herberekent de route naar het volgende via punt , als dit toevallig het eindpunt is dan rijd hij daar naar toe volgens de ingestelde waarden ( kortste/snelste/vermijden van...).
als ik zelf een route heb gemaakt dan laat ik nooit herberekenen op m'n 2610 , als ik van m'n route om een of andere reden afwijk dan kijk ik op mijn scherm hoe ik de route weer kan vervoegen...
Ca4Ya
Berichten: 240
Lid geworden op: 09 mar 2005, 16:42
Woonplaats: Wetteren

Bericht door Ca4Ya »

thanks.

Zeg, is het mogelijk een route te simuleren of zoiets in Mapsource of in de sp3?
Heb zoal iets horen waaien....
Ca4Ya
K100RS - K1100RS Special Edition - Honda XL250 Motosport
Plaats reactie