eff voorstellen
Moderator: GVN
eff voorstellen
Hallo
Ik ben John uit Ninove. Ik heb net hoofdstuk tdm afgesloten (heeft me nooit in de steek gelaten trouwens - die eer wil ik hem hier bij het afscheid niet ontnemen) En nu in bezit van een prachtige GS. Lijkt me "king of the road" gevoel met de GS te rijden. Hoge zitpositie, breed stuur , leuke krachtbron onder je kont, en heel wat mogelijkheden voor lange reizen en avontuur. Het kost wat, maar daar werken we tenslotte voor. Als commerciele rijd ik dagelijks vele km met de wagen, en daarom geniet ik dubbel wanneer ik de "beemer" opstap. Ierland (ring of kerry), Schotland (highlands), Corsica, Vogezen, Noord Spanje (picos) zijn mijn uitstappen al geweest met de moto. Ik vertrek nu op 14 juli voor 12 dagen naar Slowakije. Vanaf nu met de GS. Ik kijk ernaar uit. Al een paar weken kwam ik stiekem kijken op dit forum en wil vanaf nu met de GS'ers ook genieten. Miss tot binnenkort !!
Ik ben John uit Ninove. Ik heb net hoofdstuk tdm afgesloten (heeft me nooit in de steek gelaten trouwens - die eer wil ik hem hier bij het afscheid niet ontnemen) En nu in bezit van een prachtige GS. Lijkt me "king of the road" gevoel met de GS te rijden. Hoge zitpositie, breed stuur , leuke krachtbron onder je kont, en heel wat mogelijkheden voor lange reizen en avontuur. Het kost wat, maar daar werken we tenslotte voor. Als commerciele rijd ik dagelijks vele km met de wagen, en daarom geniet ik dubbel wanneer ik de "beemer" opstap. Ierland (ring of kerry), Schotland (highlands), Corsica, Vogezen, Noord Spanje (picos) zijn mijn uitstappen al geweest met de moto. Ik vertrek nu op 14 juli voor 12 dagen naar Slowakije. Vanaf nu met de GS. Ik kijk ernaar uit. Al een paar weken kwam ik stiekem kijken op dit forum en wil vanaf nu met de GS'ers ook genieten. Miss tot binnenkort !!

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
DJAIRO
gs
Hallo John,
Welkom hier,let op het is verslavend dat forum hier
Tja....een GS dat is het hé,ik heb op m'n 28 jarige motorloopbaan(ik weet het ik wordt oud
)al mooiere en snellere moto's gehad,maar geen enkele zoals de GS,alhoewel m'n 2 vorige BMW's(K75 en K1100RS) waren ook niet mis,maar de GS is de meest polyvalente moto,de meeste zoals je zegt"king of the road",de meest speelse,en die het meeste(alhoewel het een"all-road"is)"street-fighter"gehalte heeft
,als de bochtjes komen,bijt
hij zich in elke tegenstander en gaat er nog voorbij ook!!!
De mijne bolt zoals een "stier op testesteron",en z'n"sound"uit de"Remus"is o zo verslavend
, maar als je wil is hij zo zachtmoedig als een lammetje!!
Nu begrijp ik maar pas waarom de GS zo een populaire moto is!!!
Veel geluk ermee,en fijne reis toegewenst!
Frank
Welkom hier,let op het is verslavend dat forum hier
Tja....een GS dat is het hé,ik heb op m'n 28 jarige motorloopbaan(ik weet het ik wordt oud
De mijne bolt zoals een "stier op testesteron",en z'n"sound"uit de"Remus"is o zo verslavend
Nu begrijp ik maar pas waarom de GS zo een populaire moto is!!!
Veel geluk ermee,en fijne reis toegewenst!
Frank
-
Iron Gonzo
welkom hier op het forum
en reisverhaaltjes met wat foto materiaal is altijd welkom hier

en reisverhaaltjes met wat foto materiaal is altijd welkom hier
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
den bakker
Thx voor de reply's GSers
Vorige was TDM maar niet KTM one-one .... -)
Show you GS ... wel hier is hij dan
Heb er zelf nog geene foto van genomen ... maar het is den dezen .. en hij rijd super. Ik zal eerstdaags zelf wat fotos nemen. Het was nen Duits met Lux nummerpl "MY1200" . Wel origineel vond ik. Koste 50 € meer voor die plaat, maar vorige eigenaar had het er voor over -))

Wa reisverhaal en foto's komen er als ik terug ben van Slowakije .. beloofd !
ps) Der kwamen er vorige zondag een tiental GSers uit Gilly bos gereden als in net binnenreed ....... waren julie dat ?
Vorige was TDM maar niet KTM one-one .... -)
Show you GS ... wel hier is hij dan
Heb er zelf nog geene foto van genomen ... maar het is den dezen .. en hij rijd super. Ik zal eerstdaags zelf wat fotos nemen. Het was nen Duits met Lux nummerpl "MY1200" . Wel origineel vond ik. Koste 50 € meer voor die plaat, maar vorige eigenaar had het er voor over -))

Wa reisverhaal en foto's komen er als ik terug ben van Slowakije .. beloofd !
ps) Der kwamen er vorige zondag een tiental GSers uit Gilly bos gereden als in net binnenreed ....... waren julie dat ?
-
Werner Von C.
- Contacteer: