Toon je GS !
Moderator: GVN
-
Motard de l'Allier
- Contacteer:
-
DJAIRO
Mooi,Maagdelijk witMotard de l'Allier schreef:Beetje bescheidener maar zeker niet minder content![]()
![]()
Mvg Motard de l'Allier
En dan die omgeving,als ge daar elke dag kunt rijden...JAAAUW...JOENGE
"How the ... cares,1100,1150,1200,als het maar ne GS is"
PS bedankt voor de tip,van de zijpikkel,ga ik zo snel mogelijk ook iets aan doen
Frank
-
Motard de l'Allier
- Contacteer:
-
DJAIRO
-
Motard de l'Allier
- Contacteer:
-
J-P
- Contacteer:
Mooie motor, alhoewel die handkappen (waarschijnlijk wel zeer effectief) het vooraanzicht enorm verpesten...
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
-
Motard de l'Allier
- Contacteer:
-
Iron Gonzo
kwa lijn is hij lekker strak
maar aan die handkappen zou ik toch iets doen om het nog strakker te maken
ach de goeie oude AC
maar aan die handkappen zou ik toch iets doen om het nog strakker te maken
ach de goeie oude AC
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
DJAIRO
-
Dirk Pauwels
@ dixamet:
Schoon, maar da munitie bakske achteraan is wa overdreven, tenzij je er nog een .50 op wil monteren.....
Ook schrik om vuil te worden en schrik voor steentjes te zien aan de spatlappen en de oliekoeler en handkappen, voor de rest ruig machientje...
Ik heb trouwens ook ne AC50 gehad als eerste "vitessen" brommer, wel nie lang met ne 49cc, lag rap nen 100cc onder.....
Schoon, maar da munitie bakske achteraan is wa overdreven, tenzij je er nog een .50 op wil monteren.....
Ook schrik om vuil te worden en schrik voor steentjes te zien aan de spatlappen en de oliekoeler en handkappen, voor de rest ruig machientje...
Ik heb trouwens ook ne AC50 gehad als eerste "vitessen" brommer, wel nie lang met ne 49cc, lag rap nen 100cc onder.....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
dxamet
Tja zo'n bakje verkopen ze in 't amerikaantje voor 3,5 euro, het is 100% waterdicht, en met een hangslotje afsluitbaar. Voor mij is dat goed genoeg.Schoon, maar da munitie bakske achteraan is wa overdreven, tenzij je er nog een .50 op wil monteren.....
@djairo:
kwastcoating, het leven kan zo simpel zijn
-
Kurt Steyaert
-
Kurt Steyaert
Dixamet, de basis is gelegd, maar nog wat werk aan denk ik. Ik zou beginnen met al die rubberflappen en jeanettespoilers er af te slopen (precies ne scooter langs voor bezien), dat wit vooraan vervangen door mat, donkergrijs met zwart embleem, kleiner voorspatbord, achteraan hugger over achterwiel, spatlap achterwiel weglaten en kleiner pinkers erop.
Veel koeling zal die oliekoeler ook wel niet meer krijgen met al dat ijzerwerk ervoor ! Dat zou ik zeker herbekijken!!!
Ik begrijp je bedoeling niet echt, aan de ene kant verwijder je delen om daarna overal spoilers en flappen aan te gaan hangen?
Er bestaan schoon cordura tassen om achteraan te bevestigen ook!
Als je wil, ik woon niet ver en ben bereid om je een beetje op weg te helpen!
Grt Kurt
Veel koeling zal die oliekoeler ook wel niet meer krijgen met al dat ijzerwerk ervoor ! Dat zou ik zeker herbekijken!!!
Ik begrijp je bedoeling niet echt, aan de ene kant verwijder je delen om daarna overal spoilers en flappen aan te gaan hangen?
Er bestaan schoon cordura tassen om achteraan te bevestigen ook!
Als je wil, ik woon niet ver en ben bereid om je een beetje op weg te helpen!
Grt Kurt
WOW Zwerver dat is heel iets anders voor uw reistrip en ik maar denken dat je op stukken voor de XTZ660 aan het wachten was.
Uw reis kan nu al niet meer stuk
Tank en kofferrek dan toch tijdig binnen, SUPER
GOEDE REIS
Uw reis kan nu al niet meer stuk
Tank en kofferrek dan toch tijdig binnen, SUPER
GOEDE REIS
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is jammer genoeg niet de mijne, (val eerder op de andere kleur)
Maar ik heb hem in ieder geval ééns mogen voelen.
Thx Bruce
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4697500519
Maar ik heb hem in ieder geval ééns mogen voelen.
Thx Bruce
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4697500519
@Luc Boxer:
Kon een goede deal maken met Mokam met inruil van mijn gsa op deze ex-demo Hp2. Toen ik min gsa kocht heb ik al staan twijfelen tussen de Hp2 en de GSa, maar de Hp2 viel toen af vanwege zijn te beperkte bagagemogelijkheden en te kleine tank. Ik had er al een dagje in de buurt mee gereden toendertijd, en merkte dat de Hp2 een erg handelbare fiets was, maar dus niet reisklaar.
Nu zijn er intussen behoorlijk wat leveranciers die tanks en rekken maken voor de Hp2, dus de knoop uiteindelijk maar doorgehakt.
De Xtz is ook bij na klaar, maar nog niet getest op langere stukken, dus het risico wilde ik niet nemen voor deze vakantie.
Nog 3 dagen, en dan is het zover.
@J:
De reis gaat dit jaar naar Ijsland. Ben er jaren terug een keer geweest met de 1100gs en passagier, en wilde sindsdien al heel graag een keer terug, met een iets lichtere motor om de binnenlanden eens wat verder te kunnen verkennen.
De Hp2 is zeker minder comfortabel als de GSA op lange stukken; smal en hard zadel, geen goede windbescherming, geen abs, maar daartegenover staat dat het gewicht merkbaar lager is, en de vering een stuk beter voor wat zwaarder terrein. Bij de GSA en ook de 11xx GS'en daarvoor regelmatig tegen de grenzen van de vering aangelopen.
Keuze was dus of een gsa ombouwen naar meer offroad (21", andere vering/voorvork) of een hp2 richting gsa (grotere tank, koffers).
De praktijk zal moeten uitwijzen of het inleveren van comfort tegen betere offroad rij/reis eigenschappen een goede keuze was...
Kon een goede deal maken met Mokam met inruil van mijn gsa op deze ex-demo Hp2. Toen ik min gsa kocht heb ik al staan twijfelen tussen de Hp2 en de GSa, maar de Hp2 viel toen af vanwege zijn te beperkte bagagemogelijkheden en te kleine tank. Ik had er al een dagje in de buurt mee gereden toendertijd, en merkte dat de Hp2 een erg handelbare fiets was, maar dus niet reisklaar.
Nu zijn er intussen behoorlijk wat leveranciers die tanks en rekken maken voor de Hp2, dus de knoop uiteindelijk maar doorgehakt.
De Xtz is ook bij na klaar, maar nog niet getest op langere stukken, dus het risico wilde ik niet nemen voor deze vakantie.
Nog 3 dagen, en dan is het zover.
@J:
De reis gaat dit jaar naar Ijsland. Ben er jaren terug een keer geweest met de 1100gs en passagier, en wilde sindsdien al heel graag een keer terug, met een iets lichtere motor om de binnenlanden eens wat verder te kunnen verkennen.
De Hp2 is zeker minder comfortabel als de GSA op lange stukken; smal en hard zadel, geen goede windbescherming, geen abs, maar daartegenover staat dat het gewicht merkbaar lager is, en de vering een stuk beter voor wat zwaarder terrein. Bij de GSA en ook de 11xx GS'en daarvoor regelmatig tegen de grenzen van de vering aangelopen.
Keuze was dus of een gsa ombouwen naar meer offroad (21", andere vering/voorvork) of een hp2 richting gsa (grotere tank, koffers).
De praktijk zal moeten uitwijzen of het inleveren van comfort tegen betere offroad rij/reis eigenschappen een goede keuze was...
Geert Hp2Adv en xtz660 in wordingReisklaar... Over een paar uur vertrekken.. Tot over een weekje of 3
Geert Hp2Adv en xtz660 in wording