Interactieve CD-rom van Scotland
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
dejos
Interactieve CD-rom van Scotland
Highland-brothers, ik ben in het bezit van een interactieve CD-rom van scotland die ik in 2003 tijdens m'n reis aldaar heb gekocht.Deze cd-rom bevat 21 zichten van scotland waaronder Edinburgh Castle ,Urquhart Castle,Stirling Castle,Gretna,Ben Navis,Inveraray,Trssachs,Skye,Oban,Fingals Cave,Culzean Castle,Orkney,St Andrews,Inverness,Loch Lomond,Glasgow,Sands of Morar,Glencoe,Glamis Castle,Eilean Donan Castle,Wallace Monument.
Ook prachtige muziek van drums &pipers om van weg te dromen zoals
"Amazing Grace" Loch Lomond" Scotland The Brave , Rowan Tree"Skey Boat Song,&Auld land syne".Ook nog een aantal screensavers (kastelen)
en een filmke over Haggis.De moeite om eens te zien en te horen .
Ook bij ons in Bilzen (limburg) is er elk jaar in September een Schots weekend in Alden-Biesen.Zeker de moeite waard om in je agenda te noteren. Deze cd-rom wil ik wel met jullie delen , Ikzelf kan niet kopiéren.
Een reis naar Schotland is zeker een aanrader. Greetings . de Jos
"Amazing Grace" Loch Lomond" Scotland The Brave , Rowan Tree"Skey Boat Song,&Auld land syne".Ook nog een aantal screensavers (kastelen)
Ook bij ons in Bilzen (limburg) is er elk jaar in September een Schots weekend in Alden-Biesen.Zeker de moeite waard om in je agenda te noteren. Deze cd-rom wil ik wel met jullie delen , Ikzelf kan niet kopiéren.
scotland cd
Voor mij ook eentje graag.
see you
see you
Your heart is free, have the courage to follow it!
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
-
bmwfreakske
Re: Interactieve CD-rom van Scotland
Schellens Jos schreef:Highland-brothers, ik ben in het bezit van een interactieve CD-rom van scotland die ik in 2003 tijdens m'n reis aldaar heb gekocht.Deze cd-rom bevat 21 zichten van scotland waaronder Edinburgh Castle ,Urquhart Castle,Stirling Castle,Gretna,Ben Navis,Inveraray,Trssachs,Skye,Oban,Fingals Cave,Culzean Castle,Orkney,St Andrews,Inverness,Loch Lomond,Glasgow,Sands of Morar,Glencoe,Glamis Castle,Eilean Donan Castle,Wallace Monument.
Ik zou ook graag een kopie van de betreffende cd van Schotland willen ontvangen. Bij voorbaat dank.
Henk
-
Highlander
CD
Ik zou er ook graag één bemachtigen
Highlandbrother
Harry
Highlandbrother
Harry
Sorry jongens dat het zo lang geduurd heeft
, cd komt eraan. Stuur ze op met Tante Post, mankeer juist het adres van Bourg014.
Bourg als je de cd nog wil stuur dan ff je adres per PB.
Hoop dat jullie er wat aan hebben, staat toffe muziek op voor diegene die er van houden.
Bourg als je de cd nog wil stuur dan ff je adres per PB.
Hoop dat jullie er wat aan hebben, staat toffe muziek op voor diegene die er van houden.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.