Ik ben nooit echt een merkfreak geweest (alhoewel die boxers al 20j m'n ogen uitsteken), meestal motos aangekocht wegens zacht prijsje of liefde op't eerste zicht. Dit laatste was het geval voor de aangeschafte beemer of beter, een combinatie van beide.
Doordat ik het begin van de maand moest afwachten om haar af te halen (€) heb ik ruim de tijd gehad dit forum te verkennen en tot de vaststelling te komen dat de site enerzijds een ongelofelijke schat aan informatie bevat en anderzijds bemand (en bevrouwd) word door een hoop sympatieke en hulpvaardige motards iaw een forum waar je toch graag lid van wil zijn.
De keerzijde van de medaille van die paar weken surfen was wel dat ik sterk begon te twijfelen aan de aankoop, verhalen over slechte versnellingbakken, rechts wegtrekken en andere mankementen over die serie van '94-'95 maakten dat ik er niet altijd gelukkig bijliep.
Komt er nog bij dat in het verhaal 'liefde op't eerste gezicht' ik de aankoop heb gedaan zonder proefrit
Om deze topic toch een extra reden mee te geven graag jullie menig over hetvolgende: ze trekt wel degelijk naar rechts maar ik kan met het blote oog zien dat de banden asymetrisch gesleten zijn wat het rechts trekken wel zal verklaren. Het is zo dat de voorband (pilot) het meeste aan de linkse kant versleten is en de achterband (macadam) het meeste aan de rechterkant? Op het forum las ik ergens dat de voor en de achterband niet volledig achter elkaar staan maar dit werd van de tafel geveegd. Iemand ervaring hiermee. Ik rij straks alvast even langst GDF. Alvast bedankt voor jullie kostbare tijd, men zit toch liever op de motor dan achter de computer hé