TomTom Rider 2
Moderator: GVN
TomTom Rider 2
Beste vrienden, een buitenkans. Blijkbaar komt de TTR2 niet goed binnen en kan tomtom weer eens niet volgen. Awel, bij Mediamarkt bleken ze er vroeg bij te zijn en vindt je de TT2 terug aan prijzen die tot 50% onder de aangeraden prijs liggen. Voorbeeld, de TTR2 is in bepaalde MM winkels te krijgen aan 440 euro (europese versie)
Werner,
Je bericht blijkt niet te kloppen.
ik kan je verzekeren dat er in Jemappes geen afgeprijsde TTR2 's te koop zijn.
Een collega die in de buurt woont is eens gaan kijken en ze stonden aan de normale prijs.
Navraag bij de verkopers in die shop bevestigd dat er geen sprake is van solden.
Waar haal de die informatie vandaan? niemand heeft hier baat bij natuurlijk
Je bericht blijkt niet te kloppen.
ik kan je verzekeren dat er in Jemappes geen afgeprijsde TTR2 's te koop zijn.
Een collega die in de buurt woont is eens gaan kijken en ze stonden aan de normale prijs.
Navraag bij de verkopers in die shop bevestigd dat er geen sprake is van solden.
Waar haal de die informatie vandaan? niemand heeft hier baat bij natuurlijk
Awel
Van iemand van MM zelf, begot... Ik had de TTR besteld via een andere winkel zo'n 6 weken geleden, maar TT levert ze niet op. MM had een stock in huis va,n de eerste productie. In Jemappe zou je een TTR2 Benelux voor 150€ moeten vinden (vanavond nog bevestigd door mijn kameraad); enkel de bluetooth oorset zat er niet bij, en die werd door de winkel al besteld. De TTR Europe zou je nog in Oostende moeten vinden (en daar zou hij echt maar 440€ kosten)... Misschien bel je gewoon best even vooraf, om te verifieren of ze ondertussen niet verkocht zijn, en mss kan je ook wel reserveren... MM voert een gediversifieerde prijspolitiek, dwz dat elke winkel zelf zijn vkp bepaalt. Dit doen ze meestal na controle van de prijzen in de omgeving. Ik heb zelf ooit nog bij de Makro gewerkt, en MM dook regelmatig onder de Makro prijs nadat ze in de winkel waren komen zien...
Ik heb niet de gewoonte met de mensen hun voeten te spelen zenne
Ik heb niet de gewoonte met de mensen hun voeten te spelen zenne
Zelf
ben zelf gaan kijken vandaag...
Halve waarheid... de TTR2 Benelux hebben ze niet... ze verkopen nu hun reststock TTR1
(ze zijn ook bereid om daar de soft van de TTR2 op te installeren, maar dat kon mij niet bekoren, vermits de TTR1 niet robuust genoeg bleek voor een moto!!!). de prijs is wel 150 à 200€
De TTR2 EU hebben ze wel, én wel aan de TT prijs... de prijs die ik vermelde is dus inderdaad niet correct.
Bij deze dus mijn excuses aan de collega's die ik naar alle MM's in't land heb gestuurd voor niks
... Diegenen die gereageerd hebben betaal ik een pint, na afspraak (zodat ik ene mee kan drinken)
Halve waarheid... de TTR2 Benelux hebben ze niet... ze verkopen nu hun reststock TTR1
De TTR2 EU hebben ze wel, én wel aan de TT prijs... de prijs die ik vermelde is dus inderdaad niet correct.
Bij deze dus mijn excuses aan de collega's die ik naar alle MM's in't land heb gestuurd voor niks