watedicht handschoenen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

pietpret

Bericht door pietpret »

Heb voor het vertrek nog bij Hein Gericke voor nog geen 125 euro Gore-tex handshoenen van hun merk gaan halen.
Acht dagen in de oostenrijkse-Italiaanse Alpen rondgetrokken met regelmatig bakken striemende regen over mij gekregen... maar handjes bleven droog. Gore-tex dan toch toverwoord???
Nog kleine tip : in 't weekend lijkt iedereen daar ne moto te hebben en is 't niet meer plezant om passen te rijden. (Stelvio overbevolkt met ons soort en vooral GS'en)
bmw r1150r/bmw X3 2.0D/
Oneshark

Bericht door Oneshark »

pietpret schreef: (Stelvio overbevolkt met ons soort en vooral GS'en)

:lol: :lol: :lol: hoe zou dat komen ?
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
J
Contacteer:

Bericht door J »

pietpret schreef: Nog kleine tip : in 't weekend lijkt iedereen daar ne moto te hebben en is 't niet meer plezant om passen te rijden. (Stelvio overbevolkt met ons soort en vooral GS'en)
En heb je in motorhotels / andere of campings overnacht??
Aanraders?

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
pietpret

Bericht door pietpret »

Eerste nacht in hotel ' Fortuna' te Stokach Duitseland kort bij de bodensee ( don't mention the war...) Volledig voorzien voor motrijders + garage voor rond de 50 euro half pension (dubbel kamer) op voorhand geboekt voor één nacht.

Tweede en derde nacht : hotel edelweis in Nauders (reichenpass naar Italië)
Hotel Edelweis vier sterren (half pension, welness en prima eten en vooral super vriendelijk + garage) voor 46 euroPP dubbele kamer. Goed gezocht in Nauders maar dit was echt prijs/ql de beste. Je moet m.i. noet op voorhand boeken in de zomer in Nauders.

Italie Merano ; moto en biker hotel bij binnenkome stad : 35euro pp zoner avondeten wel gratis taxi naar restaurant. Garage voorzien.

Langenfels (Otztal juist onder het overtouristsche Solden) hotel Rita (2 dagen) 64 euro PP : vier sterren uitgebreide welness en sauna, top kwaliteit voor.... 54 euro pp.

Terugkeer via Zwart woud (freundstadt) hotel Hirsch : 35 euro pp eenvoudig goed maar supervriendelijk en weer garage. en Luxemburg (ge wilt het niet weten maar duur).

Oostenrijk heeft in de zomer overcapaciteit in prachtige hotels aan prijs/ql schitterende deals en m.i. hoef je niet op voorhand te boeken.

Gewoon doen.... als ge ne goei BMW onder je .....hebt
bmw r1150r/bmw X3 2.0D/
pietpret

Bericht door pietpret »

en natuurlijk goeide handschoenen...want zo was dit item gestart
bmw r1150r/bmw X3 2.0D/
J
Contacteer:

Bericht door J »

Ok thanks,

maar wij gaan ook met waterdichte handschoenen van Richa. Voila on topic :wink:

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Dim

Bericht door Dim »

Ik heb vorige week de Staby's van Dane gekocht. Ze zitten lekker licht en ik hoopte op regenbui om ze te kunnen testen.
De weergoden waren me gunstig gezind deze morgen. Alleen, ik vroeg een 'bitje' regen en geen orkaan die het halve waasland zou plat blazen, bomen en containers incluus.

ON topic, nu

De staby zit lekker licht, flexibel en is dun aan mijn handpalm. Zo heb ik een goed, direct contact met de handvaten en als het moet met mijn ogen, als ik jeuk heb :roll:

Ik heb ze de hele dag gedragen tijdens de 'Sreening' van de STAMmers en vond ze aangenaam zitten tijdens warm, vochtig weer.

Als ze lekken laat ik nog iets weten.

Dim

Heb ook nog enkele vesten van Dane gepast en ik moet zeggen: ze leveren kwaliteit: De vest zat als een sloefke
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Ik heb nieuwe tussen seizoen handschoenen nodg.
Na het lezen van de test in M&T ben ik geneigd om de Held Move aan te schafffen bij RAD.
Iemand ervaring mee?
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Ik heb nieuwe tussen seizoen handschoenen nodig.
Na het lezen van de test in M&T ben ik geneigd om de Held Move aan te schafffen bij RAD.
Iemand ervaring mee?
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Plaats reactie