Terug van een (helaas) vrij kort tripje Schotland. Was zéker de moeite
Groeten,
Nadine en Patrick
http://users.telenet.be/patjenadje/Scho ... /index.htm
Moderator: GVN
Ik heb die foto's nog eens herbekeken en er vallen mij geen stippen opJ schreef: Ps op sommige foto's zitten er steeds dezelfde stippen. Links boven. je hebt waarschijnlijk vlekjes of stof op uw chip van uw digi toestel
J
Toch wel...Kris RT schreef:Ik heb die foto's nog eens herbekeken en er vallen mij geen stippen op![]()

Dagetappes van 600km kan je best vergeten in Schotland, tenzij je niet van de motor wil stappen onderweg.Little John schreef:Ik heb den indruk dat julie erg genoten hebben van deze rit dor Schotland. Zeer mooie foto's trouwens. Voor mij gaat het volgend jaar ook Schotland worden, maar alleen rijden zie ik niet zitten. Hoeveel dagen moet je uittrekken om op een ontspannen manier Schotland te kunnen doen ? Als ik bij wijze van spreken elke dag 600 km moet rijden is er bij mij rap de fun af.
Is meer dan genoeg, anders heb je echt geen tijd meer voor een koffiechocoladepitje schreef:Wij hebben per dag gemiddeld zo'n 250 km à 270 Km verzet. Niet erg veel, maar wél genoten.![]()
Groeten,
Nadine
Is makkelijk zélf te doen op een DSLR, sensor-swab's en eclipse vloeistof doen de rest, ik doe het regelmatig.Vraagje aan de fotografen-experts op dit forum : is zo'n vervuiling van de digitale captor zelf te verwijderen, of moet het toestel daarvoor binnen bij de fabrikant ?
Op mijn D100 doe ik het af en toe als de stippen echt te veel werk vragen om met PS weg te doen.(s)Campi schreef:Prachtige foto's, ik zou ook wel eens naar ginds willen gaan![]()
Is makkelijk zélf te doen op een DSLR, sensor-swab's en eclipse vloeistof doen de rest, ik doe het regelmatig.Vraagje aan de fotografen-experts op dit forum : is zo'n vervuiling van de digitale captor zelf te verwijderen, of moet het toestel daarvoor binnen bij de fabrikant ?
Het stof nestelt zich op je CCD door het wisselen van lens, hardnekkig stof dus met sensor-swab's verwijderen, los stof kun je met een blaaspeertje wegkrijgen (niet je CCD aanraken !!! en body naar beneden houden, begin ZEKER NIET met een borsteltje op je CCD te wrijven)
De prijzen schommelen nogal van de gekozen formule en de seizoenen.Pierre C schreef:Hoi Pat ,
Wat kost die overzet ongeveer naar Rosyth , en welke formule heb je genomen?