Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.
ik heb achter enkele kippeboutjes en vleesballetjes geweest
tevens houtskool en aanmaak vloeistof
rara
ach die dan meer willen de slager is hier vlak bij.
mijn grote tent ligt hier en kan altijd opgezet worden
daar kan zij aan zij toch een 30man in slapen
...
16u.
even vlug over en weer gereden naar Maldegem-Kleit.
Leuke bende 'wiekers" daar ontmoet.
De techniek hadden ze al onder de knie... nu nog leren een barbeque aansteken
B4B a place 2Bbestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Bedankt Bart,het was een toffe namiddag .We hebben een goede uitleg
en een leerrijke praktijk achter de rug.Het is echt niet moeilijk maar het is toch leuk het eens in het echt gezien te hebben.Toffe mensen leren kennen
wiekje hier - wiekje daar - wiekje overal
het was een gewiekste middag, toffe gasten leren kennen, ne goeien babbel, hapje, drankje en het voornaamste zou ik nog vergeten een goeie les in wieken zetten. 't is allemaal niet moeilijk, maar toch moet ge het maar eens gedaan hebben.
Bart en "madam", bedankt voor de gastvrijheid.
een geleerd kontje
test BMW kid pijnig uw hand aan de priem smeer blauwe pasta op de naald steek rubbertje op de naald steek rubbertje in gat ( scheurde het rubbertje nog voor je macht begon te zetten )
terug normaal doen
een draadje door het oog van de naald steken
als je het niet goed doet bijt ik in uw vingers
rest van de foto's is wachten op bougimain
Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 15 jul 2007, 08:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Yo gasten. Het was zeker een fijne namiddag. En ook van mijn kant, Toffe wiek Bende.
Ps Gonzo; ik ben zo'n compressor gaan halen, maar ze hadden er geen meer zoals de jouwe. Ik heb dan maar een van Michelin gekocht. Hij is digitaal. Ferm ding: je geeft je bandendruk in en hij pompt tot de gewenste druk, dan stopt hij. Het was wel het dubbele van prijs, maar ik wou zeker niet de goedkoopste kopen, aangezien je vertelde dat je deze niet kan betrouwen. Hij is redelijk plat en compact.
Bedankt nog eens voor uw gastvrijheid en uw lesvaardigheid Iron gonzo.
Het was inderdaad een toffe namiddag.
Verscheidene toffe collegamotorijders ontmoet met een verscheidenheid aan Beemers.
Iron Gonzo ook van mijn kant een bedankje voor de gastvrijheid en de tips die je ons gaf.
@ J, een veilige en toffe vakantie gewenst en hopelijk heb je uw Michelinke niet nodig hé
En ik zet geene comentaar bij want gonzo heeft het al gedaan bij zijn foto's
En hier is hij dan de Fameuze mascotte
Vrie wenkbrauwen zeg
Dan hier het Brollekot van Bart
Dan een nieuw geheim wapen van Bart
Hij moest er maar afgebleven hebben, en ne pro laten aan werken hebben zoals jij gonzo, nu moet jij zijn miserie oplossen.(graptje hee)
Gonzo gij zijt nen ondergewaardeerde persoon
Mijne r100/7 en een volledige K op het rek...
Veel brol staat daar dus NIET tussen hé
je moet niet huilen
je moet eerst demonteren om dan terug en goed te monteren
bougimain schreef:Aan de mensen die mij gisteren bij Gonzo hebben gevraagd waar ik mijn claxon
heb gekocht hier is de website klik hier
je krijgt een wel zeer grote bedanking van mijn enkele huizen verder buurman die in de plaaster zit (en zijn bandit eens zal inruilen voor een BMW ), voor het plaatsen van de gegevens der tuutututtuter