Halo,
Ik ben allerminst ervaren in GPS gebruik. Heb me een quest 1 aangeschaft 2de hands. Die ging tot volle tevredenheid,maar nu gisteren een bestand met flitspalen ingeladen ( achteraf pas gezien dat dat niet voor de Quest was) en een paar routes,
B ij vertrek de Quest op mijn moto geplaatst maar hij bleef maar satelieten zoeken en de verlichtingf is ook zeer weinig, ik kan hem alleen aan en uit zettten, precies of hij geblokkert is...
Heeft er nog iemand dit probleem gehad en kan er iemand mij daarmee helpen. Bijkomend probleem is dat ik donderdag op vakantie vertrek.
grtn en dank bij voorbaat voor reacties en/of hulp.
Vic
Quest blijft satelieten zoeken en geeft ook bijna geen verli
Moderator: GVN
-
Sven 12RT
De Quest kan soms 3-4 minuten nodig hebben om satellieten te vinden. Vooral als je tussen huizen staat en dus geen groot "zicht" hebt op de hemel.
Je hoeft niet perse te wachten op de satellieten, je kan gewoon vertrekken.
De verlichting heeft 3 standen. Het is te zeggen "uit", "vrij in te stellen" en "100%". Door in de instellingen te neuzen kan je de keuze instellen.
Mijn "vrije keuze" staat op 60%, deze gebruik ik als het donker is, overdag gewoon 100%.
Om de lichtsterkte snel te wijzigen kan je kort op de Power-knop drukken, toestel dient uiteraard eerst aan te staan.
Je hoeft niet perse te wachten op de satellieten, je kan gewoon vertrekken.
De verlichting heeft 3 standen. Het is te zeggen "uit", "vrij in te stellen" en "100%". Door in de instellingen te neuzen kan je de keuze instellen.
Mijn "vrije keuze" staat op 60%, deze gebruik ik als het donker is, overdag gewoon 100%.
Om de lichtsterkte snel te wijzigen kan je kort op de Power-knop drukken, toestel dient uiteraard eerst aan te staan.
-
VoskenGSA
Je kan misschien eens proberen om de quest volledig te resetten (Master Reset), zodoende zijn flitslocaties die niet voor de Quest zijn ook er terug uit.
Hoe je dit moet doen kan je hier vinden:
http://www.elsinga.net/quest-first-aid
Daarna de quest even zijn satelietten laten zoeken (kan even duren nu) en dan alle nodige kaarten terug inladen.
Bij de routes niet vergeten deze op je PC te laten herrekenen, en op je GPS de automatische herberekening af te zetten.
Hoe je dit moet doen kan je hier vinden:
http://www.elsinga.net/quest-first-aid
Daarna de quest even zijn satelietten laten zoeken (kan even duren nu) en dan alle nodige kaarten terug inladen.
Bij de routes niet vergeten deze op je PC te laten herrekenen, en op je GPS de automatische herberekening af te zetten.
Lid BMW-MC-VL

GSA 2008 - Temporarily out of power...

GSA 2008 - Temporarily out of power...
Quest blijft satelieten zoeken en geeft ook bijna geen verli
Zal eens proberen om te resetten, want hij zocht geen 3 a4 min. maar uren, en hij leek geblokkeert.
In alle geval al bedankt hé mannen, als ik hem aan de praat krijg laat ik het horen.
grtz
In alle geval al bedankt hé mannen, als ik hem aan de praat krijg laat ik het horen.
grtz
Z.M.V.V.
Quest resetten
Gelukt mannekes, allebei vreselijk bedankt en als ik jullie tegnkom een pint tegoed...Als ik ooit eens met iets kan helpen, liefst niet met vragen over gps
)) laat maar weten hé....
grtjs
vic
grtjs
vic
Z.M.V.V.