23/10/09 onthaalavond "bij Schaekels"
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Uit schrik heb ik gevraagd hoeveel het mij gaat kosten, questie van mij wat voor te bereiden en niet ineens achterover te vallen.
170€ heeft hij me verteld. Ik vroeg of hij me dat kon bevestigen. De dealer was er zeker van.
Nu nog afwachten. Als jet nu meer is haal ik er de man bij die me het verteld heeft.
J
170€ heeft hij me verteld. Ik vroeg of hij me dat kon bevestigen. De dealer was er zeker van.
Nu nog afwachten. Als jet nu meer is haal ik er de man bij die me het verteld heeft.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Iron Gonzo
ik ben al een beetje zat en straks na het feest menu nog zatter 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Kris1200RT
-
Iron Gonzo
mag niet komen, daar ik morgen naar AA GENT ga 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
bougimain schreef:Sorry zal er toch niet bij zijn want ben een beetje ziek![]()
Shit..
't is daar zekers slechte lucht waar dat gij woont? 't is nochtans ook pajottenland.bougiman schreef:Sorry maat, zou enorm graag willen en heb veel goesting maar heb een bronchitis en het hangt mijn KL.....n uit
T'zal voor de volgende keer zijn Sorry Mannen
't was goed bij schaekels, sommige mensen kregen brood met kaas, anderen aten brood met asbak,
warm brood met kaasplank bij schaekels. Ongeveer een 14man. Er kunnen er nog meer bij. (slechts twee vrouwen)
tot de volgende

Ps voor de dochter van Wally: dat is de zoon van sprint op de foto. Vlot manneke en leuk dat ie er bij was.
warm brood met kaasplank bij schaekels. Ongeveer een 14man. Er kunnen er nog meer bij. (slechts twee vrouwen)
tot de volgende

Ps voor de dochter van Wally: dat is de zoon van sprint op de foto. Vlot manneke en leuk dat ie er bij was.
-
Kris1200RT
Onthaalavond bij Schaekels
Op 28 september opnieuw onthaalavond bij Schaekels... allen welkom !!!
Laatst gewijzigd door Kris1200RT op 17 sep 2007, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW-Motorclub Vlaanderen Onthaalmedewerker Vlaams-Brabant
-
Kris1200RT
Onthaalavond November Afgelast !
Vermits ons Jeanine met verlof gaat tot 31 oktober, kan de onthaalavond van 26 oktober niet doorgaan.
Eerstvolgende afspraak wordt dus 23 november....
Eerstvolgende afspraak wordt dus 23 november....
BMW-Motorclub Vlaanderen Onthaalmedewerker Vlaams-Brabant
...och... en geen vervanglocatie voorhanden?
http://www.pajotsgenootschap.be/Bedrijf/DenHaas.htm
Heel rustig en gezellig ! En lekkere streekbieren ...
http://www.pajotsgenootschap.be/Bedrijf/DenHaas.htm

Heel rustig en gezellig ! En lekkere streekbieren ...