HELP HELP Alarm probleem !!!

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

bougimain
Berichten: 1625
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:10
Locatie: ik voel mij overal thuis
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Spijtig voorval wim een geluk dat je hebt kunnen starten, maar als ik het dan goed begrijp als een dief dat zekeringetje vind en eruit haalt dan kan hij zo vertrekken met u beemerke en u alarm gaat niet af NIET NORMAAL TOCH :cry: :cry:
Gelukkig start de motor zonder dat zekeringetje nog wel probleemloos :roll: .

Het zoekwerk kan morgen beginnen :evil
Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

bougimain schreef:Spijtig voorval wim een geluk dat je hebt kunnen starten, maar als ik het dan goed begrijp als een dief dat zekeringetje vind en eruit haalt dan kan hij zo vertrekken met u beemerke en u alarm gaat niet af NIET NORMAAL TOCH :cry: :cry:
Zo had ik het nog niet bekeken, maar het klopt wel. Nu steekt dat zekeringetje wel onder mijn zadel en dat kan je alleen verwijderen met de sleutel ..... dus ..... Wel een goeie tip voor zij die nog moeten installeren. :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Schalkseruiter® schreef:Wimmeke toch.....zet het in de gazet waar u zekeringske zit :lol: :wink:
'k Heb mij die bedenking ook even gemaakt, maar zoals ik al zij moet dat zadel verwijdert worden met de contactsleutel en ten tweede lezen er meer mensen de gazet dan het forum ..... denk ik toch :shock: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
bougimain
Berichten: 1625
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:10
Locatie: ik voel mij overal thuis
Contacteer:

Bericht door bougimain »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
en ten tweede lezen er meer mensen de gazet dan het forum ..... denk ik toch :shock: :lol:
Afbeelding
TonTon

Bericht door TonTon »

tja , voor zo'n prijs is het toch normaal dat dat geen super ingewikkeld alarm kan zijn , ik heb dit dan ook aangekocht met als enige gedachte de afschrikking , als "ze" willen pikken ze de motor altijd , met of zonder alarm.
vraagje : ik lees in de manual :

1. “ARM” herinnering: Als de motor stilgelegd wordt en de sleutel uit het contact is en binnen de 3 seconden het alarm niet is aangeschakeld, gaat de sirene 3 keer schellen om u eraan te herinneren.

werkt dit bij Jullie ? bij mij althans niet :cry:
en indien van wel hoe activeer je dit dan ?
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Arnold schreef:1. “ARM” herinnering: Als de motor stilgelegd wordt en de sleutel uit het contact is en binnen de 3 seconden het alarm niet is aangeschakeld, gaat de sirene 3 keer schellen om u eraan te herinneren.

werkt dit bij Jullie ? bij mij althans niet :cry:
en indien van wel hoe activeer je dit dan ?
Nope, want de motor staat altijd zonder het alarm op in de garage en nog nooit geen herinnering gehad :?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
bougimain
Berichten: 1625
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:10
Locatie: ik voel mij overal thuis
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Bij mij ook niet TIENS :?
Arnold schreef:tja , voor zo'n prijs is het toch normaal dat dat geen super ingewikkeld alarm kan zijn , ik heb dit dan ook aangekocht met als enige gedachte de afschrikking , als "ze" willen pikken ze de motor altijd , met of zonder alarm.
vraagje : ik lees in de manual :

1. “ARM” herinnering: Als de motor stilgelegd wordt en de sleutel uit het contact is en binnen de 3 seconden het alarm niet is aangeschakeld, gaat de sirene 3 keer schellen om u eraan te herinneren.

werkt dit bij Jullie ? bij mij althans niet :cry:
en indien van wel hoe activeer je dit dan ?
Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Vandaag nog wat aan't morrelen geweest met het alarm en die madam NOG twee zinnetjes horen brabbelen. Het eerste is iets van "Please activate the alarm" en het tweede iets van " .... can I have your order .. ". Dat laatste slaagt natuurlijk op niks want ik dacht begot dat ik aan de MC Donalds stond :lol: .

Hoe ik dat gebrabbel geactiveerd heb weet ik niet. Een paar keer op dat bliksemke drukken en dan begon ze soms. RAAR allemaal :shock: :shock: :shock:

Btw kortsluiting kan veroorzaakt zijn geweest door het 'blote' uiteinde van de niet gebruikte bruine draad. 'k Heb dat nu afgeknipt en het ding werkt weer, alleen willen mijn linker pinkers nu niet meer werken :shock: . Aan de pinkerdoos ligt het niet, want ik had er hier nog een goeie liggen en daarmee werken ze ook niet. Als ik het alarm activeer werken ze wel allemaal. IK WORD ER NOG ZOT VAN :?

't Zal nog mee eindigen dat ik heel het ding er gewoon terug uitfuck, vrees ik :evil:
Laatst gewijzigd door WimLT op 21 jul 2007, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
bougimain
Berichten: 1625
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:10
Locatie: ik voel mij overal thuis
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Ik doe altijd op het uiteinde van mijn niet gebruikte draden KRIMPKOUS & wat is krimpkous =
Afbeelding dit is een van de vele modelen en diameters Afbeelding
Krimpkous
Een krimpkous is een dunne, flexibele buis van polymeer plastic -meestal PVC met een mix van polyesthers- die als isolatiemateriaal om -bij voorbeeld- een soldeerverbinding tussen twee stroomdraden kan worden aangebracht. Er zijn verschillende maten (op doorsnede) krimpkous te verkrijgen. Nadat men een stukje krimpkous op maat heeft geknipt, schuift men het over de te isoleren, beschermen of te bundelen draden/contacten of batterijen. Wanneer nu het materiaal wordt verhit, krimpt het ineen en sluit zich strak om de te verpakken delen. Zo beschermt het de contacten en de elektronica tegen kortsluiting en bewegingsslijtage, én -ook een goede reden om het te gebruiken- het houdt je draadjes strak gebundeld zodat je project er overzichtelijk en netjes uit ziet.



Btw kortsluiting kan veroorzaakt zijn geweest door het 'blote' uiteinde van de niet gebruikte bruine draad.
Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

bougimain schreef:Ik doe altijd op het uiteinde van mijn niet gebruikte draden KRIMPKOUS
Ik gebruik ze bij verbindingen of verlengingen en wel die nieuwe met een soldeerringetje in het midden en naar ieder uiteinde toe een versmeltend afsluitringetje. Als je dan de krimpkous laat krimpen met hete lucht soldeer je tegelijk de eindjes aan elkaar en sluit de kous aan ieder eind nog eens extra af 8)

Afbeelding

Maar aan het uiteinde van een draad doe ik dat normaal niet :oops:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
cooper
Berichten: 339
Lid geworden op: 20 feb 2007, 19:10
Locatie: Nijlen (Belgie)

Bericht door cooper »

BiemeRT schreef:
alleen willen mijn linker pinkers nu niet meer werken :shock: . Aan de pinkerdoos ligt het niet, want ik had er hier nog een goeie liggen en daarmee werken ze ook niet. Als ik het alarm activeer werken ze wel allemaal. IK WORD ER NOG ZOT VAN :?

't Zal nog mee eindigen dat ik heel het ding er gewoon terug uitfuck, vrees ik :evil:
Als jij met een R1200RT bolt is het waarschijnlijk de pinkschakelaar zelf.
Ik heb het probleem ook gehad, links en rechts zelfs.Ze kenden het probleem bij BMW.4 Pinkers werkten nog wel. Een nieuwe voor 227€ is de oplossing maar je kan ook proberen de schakelaars is te verwijderen. Ze nadien goed met perslucht doorblazen en WD40 inspuiten. Bij de rechtse helpt het nu nog, de linkse heeft nadien nog 3 weken gewerkt en kreeg het toen terug. Hij is toen vervangen in waarborg.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

cooper schreef:4 Pinkers werkten nog wel.
Nope, als ik de 4 pinkers aanzet werken ook alleen de rechtse :?

Btw ik rijd met een R1150RT 8)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
TonTon

Bericht door TonTon »

BiemeRT schreef:Vandaag nog wat aan't morrelen geweest met het alarm en die madam NOG twee zinnetjes horen brabbelen. Het eerste is iets van "Please activate the alarm" en het tweede iets van " .... can I have your order .. ". Dat laatste slaagt natuurlijk op niks want ik dacht begot dat ik aan de MC Donalds stond :lol: .

Hoe ik dat gebrabbel geactiveerd heb weet ik niet. Een paar keer op dat bliksemke drukken en dan begon ze soms. RAAR allemaal :shock: :shock: :shock:

Btw kortsluiting kan veroorzaakt zijn geweest door het 'blote' uiteinde van de niet gebruikte bruine draad. 'k Heb dat nu afgeknipt en het ding werkt weer, alleen willen mijn linker pinkers nu niet meer werken :shock: . Aan de pinkerdoos ligt het niet, want ik had er hier nog een goeie liggen en daarmee werken ze ook niet. Als ik het alarm activeer werken ze wel allemaal. IK WORD ER NOG ZOT VAN :?

't Zal nog mee eindigen dat ik heel het ding er gewoon terug uitfuck, vrees ik :evil:
wij ( Geert Accou en ikzelf ) hebben die "madam" niet aangesloten , ook het "starten vanop afstand" hebben we niet aangesloten , énkel het alarm op zich en tot nu toe geen énkel probleem mee gehad en uiterst tevreden met het gebodene gezien de prijs dat dit alarm gekost heeft !.
Johannetje
Berichten: 366
Lid geworden op: 07 jan 2007, 14:23
Locatie: Prov. Antwerpen

pinkers e.d.

Bericht door Johannetje »

BiemeRT schreef:
cooper schreef:4 Pinkers werkten nog wel.
Nope, als ik de 4 pinkers aanzet werken ook alleen de rechtse :?

Btw ik rijd met een R1150RT 8)
Hoi Wim,

Had je alle documenten al gehad van mij. Standaard handleiding had je al, dan de uitgbereide en een kleurenschema R1150Rt en kleurenschema bedrading Cyclone ?
Zoniet kan ik je die toesturen.

groetjes

Johan
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.

Garmin Zumo 550 Europe
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door edargpu »

Beste Alarmmannen,
't mijne zit er ook op en nog geen enkel probleem ondervonden.
Alles zit netjes gemonteerd maar ik wacht nog geduldig :!: op mijn carossier :evil: die mijn tupperware in een ander kleurke moet steken.
Heb dus monenteel al 3 tot 4 weken geen geniet gehad van mijn Beemer.
Maar na regen komt zonneschijn zeggen ze in de volksmond toch :?:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: pinkers e.d.

Bericht door WimLT »

Johannetje schreef:Had je alle documenten al gehad van mij. Standaard handleiding had je al, dan de uitgbereide en een kleurenschema R1150Rt en kleurenschema bedrading Cyclone ?
Zoniet kan ik je die toesturen.
Ieder document is in mijn bezit en alles heeft een tweetal weken gewerkt, maar tijdens de reis begonnen de problemen: eerst viel mijn linker pinkerhelft weg en een paar dagen later kreeg ik constant kortsluiting op de zekering van het alarm. Is het één een gevolg van het ander of is het allemaal een ongelukkige samenloop van omstandigheden :? Ik weet het NOG niet.

Het pinker probleem zou ook achter de pinkerdoos kunnen liggen (draadje over of vals contact), want als ik erop drukte en zo de draden tegen elkaar drukte, pinkten ze wel. Als ik zelf niks meer vind ga ik naar de dealer om het te laten oplossen en hopelijk pakt die niet de gemakkelijkste oplossing door alle problemen op het alarm te schuiven :roll:

Probleem bij de RT is dat telkens héél die tupperware eraf moet en die boutjes beginnen al serieuze slijtage verschijnselen te vertonen :cry:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Johannetje
Berichten: 366
Lid geworden op: 07 jan 2007, 14:23
Locatie: Prov. Antwerpen

Re: pinkers e.d.

Bericht door Johannetje »

BiemeRT schreef:
Johannetje schreef:Had je alle documenten al gehad van mij. Standaard handleiding had je al, dan de uitgbereide en een kleurenschema R1150Rt en kleurenschema bedrading Cyclone ?
Zoniet kan ik je die toesturen.
Ieder document is in mijn bezit en alles heeft een tweetal weken gewerkt, maar tijdens de reis begonnen de problemen: eerst viel mijn linker pinkerhelft weg en een paar dagen later kreeg ik constant kortsluiting op de zekering van het alarm. Is het één een gevolg van het ander of is het allemaal een ongelukkige samenloop van omstandigheden :? Ik weet het NOG niet.

Het pinker probleem zou ook achter de pinkerdoos kunnen liggen (draadje over of vals contact), want als ik erop drukte en zo de draden tegen elkaar drukte, pinkten ze wel. Als ik zelf niks meer vind ga ik naar de dealer om het te laten oplossen en hopelijk pakt die niet de gemakkelijkste oplossing door alle problemen op het alarm te schuiven :roll:

Probleem bij de RT is dat telkens héél die tupperware eraf moet en die boutjes beginnen al serieuze slijtage verschijnselen te vertonen :cry:
Hoi Wim,

Ik weet het ook niet, alleen dit probleem ben ik nog niet eerder tegengekomen in de diverse topics.
Het zou wel eens een ongelukige samenkomst van omstandigheden kunnen zijn. Waarom vraag jeniet of iemand met vergelijkbare motor even met je samen naar de installatie kijkt ?

Voor wat betreft de boutjes, ik heb ze allemaal vervangen door rvs-exemplaren zodat de beschadigingen op het zwart niet meer zichtbaar zijn, het kan voor een paar euro op dit forum.

Ik hoop van harte dat alles goed komt met je alarm....

groetjes

Johan
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.

Garmin Zumo 550 Europe
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: pinkers e.d.

Bericht door edargpu »

BiemeRT schreef:
Johannetje schreef:Had je alle documenten al gehad van mij. Standaard handleiding had je al, dan de uitgbereide en een kleurenschema R1150Rt en kleurenschema bedrading Cyclone ?
Zoniet kan ik je die toesturen.
Ieder document is in mijn bezit en alles heeft een tweetal weken gewerkt, maar tijdens de reis begonnen de problemen: eerst viel mijn linker pinkerhelft weg en een paar dagen later kreeg ik constant kortsluiting op de zekering van het alarm. Is het één een gevolg van het ander of is het allemaal een ongelukkige samenloop van omstandigheden :? Ik weet het NOG niet.

Het pinker probleem zou ook achter de pinkerdoos kunnen liggen (draadje over of vals contact), want als ik erop drukte en zo de draden tegen elkaar drukte, pinkten ze wel. Als ik zelf niks meer vind ga ik naar de dealer om het te laten oplossen en hopelijk pakt die niet de gemakkelijkste oplossing door alle problemen op het alarm te schuiven :roll:

Probleem bij de RT is dat telkens héél die tupperware eraf moet en die boutjes beginnen al serieuze slijtage verschijnselen te vertonen :cry:
Hey Wim,
bij de installatie heb ikzelf alles gesoldeerd leek me veel veiliger om achteraf geen vals contact te hebben.
Misschien een idee als de tupperware er toch weer af moet om alles te controleren, de verbindingen te solderen.
Grtz :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
AGM RT
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 apr 2007, 19:06
Locatie: Wevelgem W-Vl

Bericht door AGM RT »

Wim,

Heb je ook de aansluitingen voor de pinkers afgetakt op de originele BMW-alarmstekker links vooraan ? Heb je daar alles goed geisoleerd ?
De alarmunit zelf lijkt redelijk waterdicht, kortsluitingen kunnen enkel aan de verbindingen of aan het zekeringetje zelf optreden, zou ik denken.
Bij mij functioneert het zoals voorzien, alhoewel ik een paar keer volgende storing heb vastgesteld : na het wapenen (opzetten) - een duwtje geven- de 4 pinkers gaan knipperen, maar geen sirene, ook niet na de eerste 5 keer knipperen (normaal gelijktijdig met stem, maar bij mij geen luidspreker aangesloten). Nu duw ik altijd eerst op DISARM en dan pas op ARM, het komt dan niet voor.

Heeft iemand al eens het verbruik in gewapende toestand gemeten ? Een ex-collega die ik onlangs tegenkwam had zijn cyclone-alarm er terug afgehaald omdat volgens hem zijn accu er telkens van leegging. Kan ook een slechte accu zijn, iemand al ervaringen op dit gebied ?

Al bij al vind ik het nog altijd een goede aankoop, ik voel mij toch iets geruster als ik mijn beemer ergens achterlaat.

Grtz, Geert
__________________________

Vroeger K100 RS nu R 1150 RT
bougimain
Berichten: 1625
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:10
Locatie: ik voel mij overal thuis
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Ik ben hetzelfde gedacht ik voel mij nu toch ook iets veiliger & ja als ze hem willen stelen dan zullen ze hem toch stelen maar ben toch ook iets meer op mijn gemak & mijn alarm van cyclone werkt ook tot nu toe perfect :wink:

Al bij al vind ik het nog altijd een goede aankoop, ik voel mij toch iets geruster als ik mijn beemer ergens achterlaat.

Grtz, Geert[/quote]
Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: pinkers e.d.

Bericht door WimLT »

edargpu3 schreef:Hey Wim, bij de installatie heb ikzelf alles gesoldeerd leek me veel veiliger om achteraf geen vals contact te hebben.
Elke verbinding IS gesoldeerd en met krimpkous afgewerkt :?
AGM RT schreef:Wim, Heb je ook de aansluitingen voor de pinkers afgetakt op de originele BMW-alarmstekker links vooraan ? Heb je daar alles goed geisoleerd ?
Yep, exact zo gedaan en juist daarom pinken ze alle 4 wél als ik het alarm activeer (kost me telkens een zekeringetje) :?
Na verlof gaat hij binnen bij BMW, dat ze het daar nu maar uitzoeken :roll: Dat het alarm niet werkt vind ik eigenlijk bijzaak tot het niet functioneren van de pinkers :x

Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind al jullie opmerkingen zéér to the piont, maar ik heb mezelf ook al suf gepiekerd en vind geen oplossing. 't Zal weer iets onnozel blijken, ben ik zeker :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Bmw-garage WIL zelfs de problemen niet aanpakken terwijl het alarm er nog tussen zit. Gelukkig maar zal achteraf blijken. Scheelt mij direct een paar centen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door WimLT op 24 jul 2007, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

BiemeRT schreef:'t Zal weer iets onnozel blijken, ben ik zeker :roll:
OEF ! Eindelijk het defect opgelost. Héél toevallig de kortsluiting ontdekt aan een pinkerdraad. Zat geklemd tussen het zadel en het kader op een plaats waar ik dacht dat er eigenlijk niks KON gebeuren en was al een stukje blootgeschuurd. Terug geïsoleerd en zowel pinkers als alarm werken weer als vanouds Afbeelding

Ikke beetje héééél content Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door edargpu »

Afbeelding BiemeRT
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Johannetje
Berichten: 366
Lid geworden op: 07 jan 2007, 14:23
Locatie: Prov. Antwerpen

Bericht door Johannetje »

BiemeRT schreef:
BiemeRT schreef:'t Zal weer iets onnozel blijken, ben ik zeker :roll:
OEF ! Eindelijk het defect opgelost. Héél toevallig de kortsluiting ontdekt aan een pinkerdraad. Zat geklemd tussen het zadel en het kader op een plaats waar ik dacht dat er eigenlijk niks KON gebeuren en was al een stukje blootgeschuurd. Terug geïsoleerd en zowel pinkers als alarm werken weer als vanouds Afbeelding

Ikke beetje héééél content Afbeelding
SUPER WIM !!!
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.

Garmin Zumo 550 Europe
Plaats reactie