Gezocht topcase r 1100 s

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
DE JOKKE

Gezocht topcase r 1100 s

Bericht door DE JOKKE »

Ben op zoek naar een topcase en bevestigingskit voor een r 1100 s Bouwjaar 2003 geen B-cup.Waar zijn die te vinden a.u.b.met dank.
BMW R 1100 S
R12RT

Bericht door R12RT »

Niet beschikbaar bij BM denk ik

Kijk effe bij

Wunderlich
Givi op http://www.twistedthrottle.com/trade/productlist/205/
sw motech

ik zeg zomaar iets
Bart Bever

Bericht door Bart Bever »

jow,

volgens mij ook niet te krijgen bij BMW. Staat geloof ik wel ene in de cataloog van RAD.
als ge die mannen hun set eraan hangt trekt ge volgens mij al ne wheelie voor ge uwen oprit af zijt.

greetz!

ikke die het doe met zijkoffers, bagster tanktas en wunderlich zadeltas.
DE JOKKE

Bericht door DE JOKKE »

Bart jong zwijg me van die zijkoffers.Ik heb ze en dan nog wel de originele tourings van BMW.Ben niet gewoon om daarmee te rijden zodus heel fier gemontee'rd op zaterdag om zondag naar chimay te vertrekken.Zondag heel fier de garage uit zonder na te denken(geef ik toe..je moet er dom voor zijn)met als gevolg de vuilbakken omver en een serieuze kras langs de andere kant in de voituur.Madam wakker en den deze bijna op zijne sm....De rest kan je zich inbeelden.Bakken eraf gehaald en den deze met zijn rugzakske naar chimay....IK HAAT KOFFERS SINDSDIEN. :oops: :oops:
Denk wel dat ze me bij RAD kunnen helpen.Ik hoef enkel de bevestigings kit voor een beemer,de rest heb ik nog van de VFR.
BMW R 1100 S
LudwiGSA

Bericht door LudwiGSA »

Van Givi bestaat er een draagsysteem waarop meerdere modellen Givi koffers passen en die je kan combineren met de originele kofferhouders. Zo kan je een echte toerder van je S maken. Te vinden bij RAD en waarschijnlijk ook andere Giv-verdelers.

Grtz,

LudwigS
DE JOKKE

Bericht door DE JOKKE »

Thks voor de tips.Heb bij RAD mijn gerief gevonden.Kan ,of moet zelfs de originele kofferbevestigingen niet afnemen.Kan nu zelfs bijna een verhuis doen(ne kleine dan). :lol: :lol: :lol:
BMW R 1100 S
Plaats reactie