Beste mede-beemers. Ondertussen is mijn poepke al redelijk beurs gezeten van de grote testrit die we gisteren deden. Oma zit achteraan op haar troon en is in de zevende hemel omtrent het comfort dat ze daar geniet. Ze is nog nooit zo braaf geweest. 'k Hoor ze bijna niet.....En ongelooflijk maar waar dankzij dit comfort danst ze ook bij ieder bultje niet meer in mijne nek zoals bij het Deauvilleke.
Het nieuwe speeltje heeft meer vliegen gevangen dan een vleermuis zou kunnen op een heel jaar. Heb een grilleke laten steken voor de opening van de koeler en ben wel blij dat het er zit. Dank zij het reuzescherm echter zaten de beestjes niet tussen mijn tanden.... Dus, Ralph (rafe56) 'k kan u verzekeren dat mijn grijns heeeel breed was. Bovendien hebben we het toch klaargespeeld om aan een "nat" kruis te geraken. En dat was niet van de opwinding. We hadden onze zomerpakjes aan en een wolkbreuk was ons deel. Efkes, geschuild en dan maar doorgevaren. We hebben wel een regenpak maar dat is voor watjes zeker?????
'k Was er nog maar net mee uit de showroom waar ik hem kocht, stop voor de rode lichten (er voorbij stoppen zou ook geen zicht zijn hé). Hij ligt schoon in "N". En wat blijkt.....dat beestje wil niet naar éérste. Enfin, even de embrayage (koppeling in ' t schoon vlaams) laten komen en opnieuw schakelen. En daar ging ie. Heb het nog een tweetal keren tegengekomen. Maar de vrai connaisseurs zeggen dat dit wel ééns meer voorkomt. Zeker niets om bezorgd over te zijn.
Dus vandaag, gaan we eerst en vooral er voor zorgen dat hij niet meer op een kerkhof gelijkt en dan zijn we weer de piste in.
Nie pleue....
Ah ja, diene rekker rond mijne buik is niet speciaal omdak zwakke nierkes heb maar om mijn statussymbool te camoufleren. Maakt meer indruk op de babes die 'k tegenkom.
Groetjes Marc

k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.