Dag Collega's,
Bij deze zou ik me ook graag aan jullie willen voorstellen, wat er tot nu toe steeds was 'overgeschoten'. Ik ben 43 jaar en rij sedert vorig jaar augustus met mijn inmiddels 3de Beierke: ne R1200RT (zoals je onderaan kan lezen). Tot nu toe ook enkel maar lof over m'n machientje, al heeft de keuze destijds tussen deze en ne K1200LT me wel enkele slapeloze nachten bezorgd. Maar uiteindelijk ben ik blij met mijn keuze, zonder hierbij afbreuk te moeten doen aan de LT.
Het merendeel van de kilometerkes malen we dagelijks af voor het woon- /werkverkeer, ongeacht de weersomstandigheden. Zo geniet ik quasi dagelijks van mijn portie 'toeren'. Maar een zondagse toertocht of een vakantietripke genieten uiteraard nog steeds mijn grootste voorkeur.
Ik heb ook enkele vragen:
- heeft er iemand ervaring met een "niet-BMW" radio/CD op zijn RT waarop evenwel de BMW-stuurbediening functioneert alsook de uitlezing naar het motordisplay? (evt. merk en type, MP3, AUX-ingang,...)
- aan te raden Bluetooth-set voor systeemhelm EVO 5 (Zumo)
Zonnige Vakantiegroeten aan eenieder!
R1200RT
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
welkom hier op het forum 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Pvde,
Bedankt alvast voor je reactie, maar ik vrees dat die domeinnaam in je link niet meer geldig is (voorlopig). Ik kreeg de melding: "rse-electronics.com expired on 07/19/2007 and is pending renewal or deletion". Misschien nog andere info elders beschikbaar?
Greetzzzz
Pé
Bedankt alvast voor je reactie, maar ik vrees dat die domeinnaam in je link niet meer geldig is (voorlopig). Ik kreeg de melding: "rse-electronics.com expired on 07/19/2007 and is pending renewal or deletion". Misschien nog andere info elders beschikbaar?
Greetzzzz
Pé
Suzuki GS500E
R65RT - R1100RT - R1200RT - R1200RT/LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
R65RT - R1100RT - R1200RT - R1200RT/LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
-
RT toerist
- Contacteer: