voeding zumo
Moderator: GVN
-
den bakker
voeding zumo
mijn zumo krijgt geen voeding meer wanneer ik op de motor bevestig. op de contactdoos (of hoe moet ik dat ding met diep koperen pinnetjes noemen) zit wel een beetje oxidatie (groen). kan dat de oorzaak zijn?
zo ja, met wat krijg ik dat groen er dan weer af?
zo ja, met wat krijg ik dat groen er dan weer af?
PLAT IN DEN BOCHT EN STILLEKES RECHTDEUR
-
den bakker
zonet gekeken en dat is niet het geval. ik rijd er morgen wel effe mee langs ARC. daar heb ik hem gekocht en daar krijg ik altijd een perfecte service. ik denk wel dat het aan de oxidatie van het contact aan de motor zelf zal liggen.geebee schreef:Bakker,
heb je al is gekeken dat het afdichtrubbertje onderaan je zumo waar de contaktjes zitten niet opgeschoven is over een paar contakjes?
heb da zelf ook aan de hand gehad.. heb het rubbertje terug op zijn plaat geschoven en probleem was opgelost
-
den bakker
probleem is opgelost!
lag aan de contactdoos op de motor. 1 van de pinnetjes was lichtjes gebogen zodat dat niet ingedrukt werd wanneer zumo werd gemonteerd. is dat natuurlijk net dat éne pinnetje dat je nodig hebt om stroomvoorziening voor het toestel. heel effe gemanipuleerd (gevingerd is het juiste woord eigenlijk
) en alles opgelost.
lag aan de contactdoos op de motor. 1 van de pinnetjes was lichtjes gebogen zodat dat niet ingedrukt werd wanneer zumo werd gemonteerd. is dat natuurlijk net dat éne pinnetje dat je nodig hebt om stroomvoorziening voor het toestel. heel effe gemanipuleerd (gevingerd is het juiste woord eigenlijk
-
den bakker
-
den bakker