Voila het is gemonteerd.
Stuknummer is 6211 7699 346 , prijs 42,05 € btw inbegrepen.
Er zitten 4 steuntjes aan die je eraf moet slijpen (met dremel bvb).
Voor de 2 gaten heb ik bij mijn autogaragist 2 topjes van een bekleding gaan halen en die vastgekleefd met zwarte siliconen.
Je spuit rondomrond zwarte siliconen op de rand van je transparente dashboard en aan de omtrek van de binnenkant van de afdekking.
Best wel niets in het midden aanbrengen want dan wordt het een smeerboel. Bij de ronde meters heb ik hier en daar het de overtollige silicoon moeten schoonvegen maar dat viel best mee als je voorzichtig bent.
Aangezien de zaak begint te schuiven kun je best zoals op foto alles even vast zetten en laten drogen. Met een schuifmaat en een schroevendraaier kun je dit exact positioneren. Let wel dat je het hoog genoeg plaatst anders heb je bovenaan een smalle opening.
Past perfect en is zeer mooi, als je het niet weet denk je dat hij zo geleverd is en het kost de helft van de Wunderlich variant (in zilver dan nog...)!
Met nogmaals dank aan de tipgever
Groeten Pierre.
En het eindresultaat...
De knoppen op het dashboard zijn wel iets minder toegankelijk, je moet iets dieper drukken maar je kunt ook de rubbertjes eruithalen.
Zoveel worden ze bij mij toch niet gebruikt...