Toon je BoXeR !
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
spaceman__spiff
Hoog tijd om hier ook eens wat fotootjes te posten. Ik heb mijn R850R - mijn eerste moto! - nu anderhalf jaar en ik apprecieer dat machientje meer en meer (het kan ook zijn dat ik het beter en beter onder de knie krijg
).
Eerst een foto van schuin opzij:

En nu nog een van schuin vanachter:

Bijzonder mooi vind ik die ranke achterpartij met enkelvoudige swingarm en dikke uitlaat.
Ik denk eraan om de zwart-witte dambordstriping die over mijn helm loopt (zie atavar) ook op mijn moto te laten zetten (over voorste spatbord, schermpje en over benzinetank), een beetje zoals de café racers uit vervlogen tijden...
Iemand suggesties in dit verband? Of vind je zoiets al bij voorbaat spuuglelijk?
Eerst een foto van schuin opzij:
En nu nog een van schuin vanachter:
Bijzonder mooi vind ik die ranke achterpartij met enkelvoudige swingarm en dikke uitlaat.
Ik denk eraan om de zwart-witte dambordstriping die over mijn helm loopt (zie atavar) ook op mijn moto te laten zetten (over voorste spatbord, schermpje en over benzinetank), een beetje zoals de café racers uit vervlogen tijden...
Iemand suggesties in dit verband? Of vind je zoiets al bij voorbaat spuuglelijk?
Laatst gewijzigd door spaceman__spiff op 14 jun 2007, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW R 850 R - We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing...
Laatst gewijzigd door petje op 17 jun 2007, 21:46, 7 keer totaal gewijzigd.
haast U als U tijd hebt.
dan heeft U tijd als U haast hebt !!
HOUDOE PETJE
dan heeft U tijd als U haast hebt !!
HOUDOE PETJE
-
Iron Gonzo
dat is een pajero sport Bj 2002 2.5TDI
hier wat foowtoos
nu liggen er kersverse
MAXXIS 751 BRAVO
maat 255-70 /16

ook heb ik het werkplaats handboek van dit model op CD-ROM
en dat was niet gemakkelijk om te vinden

hier wat foowtoos
nu liggen er kersverse
MAXXIS 751 BRAVO
maat 255-70 /16

ook heb ik het werkplaats handboek van dit model op CD-ROM
en dat was niet gemakkelijk om te vinden
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
mooi die S in het zwart
alleen denk ik dat de site waar je ze hebt opgezet beveiligd is en dat daarom uw fototjes niet worden weergegeven
alleen denk ik dat de site waar je ze hebt opgezet beveiligd is en dat daarom uw fototjes niet worden weergegeven
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
nu dus wel zichtbaar
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Sinds kort de mijne, niks te klagen
, pure mecanic, elke gereden km leren we elkaar wat beter kennen.

Voor de liefhebbers (als het lukt tenminste) nog wa fotokes: http://foto.zita.be/9729434537
Voor de liefhebbers (als het lukt tenminste) nog wa fotokes: http://foto.zita.be/9729434537
Mvg, Alianalan
R 1100 RS - 1995
R 1100 RS - 1995
R1200ST met AC Schnitzer superbike stuur
Ombouw met AC Schnitzer superbike stuur. Meer info op m'n webstek.

R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
't beestje heeft zijn thuis gevonden
't RT-ke is geleverd en op stal gezet ...

Laatst gewijzigd door MOTOBLOG op 23 sep 2007, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/