zumo in Andorra

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Sherman

zumo in Andorra

Bericht door Sherman »

Zou een zumo 550 goedkoper te vinden zijn in Andorra??? :lol:
K 100 RS - R 1100 RT - R 1150 RT - K 1200 GT - R 1200 GS Triple Black
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

In Andorra is buiten de naft, sigaretten ,parfum en drank de rest niet goedkoper dan hier. Ben vorig jaar daar ook eens gaan rondneuzen .
vb motorkledij van merken als Dainese en Arai zijn er goedkoper maar zijn van enkele modelreeksen terug. Die zijn hier ook voor dezelfde prijs nog te vinden.

Livigno daarentegen scheelt 21% , de BTW, vooral op electronica en luxe artiklelen zoals Dupont , Montblanc,....
Sherman

andorra

Bericht door Sherman »

't Zal dan waarschijnlijk niks worden...
Laat je hier toch nog iets weten na je bezoekje in Andorra Schalkse? :wink:

Thxs!
K 100 RS - R 1100 RT - R 1150 RT - K 1200 GT - R 1200 GS Triple Black
dirk bruijns
Contacteer:

Bericht door dirk bruijns »

Een aantal jaar geleden was de SPIII te koop in Andorra voor 499 euro, toen hij hier nog ruim 700 euro kostte. Vlak daarna ging de prijs naar rond de 600 euro hier, waren ze in Andorra sneller met de actie ? k'weet niet ... Vergelijkbare prijzen voor fotomateriaal, de merk-lenzen voor o.a. Canon en Nikon zijn tot 40% goedkoper dan hier. En dan praten we gewoon over fotowinkels, geen internetverkoop.
ECM
Contacteer:

Bericht door ECM »

Hier..

HOef je niet zover te gaan :wink:

http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=2019
Dany
Contacteer:

Bericht door Dany »

@Dirk...

Dirk,

zijn dit Europese lenzen in Andora? Of import uit... Want in pakweg Lanzarote kun je ook fotomateriaal stukken goedkoper krijgen, alleen kun je hier in Europa nergens terecht met dergelijk materiaal als er een mankement of breuk opduikt. Heb ikzelf nog niet ondervonden maar een vriend van mij wel. Hij had in Lanzarote een nieuwe Nikon lens gekocht. In een winkel, met doos en papieren en alles erbij. Na 2 jaar een kleine breuk, hij kreeg hier overal de melding dat dit een lens was die niet voor de Europese markt bestemd was. Ik ben namelik zinnens een nieuwe Nikon lens aan te kopen die hier nu nog 1399 Eurookes kost. Er zijn momenteel vrienden van mij in de Pyreneën streek... dus :D :D
de groeten, dany
Het leven is een gunst, te weten hoe is een kunst!
ludo V E

zumo in andorra

Bericht door ludo V E »

ben onlangs nog in andorra geweest en volgens een winkelier zou de zumo 550 er ong. 700 € kosten maar hij had deze niet in zijn winkel wel de ZUMO 500 .
fluppie
Contacteer:

Bericht door fluppie »

zumo 550 is in België nu ook 699

Fluppie
jempie1

Bericht door jempie1 »

Ik weet waar hij aan 629 € staat voor de 550bt
Honda 550 four,Guzzi California 1100, R1150RT , R1200RT en nu R1200GSA
Mercedes E 220 CDI
Lid.BMW Motor Club Vlaanderen
jpbo

Bericht door jpbo »

Dit is het goodkoopste dat in tot nu gevonden heb
:grin: :grin:
http://www.redcoon.be/index.php/cmd/sho ... _Zumo_550/
ECM
Contacteer:

Bericht door ECM »

Dan zou ik toch een beetje verder zoeken (en het bericht van de bovenbuurman bekijken)

Ps: Staar niet blind op prijs alleen. Service is ook belangrijk
jpbo

Bericht door jpbo »

heb dat ook gezien, maar er staat geen adres of link bij :-(, of ik zie het althans niet :oops:
jpbo

Bericht door jpbo »

bedankt schalkse :grin:
ECM
Contacteer:

Bericht door ECM »

Blijkbaar zijn aanbiedingen op dit forum een gevoelig onderwerp. Daarom wijken sommigen van hier uit naar het BMWGS forum

Overigens niet altijd gewenst: Het GS forum wil geen commerciele uitingen. De grens tussen "commercieel" en "ik ken een winkel waar..." is echter vrij dun... Indien er een vermoeden is van te "close" banden tussen poster en bedrijf zal er ook op het GS forum aktie worden ondernomen

Enfin kijk zelf maar
g.snijkers schreef:Hallo allemaal,
Sedert vorig weekend is er in België een grandiose prijsdaling op Garmin ZUMO. :!: :!:

Voor een groepsaankoop vanaf 5 toestellen kunnen ze aan 630€/stuk verkregen worden.
Meer info op volgende link: http://www.multitudo.be/

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Grtz Guy
GS
Schalkseruiter® schreef:Aan degene die intresse hebben
Vanaf maandag 30/7/2007 zal er een mooie aktie kunnen bekomen worden voor de zumo 550
prijs komt op een kleine 630 euro!!!!!
Bel naar 014/538222 en bel met mijn complimenten. (BELGIE)
Wel vragen naar Benny
ATAF WESTERLO - Multi-Com bvba
Zandberg 50, B.2260 Westerlo

Grtz
Schalkse®
GSmeisje schreef:Mijn echtgenoot werkt met GPS, heb ik hier wel eens eerder gepost, http://www.citynavigators.com
Hij koopt rechtstreeks in bij Garmin Nederland, Sailtron, en is dus ook Garmin dealer.

Ik zag het draadje van Guy over de prijsdaling in België en Erik zei dat ze hier ook zo in prijs zijn gedaald. Hij kan dus ook de Zumo 550 (Europa voorgeïnstalleerd) leveren voor 650 euro inclusief, af Amsterdam, met alle standaard motor en auto accessoires. En vooral met de volledige Nederlandse importeursgarantie, wat wel handiger is dan terug naar België als er wat is.
De prijs van 650 is gewoon per stuk dus wie interesse heeft kan Erik mailen fransman@tiscali.nl of bellen 06 2900 6960.
En voor de compleetheid:
ECM over http://www.waypoint.nl schreef: Deze winkel biedt al sinds jaar in dag in Nederland en Belgie fantastische service. Het is hun support forum waar veel andere bedrijven op terugvallen als er problemen zijn.... :shock: .
Prijs voor een 550 is €700,-. Maar zoals gezegd. Prijs is niet alles!
Plaats reactie