Vanavond op de A12 thv de Leugenberg iets tegen mijn been gevoeld. Niet direct iets gezien of gedacht wat het kon zijn.
Thuisgekomen merk ik ineens op dat mijn grijze linker insert met Bmw logo gaan vliegen is. Doemme.
Straks eens gaan zien maar het zal noppes worden vrees ik.
Dus als er iemand zoiets heeft liggen, geef maar een seintje.
En voor de anderen is het misschien een tip om die dingen wat vaster te maken met bvb een colsonbandje aan de binnenkant.
In elk geval is het geen zicht, zo'n 'cabrio' motor
Mijn Scarver wil geen Bmw meer zijn...
Moderator: GVN
daarnet even gaan kijken en hiep hiep hoera: teruggevonden op de plek waar ik dacht. Tegen de middenberm aangewaaid.
En nu was er toch geen verkeer meer dus zonder problemen dat kunnen oprapen. Buiten wat krassen werkt het perfect.
Af en toe eens geluk hebben mag he.
Maar uitdagen zal ik maar niet doen dus morgen gaan die dingen vast met colsonbandjes.
En nu was er toch geen verkeer meer dus zonder problemen dat kunnen oprapen. Buiten wat krassen werkt het perfect.
Af en toe eens geluk hebben mag he.
Maar uitdagen zal ik maar niet doen dus morgen gaan die dingen vast met colsonbandjes.
-
Iron Gonzo
eind goed al goed 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
en vanmorgen ging dat onding terug vliegen... alleen waren m'n reflexen deze keer wat beter: in volle vlucht uit de lucht geplukt ...
De andere motard die me op dat moment voorbijstak zal ook wat gedacht hebben...
Blijkbaar wordt de rubberen dichting in de tupperware scheef gedrukt als je die insert er in klikt. Straks eens vastlijmen vooraleer ik naar huis rijd.
De andere motard die me op dat moment voorbijstak zal ook wat gedacht hebben...
Blijkbaar wordt de rubberen dichting in de tupperware scheef gedrukt als je die insert er in klikt. Straks eens vastlijmen vooraleer ik naar huis rijd.