Ventiel op de banden van de GS niet te bereiken

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
pierre-pieter-pierrot

Ventiel op de banden van de GS niet te bereiken

Bericht door pierre-pieter-pierrot »

Wie heeft daar ook al last mee gehad?Vandaag had ik de indruk dat de banden een te lage spanning hadden.Ik heb drie benzine stations gedaan om te proberen te bandendruk te controleren,zo nodig bij te blazen.Bij V R+++h,moet je wel eerst een halve euro steken alvorens da machine draait of blaast :evil:
Is mij NIET geluk:Het ventiel op mijne GS is niet te bereiken met het uit-eind,van de luchtpomp,bij verschillende bezinestations !
Uiteraard zou het beter zo zijn dat het ventiel naar buiten uit wijst om zo makkelijker tde aansluiting te kunnen maken om de druk bij te stellen of te controleren.
Wie heeft een betere oplossing dan de mijne ?Thuis gekomen heb ik de voetpomp genomen met een flexieble stuk om het ventiel te bereiken.....
Bij controle van de druk,had ik idd te weinig op de voorste band : 1.9 ipv 2.2.
De Pierre
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

er bestaan: haakse ventielen.

Je kan ze zowel vast laten plaatsen, of los in je zak hebben.

Kosten een habbekrats, maar kan je overal gebruiken.
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
ajmo

Bericht door ajmo »

Je kunt sowieso beter thuis je band controleren en oppompen, de spanning meet je aan een koude band.

groet ajmo
demito
Contacteer:

Bericht door demito »

steek dat ding achter uw spaken om het ventiel te bereiken en het zal wel lukken. Ik neemaan dat je spaakwielen hebt. Ik ben nog geen enkel station tegengekomen waar het niet lukte...
Succes

T
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
Patrick V

Bericht door Patrick V »

Er zijn ook verlengbuisjes met ventiel (20cm) die ze bij vrachtwagens gebruiken. zeer praktisch.
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Plaats reactie